azhdaja

četvrtak, 15.06.2006.

Atmosfera blagdanska

Sretno vam Tjelovo narode!
To je pravi blagdan! Koliko Hrvata opće zna šta je to Tjelovo? Nema šanse da je brojka veća od deset posto, ali ga svejedno s radošću slavimo.

To je jedan divan džoker-blagdan koji svake godine pada u četvrtak pa ga spojiš s vikendom ko od šale.

Ja sam vrana, ja ću vam reć šta je to Tjelovo.

To je blagdan kad se slavi utemeljenje svete pričesti. Naime, Isus je to napravio na Veliki Četvrtak, ali su ga tada već zarobili pa slavlje treba još jednom ponovit. Iliti, Isus nam je ostavio svoje tijelo u obliku kruha da ga jedemo i tako se sjedinjujemo s njim. Naravno, ono što je vjerojatno je da nam je ostavio kruh. Sam ne vjerujem da to ima ikakve veze s njegovim tijelom (iako nemam ništa protiv onih koji vjeruju), ali ono što je sigurno je da je ostavio i trip našim saborskim zastupnicima tako da jednog dana izglasaju Tjelovo kao državni praznik iako nemaju pojma šta je to.

Ni oni, a ni većina stanovništva koje Tjelovo, a samim time i sutrašnji blagdan, nazovimo ga "Glavanovo" slavi s velikom radošću.

U povjerenju, slavili bi mi i "Kurbam Bajram", samo da ne moramo radit. Ima li kaki Musliman da pogura to malo u saboru?

--hiroaki

- 12:08 - Komentari (27) - Isprintaj - #