azhdaja

subota, 15.07.2006.

To bi bilo to

Evo, spremam se zadnji put otić spavat u studentskom domu. To bi bila završena jedna faza mog života.
Bez pretjerivanja mogu reć kako je to bila najbolja od dosadašnjih životnih faza i da će mi svi likovi iz te faze nedostajat.
Trajalo je šest godina, sa onima s prve godine se skoro niti ne viđam, ali se nikad nije dogodila kompletna promjena društva nego je sve išlo postupno.

Isto tako, vjerujem da mi je ova, zadnja godina studentskog života bila najbolja i da sam se tek sad kompletno udomaćio. Iako se može reć da je to zbog toga što mi je sestra (Lydia) doselila u dom, mislim da je glavni razlog moj cimer, pod nickom Chima, koji je ljudina bio cijelu godinu, a na bis mi je pomogao kod seljenja u stan u kojem ću živjet od sada. Tu su ostali likovi s Azhdaje:

Silly Moi, moj docimer koji sa Chimom konkurira za nagradu najdobrodušnije osobe koju sam ikad upznao,
Kara Iz Bunara, moj prijatelj zadnji niz godina i samim time jedna od temeljnih osoba zbog koje sam vezan uz društvo u domu,
Chinchi, koja je početkom godine bila samo Chimina sestra, ali je tokom vremena dobila ulogu prave prijateljice bez koje je dosadašnje društvo definitivno bilo nepotpuno (a uz to je i Brđanka).

Naravno, tu su i drugi van Azhdaje, neću ih nabrajat da ne bi nekog preskočio, a na kraju krajeva, ovo je Azhdaja.

Nedostajat ćete mi svi...

Ovo gore napisano najiskreinije mislim, ali je patetično, ljigavo i bez ijedne vulgarne note pa ću vas, da popravim dojam, sve zdušno poslat u kurac!

--hiroaki

- 01:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #