azhdaja

srijeda, 29.03.2006.

Tajni život jednog...

Drago mi je da smo se sreli. Nisam nešto društven tip, iako moram priznati da sam stalno okružen prijateljima. Rodbinom. Srodnim dušama čak bi se moglo reći. Jabukama s istog stabla. Prati me ta nesreća da se uvijek utopim u masi. Jedinstven sam, naravno, ne postoji niti jedan istovjetan meni. Sličim svojoj okolini, naravno, kao i svatko drugi - svi smo mi u osnovi isti, podjednake visine, širine, kad se gleda izdaleka. No ipak, male razlike u boji, ponašanju, sitni detalji - sve sam to ja. Preko dana sam miran, radim svoj posao u tišini. Dopuštam da gaze po meni, skaču mi po glavi, pljuju me.. sve u rok službe. Nekad se to odulji do dugo u noć. Evo recimo večeras čak do skoro 1 ujutro. Posao je takav, neki dani prođu mirno, neki se oduže, tako je to. Kad me svi ostave na miru, onda dolazi moje vrijeme. Čekam da se spusti mrak, da se sve smiri. Ne izlazim baš van, nisam taj tip. Takav sam rođen, Takav mi je posao. Imam rodbinu za koju bi se moglo reći da su.. dosta divlji tipovi.. stalno vani, po kiši, suncu.. ne daju se.. streme u visine :) Ja sam više staložen, smiren. Volim biti na jednom mjestu. Doduše, nisam uvijek bio takav, u mladim danima i mene ste mogli vidjeti po vani. Otkad sam počeo raditi jednostavno nemam prilike za to. No, ne mogu se požaliti. Posao je dobar, stalno radno mjesto, dobri uvjeti, smještaj i to.. čistačica se brine za čistoću. Zadovoljan sam ukratko ;) Ali, kad padne mrak... mmmmm.. to je moje vrijeme. Nekad uživam u muzici, plesu. Promatram parove kako plešu, vesele se. Uče. Muče se. Susjedi i ja komentiramo njihovu nezgrapnost ;) Podržavamo ih, nismo zlonamjerni. Ponesemo ih na ramenima tu i tamo, dobri smo mi :) Šta još radim? Da, nekad je to sport, onako čisto rekreativno, za gušt. Puno bolje nego kad je obaveza. Bude tu svega, svađa, psovki, veselja, zabavno ukratko :) Zna zabolit kad te netko nagazi, no šta se može :) Ne bunim se. Doživio sam i da me pljunu, valjda u žaru igre. Ne uzimam to nikom za zlo, desi se. Tu i tamo neko padne na mene, no žilav sam ja!

Čujem da se priča o nekim novim klincima koji će zamijeniti nas, staru gardu. Kao, bolji su, izdržljiviji, lakše je s njima. Pih. Ne damo se mi. Prijetili su da smo zaostatak iz drugih vremena, da će nas zamijeniti moderna tehnologija. Nije ovo prvi put. Bit ćemo tu još dugo, nema brige :) Ja i moji prijatelji. Rođaci. Braća. Tu zbog vas. Drago mi je da smo se sreli..

Vaš (prijeđi mišem)



  -- silly moi (prozirni)

- 01:28 - Komentari (27) - Isprintaj - #