azhdaja

subota, 01.07.2006.

Zora

Let ujutro oko 8, veljača, vani mrak. Prolazim checkin, metal-detektore, dosta ručne prtljage, pazim na putovnicu i boarding-pass, ali ne i na kartu (bila je u 2 dijela), negdje ispala.. javim stjuardesi, ona javi desku, tjera me u avion, let kreće, ajde brzo..

Naravno nemam kartica, nešto malo eura, kombiniram što kad sletim, gdje su informacije, ima li dosta vremena između letova, kolko bi to moglo izać uopće..

Ukrcamo se u avion, nije mi do letenja, čekamo zbog magle, pilot javlja da smo propustili prozor za polijetanje, moramo čekati 45min drugi.. vani mrak, svjetla na pisti, avioni prolaze.. pita stjuard hoću šta, thanks ne bi.. avion ko autobus, svi se meškolje stisnuti na sicevima, meni stisnuto sve po spisku.. čekamo, sipi kišica, jebemti zemlju s takvim vremenom, sumaglica, sivilo..

Donose catering opet, uzmem nešto.. negdje visoko počinje se nazirati zora..

Čekamo kolektivni prozor, zurim u svoj privatni, dolazi treći put catering do aviona, lik ulazi u avion, daje neku.. BEMTI MOJA KARTA! .. eeeeeeeeeej.. stjuard prolazi s kartom kraj mene, mašem sori skjuz mi pliz, lik se nasmije, just a minute, sir, please sit down, we'll get back to you.. but its maj tikit, pliz.. ode iza.. pilot javlja spremite se za polijetanje, žao im za kašnjenje.. DAJTE MI MOJU KARTU!!!!!!!!!!!!!!!! dolazi stjuard - are you going to zagreb by any chance?.. jes jes, zagreb, maj tiket tenk ju tenk ju.. JESSS!.... please fasten your seatbelts..

Polijećemo, dani se, pere adrenalin od sreće, dižemo se iznad piste..

I onda prasne naljepša zora ikad, dolje još mrak, sivo-plavi oblaci ispod, crveni iznad, narančasti, žuti, daleko gore sniježno-bijeli, zimsko nebo puno sitnih oblačića, penjemo se između njih, mijenjaju boje, nazire se sunce na horizontu, krilo se ljeska odbljescima, lagana maglica iznad, sunčeve zrake klize prema nama dok se dižemo, snop boja, sve je svjetlije .. sunce!.. penjemo se još više, oblaci ostaju ispod, do horizonta se guraju pahuljice različitih boja, mijenjaju svake sekunde, prelijevaju kako se penjemo skupa sa suncem, avion se smiruje u zraku..
i ja s njim.

Imam kartu i mogu doma ;)

-- silly moi

- 18:45 - Komentari (27) - Isprintaj - #