azhdaja

subota, 03.06.2006.

Još krajnjiji

Šta je priča bez nastavka ko mlijeko bez kore. Malo da razbijem monotoniju evo čisto sižea jučerašnjeg dana (ako slučajno ne pratite vijesti):
- neki tamo rekli da će neki tamo obnašati vlast odgovorno. tamo negdje. ajde

- montenegro nezavisna. kad sam dobio osobnu onda mi baka rekla - e to ti je super, sad si odgovoran za sebe, moš i u zatvoru završit

- bubamare se češu ko velike, svaku večer ih vidim na tv, da mi reuma dopušta sad bi odma išo tražit prvog pežu i bubamaru

- u iraku na tržnici prodaju rabljeni eksploziv

- svaki put me sjebu kad kažu papa benedikt 16. ne nije zato što bi trebao biti benedikt 10. nego zato što stalno mislim da je još ivan pavao 10. jebga ograničen sam

- šahovska repka popušila od poljske, kažu da je to dobro

- mi opatice u subotu navecer sjedimo doma i piskaramo po blogovima. sad sam tek vidio da mi se zguzvao veo.. aaaaaaaaaaaaaaaaa

To je od gluposti, a od stvarno bitnih stvari - psi sad mogu jest i djelimično vlažne brikete!!! aaaaa suze mi kanuše kad sam to čuo. radosnice naravno.. povlaštene li vrste, djelimično vlažne dobiju..

razmislimo malo o tome. kava, anybody?

-- silly moi

- 23:59 - Komentari (21) - Isprintaj - #