azhdaja

ponedjeljak, 19.11.2007.

RE: Potvrda o uplati [T20071119001SS010Z25543]

Pozdrav jos jednom!

Iako sam sebi obecao da ceme bilo kakva Vasa buduca provokacija ostaviti ravnodusnim, to ipak nije slucaj.
Vidite, nije mi namjera tjerati mak na konac, ali bih Vas htio podsjetiti na par cinjenica koje cu nabrojati kronoloskim redom kojim su se dogadjale.

U 7. mjesecu sam promjenio adresu boravista. To sam Vam javio kroz najmanje 2 e-maila na koje sam dobio odgovore (znaci, netko ih je ocito procitao, gledano zdravo logicki). Medjutim, racuni su i dalje nastavili dolaziti na staru adresu. Vidite, zanimljivo je kako su sa jedne strane u mejlu poslane potvrde o uplati (tada su, s obzirom na moje "navike placanja kao jednog korisnika" bile dovoljne da me se ne iskljuci) vrijede i vazece su i ne daj Boze ne sumnja se na to da mi neko pokusava smjestiti - da netko drugi slucajno placa moje racune i taji to od mene, a sa druge strane podaci o mojoj promjeni adrese u tom istom mejlu nevazeci, nistavni i ne uzimaju se za ozbiljno.

U mejlu od 7. mjeseca sam Vam vec objasnio svoje vidjenje stvari i cijele strke oko tadasnjim Vasih "zanimljivosti" na racun dobivanja mPin, tajnosti istog, i cijele procedure koja se vec tad odigrala, pa cu taj dio preskociti.

I tako, prodje mjesec, prodju 2, prodju 3...

Cijelo vrijeme mi dolaze opomene na sms da neka "provjerim jesam li platio racun za xx mjesec" i neka uplatu izvrsim sto prije. Ok, nakon dolaska poruke, logiram se na vip. Uzmem jednokratnu lozinku i skinem racun s neta, platim ga i svi sretni (jest da ne dobivam Vip Club bodove, ali nije bitno, sretan sam sto mi je uopce omoguceno da platim racun). Medjutim, da ne bi bilo sve divno i krasno, jednog dana, usprkos Vasim "navikama slanja poruka o ne-placanju racuna", samo ste mi poslali poruku "zbog nepridrzavanja uvjeta ugovora, privremeno ste iskljuceni iz vip mreze...". I tako.

Mislim si ja: "a dobro, sto sad, postoje i gore stvari u zivotu, nije to nista strasno" i kroz tjedan dana posjetim jedan od Vip Centara, obavim sto sam po ugovoru se "duzan" pridrzavati, dam kopiju osobne i potpisem vlastitom rukom pisani zahtjev o mojoj novoj adresi. Uzgred budi receno, ljupka gospodicna koja vrlo dobro obavlja svoj posao (ovom prilikom njoj ide jedno veliko HVALA!) mi je rekla "Vi ste prvi kojeg su zbog takvog neceg iskljucili iz mreze". Ja si mislim "mora da sam rodjen pod sretnom zvjezdom. Mislim, Neil Armstrong je bio prvi na mjesecu, pokojni dr. Franjo Tudjman je bio prvi precjednik Lijepe Nase, i za njih zna vecina te iste nam domovine, mora da cu i ja biti popularan nakon ovog, nije mala stvar biti prvi-ikada-iskljucen-iz-Vip-mreze-zbog-TAKVOG-razloga" i nasmjesim se ljepo, zamisljajuci se na prvim stranicama "Glorie", "Moje istine", "Moje tajne" i slicnih im magazina po formatu, sadrzaju i tirazi.

I sve super, ali vidi vraga, prosli tjedan dodje poruka, po Vasim "ustaljenim navikama slanja poruka o ne-placanju racuna", i kao i uvijek, nudi mi se oprost za moje grijehe. Cijena ? Prava sitnica, samo trebam poslati rijec "DUG" na broj 773 i dobit cu podatke o placanju racuna. Eh, mislim si, super, opet cu se izvuci iz gluposti, cak necu morati vidjeti ni specifikaciju poziva i poruka sa tog racuna, dobit cu ljepo iznos i broj ziro racuna i bolje da nista ne pitam, jer za tako veliki grijeh poput mog, ovakva cijena oprosta je stvarno nistavna, nije vrijedna spomena. No, iako su mi oci gorjele od strepnje da cim prije saznam podatke za placanje racuna, uspjeli ste ovaj puta djelovati drugacije od Vasih "ustaljenih navika slanja poruka o ne-placanju racuna". Naime, "message barred" ili tome slicno. Tako da nazalost, morao sam cekati petak proslog tjedna. Da mi na moju adresu boravista (koja se nije mjenjala od 7. mjeseca) stigne pismena opomena i podaci za uplatu (iskreno, cak i tada bijah sretan, jer ste me i u navedenoj opomeni postedili brige i muke pregleda specifikacije racuna, i usput, kako sami tvrdite, spasavate hrvatske sume od nepotrebne sjece). Eh, da je bar vise takvih kompanije koje se brinu o nasem okolisu: vec vidim specijalno placeni oglas od strane HEP-a/Holdinga/Izaberite trecu kompaniju po izboru/Hrvatske vlade : "NE MUCITE SE PREGLEDOM RACUNA. VI PLATITE, MI BRINEMO. Vas HEP/Holding/Treca kompanija po izboru!"

I tako, kao sto rekoh na pocetku, obecao sam si ravnodusnost na eventualne provokacije, medjutim....


Procedure vezene uz iskljucenja linija prilagodjene su navikama placanja pojedinih korisnika.



Ravnodusan!


Vase mjesecne racune saljemo na adresu koju ste naveli za primanje racuna , te nismo u mogucnosti provjeravati stizu li na adrese nasih korisnika.


Eh sad. Vidite: ja racune dobivene od Vas placam na broj racuna koji ste naveli, te nisam u mogucnosti provjeravati stize li uplaceni novac na Vas racun.



Za jednostavniju kontrolu placanja Vasih mjesecnih racuna mozemo Vam preporuciti aktivaciju placanja racuna putem trajnog naloga.



Ozbiljno cu razmisliti o navedenoj ponudi. Kako mislim da sam dobra osoba, volim prirodu, ako odabirom trajnog naloga spasim i jedno drvo u sljedece dvije godine cija celuloza nece biti iskoristena za ispis mojih racuna, napravio sam dobro djelo. Osim sto cu spasiti drvo, postedjet cu se gledanja u specifikaciju racuna.


Sve zbog VAS,
lijep pozdrav,
Ivan Štimac

p.s. vidite, kad sam birao signature u mejlu pred par godine, nisam ni shvatio kakav sam ocito prorok bio.



On November 19, 2007 at 9:46 AM, "chima" wrote:
Pozdrav!
U prilogu Vam saljem potvrdu o uplati po opomeni.

Isto tako, s obzirom da sam misljenja da je do neplacanja doslo vasom greskom (unatoc sluzbenom zahtjevu za promjenom adrese na novu adresu mi nije do sad stigao ni jedan racun), bih Vas molio da prilikom pokretanja postupka onemogucavanja mojih odlaznih poziva (i poruka) zbog mog "neplacanja racuna" prvo provjerite da li je taj konkretni racun uopce poslan i da li je poslan na ispravnu adresu.

Takodjer, molio bih Vas da mi potvrdite primitak ove potvrde i cim prije omogucite odlazne pozive i poruke.

Sve zbog Vas,
srdacan pozdrav,

Ivan Štimac
091 ** ** ***
Sifra pretplatnika : *.********




--
"What we've got here is... failure to communicate.
Some men you just can't reach. So you get what we had here
last week, which is the way he wants it... well, he gets it.
I don't like it any more than you men."


-------- chima -----------

- 15:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #