azhdaja

petak, 23.02.2007.

I tako...

Lydia: Dobar dan.
ONA: Što, upis ocjene?
L: Ne... Nisam prošla - došla sam vidjet test. Ovaj sam put (opet, opet, OPET, jebote!!!) mislila da ću proći...
ONA: Aha... Vi ste.
L: (lepa ko greh - šta pitaš?) Lydia...
ONA: Dobro.. (list-list-list...) Aha, evo, tu ste. Imate dva boda od šest.
L: Mhm.. Gdje sam pogriješila?
ONA: Pa vidite, dala sam vam bod na prvo i treće pitanje. U prvom ste jako dobro počeli pisati o književnosti u romantizmu, ali niste naveli otpor tržišta.
L: Mislite ono da se više ne piše po narudžbi? Nema elitističkog predznaka (...šta god to značilo..)
ONA: Da, to. Spmenuli ste nastanak tržišta, ali ne i otpor...
L: Kako, pa jesam, tu gdje sam navela "nastanak pojma žanra", navela sam i "otpor tržišta"...
ONA: Da, ali to je trebalo pisat ovdje, kod tržišta...
L: (kakve jebene veze ima, kozo ružna, ako sam napisala, napisala sam, nije bitno di...) Ahaaaaa! Da, da, shvaćam, jooj, baš sam glupa...
ONA: Mda...
L: ("mda"???)
ONA: E, da. A ovdje kod Jakobsna niste naveli sintagmatsku i paradigmatsku os...
L: Aha, pa se mi oduzeli bod? (...jer ako mi kažeš da...da... ja ću ti...!!!!!!)
ONA: Ne - ouzela sam vam bod i pol..
L: Znači tu nemam... Nijedan?
ONA: Da, tu imate nula bodova...
...
L: Ok, mogu ja sutra opet izać na ispit? Već sam dvaput pala u ovim rokovima, ali dali ste treći pa...
ONA: Možete, naravno. Ubacite prijavnicu sad u kaslić.
L: U redu, puno vam hvala!

NA ISPITU - DANAS:

ONA: Novost - oni koji su izišli već dvaput na ispit, ne mogu izaći i teći put u ovm rokovima!
SVI: ALI REKLI STE .../ ALI KOLEGICE.../KRASNO, UBIT ĆE ME STARI... / PA KOJI KU...
L: Vidimo se u rujnu! (...da ti mamicu dragu častim... srića pa ništa nisam učila za ovaj rok...!)

--lydia

- 20:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #