azhdaja

ponedjeljak, 04.09.2006.

Prijatelj knjige

4.30 am

-AAAA!!!JEBEM TI TAKAV ŽIVOT! OTKUD DA SKUŽIM JEBENI DOKAZ KAD NEMAM BLAGE VEZE KAJ BI UOPĆE TAJ ISKAZ TREBAL ZNAČIT!

...zvuk trganja papira
...kuc kuc

-DA?

- Oprostite, došla sam vas zamolit ak bi se mogle malo stišat, probudila sam se zbog deranja...

- Oprosti. Nismo mi nego ja i stišat ću se. Sori.

- A na koga onda vičes?

- Na knjigu.

- ?aha...idem ja onda. Hvala.

- OK. sori jos jednom. Bok!


Ima ih ko malih crnaca u Africi. Zajebani su ti mali gadovi. Al zajeban je i Keller pa ga volim. I na kraju ih svejedno skužim. Za razliku od Kellera.

--chinchi

p.s.

Oduvijek sam htjela negdje napisat neku posvetu i zahvalu, a do diplomskog je još daleko. Pa onda idemo redom...

Ovaj post posvećujem svim budalama koje su cijele prošle godine bile dobri prijatelji svima osim knjizi, pa sada jedu sva govna koja su izasrali.

Želim se zahvaliti svim ljudima koji su pomogli u pisanju ovog posta. Idemo abecednim redom:

CHIMI - jer mi je brat i voli me. To je dovoljno.

HIROAKIJU - zbog ideje za naslov posta, iako on toga možda nije ni svjestan.

KARI - jer mi nikad nije vratio posudicu za sol.

LYDIJI - jer voli Kellera isto koliko i ja. AKo ne i više.

SILLYJU - jer je prvi moje teoreme nazvao malim gadovima. Ni sama ne bih bolje riječi odabrala.

I posebno hvala profesoru Sarapi, jer da nije njegove diivne knjige ovaj teorem bi mi ostao nejasan još neko dulje vrijeme.

p.p.s. MATH RULES & METALLICA MOJ DOBAR DRUGAR!

I ako ste već zaboravili, još jednom potpis: CHINCHI

- 13:09 - Komentari (37) - Isprintaj - #