petak, 12.01.2007.

Zbrka u mojoj glavi . Mrvice opet trče po sobi . I baš ih volim .

Jendostavno sam sjedila na kerevetu u babinoj sobi i gledala klavir... Sitila sam se kako je bilo prije. Svirala sam tu čudnu stvar i nisam je volila. Ali znala sam da je to jako lijepa stvar. Jednog dana voljela bih opet svirati. Ali, ne mogu. Preteško mi je. Ne mogu sjesti tamo i sititi se kako je bilo onda. Jer, sad mi je bolje. Događaju se bolje stvari. Volim svoj život sada.

Ponekad se osjećam tako zbunjeno i izgubljeno. Ali nisam. Lutati ne znači biti izgubljen. Tražiti sebe nije jedinstven pojam. Ne tražim sebe u smislu da tražim ono što želim biti ili da se pokušavam popraviti. Ne. Tražim nešto čime bih samo upotpunjavala svoj dosadašnji život kako ne bih upala u kolotečinu. Jer, ne volim dugo biti na istom mjestu. Jednostavno ne volim.

Čini li se i vama da je solistički dio na prijelazu iz druge u treću minutu pisme Dazed and Confused od Zeppelina sličan početku pisme Paranoid od Sabbatha? Ili samo ja tako mislin? Stvarno mi se jednom tako učinilo i sad se ne mogu sjetiti tog čudnog osjećaja. Ma je, slično je. Nice.

Voljela bih ići na Tibet. Ali stvarno bih! Nije to samo hir. Jednostavno želim ići tamo. I, želim otići na Karibe. Postoje tri destinacije koje namjeravam posjetiti. Dakle, dvije gore spomenute i još jednu. Možda ovu sad želim najviše. Ali nisam sigurna. Čudno je to. dakle, udaljavm se od teme. Hoću ići u Rusiju. I želim vidjeti Sjeverni pol. Uglavnom, Rusija mi je san. Jednako kao Karibi i Tibet. Inače općenito želim putovati. Uglavnom po Europi. U Aziji i Americi me zanimaju samo Tibet i Karibi. Australija? Pa, ne znam. Možda ipak želim vidit klokane i Sidney. Ali uglavnom... Afrika mi je jako zanimljiv kontinent samo što me malo deprimira pomisao na sve te jadne ljude dolje. Ali, ne bih imala ništa protiv da idem na Kilimandžaro.

Imala sam neki dan neopisivu insiraciju. I, što sam napravila? Otvorila galeriju :) ili kako se to već zove. Uglavnom, postala sam član deviantART-a. I baš sam hepi. To već odavno želim, ali bila sma prelijena i ne znam još onaj neki osjećaj, sličan strahu i oprezu. Šta ja znan!!! Evo vam link: Bubleich :)

You can feel the beat within my heart. :) Dum-dum. Dum-dum. Jel se i vama gadi organizam ispod kože? Ajme, nikad ne bih tila studirati medicinu. Ali, vjerojatno Zeppelini to nisu htjeli reći u pismi. Neg ono... kužite jel'da? Mislite li vi da me poznajete? Ono, da znate kako funkcionira moj mozak? Ja mislim da to ni ja ne znam. to nitko ne zna osim Onog gore. Boga, tako ga ja zovem. :) Ali, aj budimo realni. Zapravo ne znate niti kako vaš mozak funkcionira, pa kako ćete onda znati kako tuđi funkcionira? Eh, da... pitanje je na mjestu. Ili?

Ma, baš volim Zeppeline danas. I jučer sam ih volila. I baš mi ih se jako sluša. Iako me još uvijek čudi način na koji postoje. To jest na koji su postojali. Ma, danas ih volim. =) Jea, I do!

Imala sam neku temu za post. Ali, eto. Opet ste dobili izravan prijenos iz zbrke u mojoj glavi. Još samo da napomenem... danas je dan... kada... je... zadnja... epizoda treće sezone Tree Hilla! Strašno, budite puni razumijevanja za mene. Jer, ono... To mi i nije neka sritna okolnost. Iako, preboljet ću ja to. Uz rock 'n' roll. :) Aha. Peace.


Image Hosted by ImageShack.us

- 15:23 - Scratch of your nail (8) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2007 Travanj (3)
2007 Ožujak (10)
2007 Veljača (8)
2007 Siječanj (13)
2006 Prosinac (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga


Dnevnički zapisi, misli i frustracije jedne gimnazijalke... Top secret...

Image Hosted by ImageShack.us

Bla bla bla... Do not be afraid of me =) Ja sam samo još jedno malo dijete u svijetu *LOL*

Image Hosted by ImageShack.us

emotional mood: Image Hosted by ImageShack.us

Sub rosa .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Dejeme decirle, a riesgo de parecer ridiculo, que el revolucionario verdadero esta guiado por grandes sentimientos de amor."
"Let me say at the risk of seeming ridiculous, that the true revolutionary is guided by great feelings of love. "
Che Guevara

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"When you got nothing, you got nothing to lose. "
Bob Dylan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"There's a feeling I get, when I look to the west, and my spirit is longing for leaving."
Led Zeppelin

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Don't ask her why she needs to be so free. She'll tell you it's the only way to be."
Rolling Stones

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"We've got this gift of love, but love is like a precious plant. You can't just accept it and leave it in the cupboard or just think it's going to get on by itself. You've got to keep on watering it. You've got to really look after it and nurture it. "
John Lennon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our minds. "
Bob Marley

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gone With The Wind

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When I find out all the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
An you don't walk so proud
Any more, and what for

(...)

I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die


Estranged, Guns 'n' Roses

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Prijatelji životinja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
deviantART
Testovi, priče, pjesme
Broadcast Yourself

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us