azhdaja

četvrtak, 10.08.2006.

Pohvatat ću ja vas...pohvatat ću vas makar mi to bilo zadnje sto ću učiniti u životu!!!

32 komada:
pet - lijeva noga
šest - desna noga(uključujući i jedan na malom prstu sta posebno svrbi i živcira)
četiri - lijeva ruka
sedam - desna ruka
četiri - lice
dva - vrat
tri - trbuh
jedan - guzica(dobro da je samo jedan)

zaštita:
-sredstvo protiv te gamadi
-sredstvo za poslije uboda
-ono smeće od raida kaj se ušteka u struju
-pokrivam se s dekom i poplunom, do vrata
-očajnicki pokušaj-počela sam držat zatvoren prozor danonoćno


I još ih ima...svugdje su oko mene, čujem ih u snu kako zuje, kako me bodu, budim se, ubijam ih, al oni dolaze, dolaze i dolaze...ko da nije dovoljno da mi ljudi oko mene piju krv, još mora i ta nastrana gamad, i to doslovno! I svrbi, brate, za popizdit. Ako ko zna kak ih se riješit, savjeti su dobrodošli. Samo nemojte govorit da trebam jesti paradajz, jer ja ne jedem paradajz!

--chinchi

- 00:54 - Komentari (12) - Isprintaj - #