azhdaja

nedjelja, 09.07.2006.

Hrvatski jezik

Učim za diplomski i ne znam kojim tokom svijesti sam se sjetio nečeg iz srednje škole šta je, valjda, smiješno samo meni, ali ću svejedno stavit na blog.

Naime, profesorica iz hrvatskog jezika u srednjoj je bila isfrustrirana krava koja me je uzela na zub. Je, bio sam tada bahat i da, žao mi je šta sam sve radio nekim profesorima, ali njoj stvarno nisam ništa skrivio.

E, i onda jednog dana, nešto sam pizdio na njenom satu. Ne sjećam se, ali me vjerojatno ispitivala pa mi je srala da "ne piše tim riječima u knjizi" i da "nemam ja šta pričat svojim riječima". Uglavnom, tada sam mislio da se iživljava, ali iz ove perspektive shvaćam da je vjerojatno bila glupa ko kurac pa nije mogla provjerit je li istina ono što govorim ako se ne poklapa doslovno sa onim iz knjige.

Nebitno, ja sam pizdio, a ona me je upozorila točno ovim riječima:

"Potjerat ću te vani, dobit ćeš neopravdani i neću te pustit na sat bez roditeljice."

Jebote, "roditeljica"! Pored svih izraza tipa "mama", "majka", "stara", "mater", ona koristi "roditeljica". I predaje hrvatski.

Odgovorio sam joj da se to "u mom selu kaže 'mater' ".

Aha, i sad sam se sjetio koji me tok misli potsjetio na ovo. Nije mi išlo nešto sa derivacijom kompleksnih funkcija pa sam rekao "ajde u pičku materinu", ali sam onda shvatio da sam nepristojan i da bi prikladnije bilo reći "ajde u vaginu roditeljičinu".

--hiroaki

- 13:34 - Komentari (18) - Isprintaj - #