azhdaja

četvrtak, 29.06.2006.

Jeste staro, nisam baš trebala, al eto...

Sad ću vam ispričati priču o ljubavi mog života. Nekad je to bila ona, al nakon kratkog prekida, kad smo odmarale jedna od druge, sve se to svelo samo na fizičku privlačnost, nestalo je osjećaja, barem s moje strane. Al sada znam da je on moja prava ljubav i jedini koji me želi kada nitko drugi ne shvaća moje potrebe. Ako sam umorna, tužna ili mi je samo dosadno, odem do njega kako bih zaboravila na probleme. Osjećam ga cijelim svojim tijelom i preplavljuju me osjećaji zadovoljstva i smirenosti kada sam s njim. Nekad mogu s njim ostat cijeli dan, a da mi ne bude dosadno. Više mi odgovara kad je tvrd i nepokolebljiv i kad se ja prilagođavam njemu, a ne on meni. Složili smo se da nam najbolje odgovara položaj kad je on ispod mene, jer obrnuto bi imali problema zbog njegove mase, pa se ja ne bih mogla opustiti, a moglo bi biti i opasno za moj život. Malo mi smeta kod njega šta ne vodi brigu o sebi, poprilično je neuredan, pa se ja moram brinuti o njemu. Al nije meni to veliki problem. Ja sam prava ppž i moja je dužnost brinut se o njemu, a zauzvrat od njega dobivam utočište koje mi je često potrebno. Ja mu biram i odjeću. Neki moji prijatelji su se smijali kad sam pokazala šta sam mu kupila za obuć, ali meni se sviđa. Volim kad nosi vesele, šarene boje, iako je ljeti uglavnom dopola gol i u bijelom. Uglavnom se viđamo noću, osim kad je jako vruće, pa ne mogu drugačije nego učit noću, al onda odem do njega danju. To nam je često stvaralo probleme, jer sam ja bila živčana zbog vrućine i ispita, pa se nisam mogla opustit kad bih bila s njim i često sam nenadano odlazila od njega, što bi ga naljutilo. No opraštao mi je i prihvaćao me natrag, jer zna da bez mene njegov život ne bi imao svrhu. To je malo tužno, jer bez obzira koliko volim svoj krevet, možda ću ga jednog dana morat zamijenit nekim drugim, a on će morat nać novog vlasnika koji ga sigurno neće voljet kao ja.

--chinchi

- 19:30 - Komentari (22) - Isprintaj - #