< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o meni, mojim razmišljanjima, o onom što se događa u mojoj glavi. Tko hoće,neka čita
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


hehe
Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


Image hosting

Image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi

Blog.hr
teaaaa8)
GoBAc
Sara=)
batty8)

nedjelja, 21.01.2007.

Zbog ovog bloga ću postat loša u školi. Danas,naprimjer,umjesto da učim povjest za kontrolnu koju ćemo ovaj put valjda stvarno pisati,ja sam na kompjuteru.Ali to sa povjesti mi već stvarno ide na živce. Mi svaki put učimo ko budale i onda on dođe-hehe,šala mala,pišemo idući put.Bezobrazluk.Ako još jednom samo budem morala učiti to isto dogodit će mi se da zapravo zapamtim nešto od naučenog,a to bi bilo strašno. Trebali bi mi ....dani,da zaboravim sve to sa vidovdanskim ustavom,penicilinom i Ferdom Šišićem.
E,da,dobila sam naočale!Upravo su mi na nosu. Jeste li znali kako je svijet zapravo svijetao? Ja sam to tek sad otkrila. Vidim sve.Vidim prištiće na nosu cure koja prolazi ulicom. Prekrasno je. Makar se još uvijek nemogu oteti dojmu da ću ih uskoro morati maknuti s nosa i dati njihovom pravom vlasniku.
Ne mogu više puno pisati,moram se vratit povijesti,a onda u 6 a misu sa Gopcom i Teom,mojom najvjernijom komentatoricom. No da današnji dan ipak nije potraćen,moram spomenuti da sam danas uspjela promijenit svoj nadimak kod komentiranja,stavila sam drukčiji logo i da ne spominjem,skinula puno slatkih smajlića. Pa evo ih par,samo za vas. A mi se"čitamo" uskoro(hehe)

MySpace

MySpace

Friendster images

Friendster images

MySpace

Images for your blog

Images for your blog



| 14:32 | komentari: (19) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.