azhdaja

ponedjeljak, 05.03.2007.

patuljci (a ni hornby) pojma nemaju

okej, mozda kradem, pa sta...
ali evo,
toplista pa dajte komentare, popljujte me, izlozite svoje... jednom rijecju pozivam vas sve (cak i anonimno) da izvolite staviti liste, ako mislite da su bolje od mojih, losije od mojih, ili jednostavno dovoljno dobre ko moja ;)

top 10 filmova (s napomenom da mjesta variraju, tj top10 je top10...nema veze koji je najbolji a koji nije jer je to top10, i jos jednom napomenom, da ce se sigurno naci netko ko ce se sjetiti nekog filma kojeg se ja ne sjetih i onda cu ja mjenjati post ;))


  • groundhog day

  • forest gump

  • rotk (iliti LOTR : ROTK)

  • usual suspects (iliti "privedite osumnjicene")

  • one flew over coockoo's nest

  • the departed (iliti "pokojni" po nasem)

  • dogma

  • fight club

  • kill bill

  • american beauty (iliti "vrtlog zivota")

  • dobar los zao


uz napomenu da nisu crtici ubrojani (hoodwinked jelte pa na dalje...)
eto, izvolite kakati ;) (ali sami, a ne ko male pande... :))

--chimaera

- 00:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #