azhdaja

subota, 03.06.2006.

Molim sve vas koji se nađete uvrijeđeni da imate na umu kako se zezam. Eto, opet se ispričavam, iako me barba Tovar naučio da "kad kažeš bazu ne smiš se ono ka odma ić isprićavat jer onda nije uopće baza!"

Razmišljam već duže vrijeme o tome kako je zapravo dosta teško bit fer prema ljudima zato jer to oni stvarno zaslužuju, a ne zato šta se to od nas očekuje. Primjerice, profesori mogu bit totalne pizde, al se svejedno moraš prema njima odnosit s poštovanjem, a onima u srednjoj školi se moraš čak i javljat kad ih vidiš. A nije to samo kod autoriteta slučaj.
Nedavno sam skužila lika na faksu-izgleda ko cukar, čini se i pametan, seksipilno vuče dim iz one svoje cigarete (za koju imaš filing da je stalno ista jer mu non stop visi iz usta), dobro pjeva-čula sam ga kako nešto pjevuši. Ali je invalid pa je valjda navikao imati privilegije, što je u redu s obzirom na to da mu svijet ne ide na ruku, a s druge strane (zvučat će okrutno), malo te i razmazi... Mislim, ok je imat povlastice za snalaženje s literaturom ako si slijep, s predavanjima ako si gluh i da si oslobođen tjelesnog ako ti fali koji dio tijela... Ali, brate, da se možeš ponašat komodno i ko da je cijeli svijet tvoj, e jebemu sad...
Tako se meni s tim tipom dogodilo prije nekoliko dana da sam išla nabavit vatre za frendicu B., a ja sam za to vrijeme jela čokoladu, i on mi nije dao upaljač jer "koji je to način da ja pušim i jedem čokoladu istovremeno i kako sam tako razmažena". I onda se malo šokirao kad sam ja rekla "ok, ako nećeš ti, netko će drugi" i nabavila vatre kod nekog drugog lika.
Igrom slučaja, B. i ja nastavile smo stajati kraj tog lik koji nije dao vatre i on je prisluškivao razgovor i stalno se ubacivao i znao biti čak malo i neugodan. Inače, to bih ja možda promatrala kao zafrkanciju da kojim slučajem već prije nisam načula kako je tip neugodan za popizdit i kako zna čak i prijetit ljudima kad uopće ne zaslužuju i tako to... Ali, naravno, ja se neću svađat s njim niti ću podviknut na njega kad i zasluži, samo zato što je privilegiran u odnosu na druge (a malo me njega i strah).
A nije to samo tako s invalidima-evo bila je prije par dana epizoda miloga mi Seinfelda, u kojoj se govorilo o homoseksualcima. I jadni Jerry nije smio ni reći da nije peder, a da odmah ne naglasi "not that there is anything wrong with it..."... A oni su ti koji govore da je to normalno!
Pa ajmo sad samo zamislit situaciju u kojoj te netko pita: "Jel ideš u petak u Močvaru?", a nužno je da odgovoriš: "Ne, ali nemam ništa protiv onih koji idu!"
Ili recimo: "Voliš li žutu boju?"
"Ne, ali ok je ako je ljudi vole!"
Ili primjerice: "Studiraš na FER-u?"
"Ne, ali nisu ferovci krivi što tamo studiraju!"...-dobro, ok, ovo zadnje je još i zamislivo... ;)
I tome slično...
E, i sad se meni u takvim situacijama, kad napišem post o tome kako i invalidi mogu bit ukurcu prema ljudima, ili o tome kako homoseksualci ne zaslužuju veća prava predbacuje da sam zla i štajaznam šta sve... A samo sam realna i pokušavam stvarno sve ljude tretirat na isti način...
Btw, sad sam se sjetila da mi u seminaru iz usmene književnosti piše jedna molitva iz područja makarskog primorja koja se može protumačit kao antisemitska, iako ustvari uopće nije. Da sam taj jedan stih analizirala prije, ne bih je uopće napisala. E, al mora Lydia zamijetit tek kad je to predano profesoru... Bravo..
Kad sve zbrojim, nastavak mog boravka na faksu bit će jako zanimljiv: zla šovinistica koja piše po blogu čiji je logo Sveborg...
A nije ni to strašno...
Nekad sam imala titulu savršene cure... Totalni je pakao kad znaš da ne smiješ razočarat...
A ovo sa zloćom? I can handle zloća... Zapravo, mogu podnijeti sve što nema veze s naboranom kožom...
Not that there is anything wrong with it!

--lydia

- 00:20 - Komentari (38) - Isprintaj - #