azhdaja

subota, 12.08.2006.

Utjeha doze

Jebo sam te sinoć. Usku, glasnu, ludu,
U ulici kobnoj, punoj igli, smeća,
Naslonjenu na zid, u očima ti sreća,
A ja se samo čudim čudnovatom čudu.

Nisam znao, nisam. O, da sam bar znao,
Da se na me pališ, punog droge slasne,
Dok su tvoje oči tako zdravo jasne...
Vjeruj mi, odavno s porokom bih stao.

Sve baš, sve je ovdje: guzice i sise,
Sve što tolko želim, sve čemu se divim,
A sad još i vidim – nigdje ti ne vise!

...i onda se budim, ne osjećam se živim...
Ja sam ipak narkić, a ti umišljena koza...
Neću dobit pičke, al` ostaje mi doza.

--lydia

P.S.Nadam se da se nitko od fanova (ako ih ima) neće naći uvrijeđenim. "Utjeha kose" je i meni jedna od najdražih hrvatskih pjesama, ali volim i svoju mamu pa se nekad rugam s njom.

- 23:32 - Komentari (15) - Isprintaj - #