azhdaja

srijeda, 01.03.2006.

Ispoljavam prvo polje

Subložnjaci, znate da smo se dogovorili radit na projektu ovomjesečne šahovnice. Vidim da nitko nije ništa napisao (a budući da nisam ni ja - ne krivim vas), ali to može bit opasno.

Naime, u čemu je stvar? Odlučili smo ovaj mjesec bildat šahovnicu od kalendara. Sutra imam ispit pa mi se nije baš dalo danas postat (ni postit) pa sam rekao: "Jebo blog, idem učit."
Međutizim, Nostradamus me je kucnuo po ramenu. Kaže mi da dobro razmislim jer mogu predvidjeti skoru budućnost. Rekao sam mu da je stari ishlapljeli prdonja i da ode doma pomoć ženi prat šalice. Zasrala ih je kavom okrećući ih naopako. Misli da može predvidjeti budućnost čitajući iz taloga.

Nostry me posluša i ode doma, ali se ja zamislim.

Danas nećemo postat i onda će se sutra netko sjetit da nije bitno ni kasno i da se šahovnica može bildat i od sutra. Ali onda se događa sranje. Šahovnica će imat prvo bijelo polje.

Ne će nam pomoć ni uvjeravanja da nismo ustaše i da je kroz poviest bilo hrvatskih grbova sa prvim bielim poljem. Ne ćemo se moć oprat "ni lugom ni sapunom" ni Nostradamusovom mehkom spužvom za pranje šalica od kave (jer je ta spužva zauzeta na ne ograničeno razdoblje budući da mu žena gata zadnjih tri godine, a šalice ne pere).

Eto, i zato sad ja pišem ovaj iznimno dosadan, kratak i bezidejan post.
Pozdraf!

--hiroakijev duh

- 23:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #