četvrtak, 08.03.2007.

Prošlo (ne)svršeno vrijeme i jedan poduži post

Svira mi Janis Joplin i dok bih trebala učiti zamišljam kako ću srediti zidove... Dosadili su mi posteri na ormaru i moram nešto smisliti inače ću popi***** Ajme. Kul riječ. AJME. Šta znači to Ajme... ? Ajme meni ne znan šta znači Ajme ali je upotrebljivo u svakoj situaciji =)


Nema smisla da pišem nešto što mi se ne da pisati i da gubim dragocjeno vrime za objašnjavanje mog unutarnjeg nemira i razno raznih vulkanskih procesa u povijesti koje trenutno pokušavam zapamtiti... A, mislin stvarno... Ako već ima toliko tih nekih inovacija, tzv. reformi u školstvu, zašto ne bi ukinili zemljopis i obisili sat na zid one jebene učionice broj 5?! Mislin, koliko teško može biti uzeti brukvu, čekić, sat i obisiti ga gori pokraj grba RH i poviše ploče... Pa ono. Kad već imamo rupu u vratima koja je jako amaterski pokrivena nekon daskon i kad je staklo pored moje glave već tako labilno i samo šta ne padne, a da ne govorin o rupici u zidu (*LOL*) i puknutim klupama (bla-bla ko da me briga) ... Mogu li bar obisiti taj sat??? Ajme.

E. Dakle, nemam običaj visiti po forumu tako popularnom među pripadnicima poluviših razreda osnovne škole i nekih malo nesigurnijih straijih adolescenata koji se međusobno hvale, seru po drugima itd... Ali eto... Danas ja odoh malo na slavni Vodice-Online Forum (koji ne zaslužuje da ga pišem velikim početnim slovom dakle, dalje ide vodice-online). I šta vidin? Teme ala Di je lipše lomit - u Bassa ili Alohe, S kin van je bilo najbolje u vezi, Najlipši muški/ženska u toj i toj školi, Jebite se rokeri, jebite se cajkaši... A mislin... Stvaaarno. Uopće neman riči kojima bi opisala besmislenost tema, beznadnost tih ljudskih umova i nezrelog ponašanja koje nije čak niti nezrelo jer tu ima daleko starijih ljudi neg šta san ja pa mi je malo glupo suditi o njihovoj (ne)zrelosti... Ali, ljudi moji. Takozvani rockeri, punkeri, metalci... šminkeri, cajkaši. Šta se vriđate koji k***c kad ionako samo govorite u prazno. Svi smo mi ljudi isti! Mislin da bi tribalo pisati peticiju za ugasiti taj forum jer je opasan za mentalno zdravlje ljudi koji su ovisni o tračevima. Kad već moramo na programu imati po nekoliko spaunica za redom (a sve su iste) šta će nam još i jebeni vodice-online forum. Ono, ako neka cura ima onaj pojebi-me-laka-san izraz lica, ne morate je jadnu ištracat na forumu... A, mislin. Ili ako ste u sedmom razredu i počeli ste slušati nešto ka Tokio Hotel ili neke mračnjake koji su samoprozvani metalčine ipo, šta odma serete po cajkašima i šminkerima? Mislin, ja slušan rock (ne metal ni dark-neki-kurac-death-metal, neg rock) ali neman ništa, baš ništa protiv ljudi koji se ne slažu s mojin ukuson glazbe... Ne moran ja žviti s njihovim osobinama i glazbenim ukusom... Oni moraju. Pa šta sad?! Live and let live. Neeee?

Ali, promijenimo temu. Dakle... U mom Gradiću na Obali pada kiša. Jučer je bilo jako sunčano. Vremenska prognoza (made by: Me, myself & I *LOL*) UMJERENO NERVOZNO I VEOMA PSIHOTIČNO VRIJEME POPRAĆENO BURNIM REAKCIJAMA UZ MALODUŠNOST I SLABOST =) Iako, ja se ne mogu požaliti. Meni je bio kul dan. O da. Je. Aha. Nda, ...
Ne, nisam vas htjela izvještavati o vremenskoj, bio ili nekoj drugoj prognozi nego sam samo navela motiv koji me podsjetija na nešto šta me nekako muči... Vrijeme brzo prolazi. , opet... Nekad je tako beskonačan neki trenutak. Ne znam točno što želim reći, jer tek sada zapravo oblikujem svoju misao, ali nekako mi je žao... Žao mi je jer mi fali ono prije. Fali mi i ovo sada jer znam kako će brzo proći. Sve postaje prošlost. I ovaj trenutak dok ovo pišem i onaj trenutak kad ćete vi ovo čiatati. Pojam SADA je relativan i nestabilan. Nije li to malo zabrinjavajuće? Što ja postižem pišući ovaj post? Ništa, samo trošim dragocjene trenutke... A vrijeme samo ide i ide nikad ne staje. Ovo je već prošlost.


Zanemarite moju nesigurnost i brigu o prolaznosti...
Svaki post dosad ima kategoriju Osobno uz poneki kojeg stavim u kategoriju Priče... Malo mi je to bezveze. Jer, kad otvorim onaj dio u editoru di su objavljeni postovi sve je neka kategorija Osobno, Osobno, Osobno... I tako dalje. Zato ovaj post neće imati kategoriju! Neće i gotovo. I baš me briga. Da... Nemaju zapravo ni ovih par zadnjih posteva kategoriju ali ovaj neće imati iz principa a ne zato šta ću zaboraviti staviti kategoriju! Da, ovo je post sa uvjerenjem. I ne želi kategoriju. Ajme. E. Nevrmajnd.


Pitam se sad nisam li ja lutka koja samo ostavlja prazne tragove po svijetu koračajući u blatnim starkama?
Ako jesam, nije ni čudo što nema nečeg di sam ostavila trag. Jer, uvijek padne kiša... I opere blato sa staza kojima sma kročila. A starke ostaju blatnjave i željne koračanja. Pa zato mene bole noge. Počet ću gaziti u beton prije nego se osuši... Aha. I tu ću ostaviti otiske svojih nogu. I obavezno ću napisati broj noge tako da neki budući ljudi (ili vrsta koja već bude glavna na Zemlji) vide kako su izgledale noge njihovih predaka... Da, to će biti onda kada naša korjenska rasa izumre. I onda će mali zeleni, a možda budu i neke druge boje, možda čak budu i dlakava stvorenja visine 5 centimetara ili pak ljigave tvorevine visine 5 metara, uglavnom naši nasljednici zavladati svijetom otkrivši moju nogu u betonu u Gradiću na Obali. Da, da... Znam da se sada smijete i zato DOSTA ! (i ja se smijem, ali zamislite da sam ljuta)


Idem sad. Naučiti nešto o vulkanima i potresima i ostalim potencijalnim katastrofama koje me ne zanimaju ali zanimaju provjeru iz zemljopisa... Ako provjeru može nešto zanimati. A osim toga... Smatram da je bolje za moje moždane vijuge da idem učiti nego da ode pišem neke nebuloze od kojih i mene boli glava! Uf! Izbrisala bi sad ovaj post ali mi je žao...

Image Hosted by ImageShack.us

PEACE .

- 16:33 - Scratch of your nail (25) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2007 Travanj (3)
2007 Ožujak (10)
2007 Veljača (8)
2007 Siječanj (13)
2006 Prosinac (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga


Dnevnički zapisi, misli i frustracije jedne gimnazijalke... Top secret...

Image Hosted by ImageShack.us

Bla bla bla... Do not be afraid of me =) Ja sam samo još jedno malo dijete u svijetu *LOL*

Image Hosted by ImageShack.us

emotional mood: Image Hosted by ImageShack.us

Sub rosa .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Dejeme decirle, a riesgo de parecer ridiculo, que el revolucionario verdadero esta guiado por grandes sentimientos de amor."
"Let me say at the risk of seeming ridiculous, that the true revolutionary is guided by great feelings of love. "
Che Guevara

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"When you got nothing, you got nothing to lose. "
Bob Dylan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"There's a feeling I get, when I look to the west, and my spirit is longing for leaving."
Led Zeppelin

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Don't ask her why she needs to be so free. She'll tell you it's the only way to be."
Rolling Stones

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"We've got this gift of love, but love is like a precious plant. You can't just accept it and leave it in the cupboard or just think it's going to get on by itself. You've got to keep on watering it. You've got to really look after it and nurture it. "
John Lennon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our minds. "
Bob Marley

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gone With The Wind

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When I find out all the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
An you don't walk so proud
Any more, and what for

(...)

I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die


Estranged, Guns 'n' Roses

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Prijatelji životinja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
deviantART
Testovi, priče, pjesme
Broadcast Yourself

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us