studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o meni, mojim razmišljanjima, o onom što se događa u mojoj glavi. Tko hoće,neka čita
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


hehe
Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


Image hosting

Image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi

Blog.hr
teaaaa8)
GoBAc
Sara=)
batty8)

utorak, 07.11.2006.

O KOSI

Čini se kako je dugačka kosa ponovo u modi.Sve više muških osoba počinje je puštati, a ženski dio dugokose populacije odgađa šišanje. Ne i ja. Termin kod moje stalne frizeke bio je zakazan. Točno u podne trebala je početi moja inicijacija u društvo "Kosa Srednje Dužine". Pošto još od četvrtog razreda osnovne škole imam dugačku kosu, odlučila sam da je došlo vrijeme za promijenu i to radikalnu.Nakon što sam na onom prokletom bazenčiću ostavila zadnje što je ostalo od moje kičme, moja pouzdana stalna frizerka počela je sa šišanjem. Mislim da je dovoljno reći da je na podu ostalo oko pola kile moje nekadašnje kose, no pravu štetu sam vidjela tek kad sam došla kući. Tog je dana moja pouzdana stalna frizerka skoro ostala bez glave sa koje bi njena lijepa kosa padala. (mad)Nemojte me krivo shvatiti,ja inače nisam tip osobe koja bi toliko dramatizirala zbog izgleda,ali zaista, trebali ste me vidjeti.Bilo je strašno. I ne prejerujem.Kao da mi nije bilo dosta to što sam tamo u salonu morala čekati s mokrom glavom jer je nestalo struje.Frizerke su bile ljubazne i objesnile mi kako one tu stvarno ništa ne mogu, zamotale mi glavu u ručnik i pošle nazvati elektru.Dok sam ja čitala tekstove u nekakvom ženskom časopisu tipa: Kako se pravilno našminkati i Koje su torbe ove sezone u modi, ovi iz elektre su jednako ljubazno objasnili kako nemaju pojma što je sa strujom. Što volim ljubazni, civilizirani način ophođenja. Ali, jebote, ako elektra ne zna zašto nema struje, TKO ONDA ZNA? I što će meni to što oni ne znaju svoj posao značiti kad dobijem upalu ušiju?! A kad smo već kod osoba koje ne znaju svoj posao, moja pouzdana fruzerka bi ozbiljno trebala razmisliti da počne raditi u nekom salonu "25 kuna šišanje" tipa. Inače će je netko zatući. No,to ipak neću biti ja. Idućeg jutra sam išla ponovo, na popravak, i ona je, poštena i pouzdana frizerka kakva je, ipak uspjela popraviti stvar. Sad čak mogu reći i da mi se sviđa.Moram si odmah ići naručiti novi termin, ali tek za par mjeseci, dok kosa malo naraste.winkcool

| 21:29 | komentari: (1) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.