azhdaja

nedjelja, 30.04.2006.

Od sutra...


Obećajem da od sutra nema više poroka:
ovo kažem zbilja, ne igram se proroka,
jer dosta mi je otrova, dosta mi je zla
što čine da ne osjećam se više kao "JA".

Obećajem: od sutra više neću vrijeđat ljude.
Ovo kažem zbilja i tako neka bude,
jer dovoljno sam pljuvala i tlačila i srala
što može značit samo da sam (p)ostala budala.

Obećajem: od sutra nema lijenosti i tuge.
Ovo kažem zbilja, misleć i na druge,
jer dovoljno ste patili zbog mojih mana svih
što znači da se hitno moram oprostit od njih.

I na kraju obećajem svima koji čitate
i uzalud se cijelo vrijeme čitajući pitate
"zašto uopće piše kad rima joj je jadna,
bude li joj ovo struka-e pa bit će gladna!":
vama obećajem da neću nikad više
pisat tako loše ko što ovdje piše,
niti ću vas gnjavit odlukama svojim,
jer za stil Azhdaje već se danas bojim...
A sve drugo može pričekat do sutra,
sve je uvijek bolje započet od jutra.
To je nova stranica, nov početak za nas,
al ukurac, sine, kad danas je danas!


--lydia

- 20:03 - Komentari (21) - Isprintaj - #