azhdaja

ponedjeljak, 20.02.2006.

Ravno do dna

Kako mi je dopizdilo pisat, sad će Azhdaja doseći dno po duhu Hiroakijevom. Ima već puno blogova koji su na dnu, ali svi imaju svoju disciplinu.
Mi ćemo (ugledajući se u te blogove) doseći dno u svim disciplinama.

1. Dosada (disciplina u kojoj bloger opisuje današnji dan tako da ubije svaki literalni i ini gušt)

Danas sam se probudio i onda sam otišao na posao pa malo na faks. Sve je super prošlo, ali ja tu numeriku ne kužim nikako. Joj. A onda sam se vratio na posao pa sam tako radio nešto i evo me sad pa ovo vama pišem. Ne volim ovu zimu, ali mi je drago što je zatoplilo.

2. Intelektualac (bloger koji analiziraliga analizira jerbo je pametan)

Kolko ste se često zapitali kakav i čemu opće život vodite? Nikad? Pa to je jako bitno pitanje. Nije li današnji čovjek otuđen od vepra i paprati? Nismo li se ne zapitali koliko je uzročno-posljedična veza između bitka i stvarnosti zapravo srž našeg stvaralaštva?
Evo, danas na cesti gledam jednog postarijeg gospodina kako pita koju kunu za koricu kruha. Koricu kruha, kolege!!! Koliko se ljudi osvrnulo? Nitko. Ta on je samo blijedi pastuh na vrletima oholosti ljudske.

3. Kuuuuuuuuuuuuuuuuul! (jednostavno kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!)

Idemo na parti. Sva ekipa i bit će nam super. Sad baš slušamo mjuzu, zagrijavamo se i onda će doći i drugi pa ćemo na sva in mjesta ić. A onda će nas svi gledat kako se dobro zabavljamo. Prošli vikend sam tako bio u BoooooGaaaaaLooooUuuuu i bilo mi je savršeno. Baš sam se razvalio na mjuzu i bombone, a bilo je i za smotat.

4. Stihoklepnja (To ih dosta radi, a vrlo malo uspijeva. Većini je jedino samo važno da se rimuje)

Sada ovdje pišem blog
Gleda mene dragi Bog
Sutra kažem slovo A
Gledaju me boga dva

5. Citiranje (najčešće budu poduže pjesme sa vrlo čestom namjerom da bloger ispadne kul i da popuni prostor tuđim tekstom kad već ne može sa svojim)

Evo vam i jedna pjesma koja je super. I bolja je od originala, a ja sam panker i kul pa ja to slušam.

I Fought The Law (Dead Kennedys)

Drinkin' beer in the hot sun
I fought the law and I won
I needed sex and I got mine
I fought the law and I won

The law don't mean shit if you've got the right friends
That's how this country's run
Twinkies are the best friend I've ever had
I fought the law
And I won

I blew George and Harvey's brains out with my six-gun
I fought the law and I won
Gonna write my book and make a million
I fought the law and I won

I'm the new folk hero of the Ku Klux Klan
My cop friends think that's fine
You can get away with murder if you've got a badge
I fought the law
And I won
I am the law
So I won.

--hiroakijev duh

- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #