azhdaja

utorak, 21.02.2006.

svim na zemlji mir, veselje

S obzirom na razno razne netrepeljivosti u svijetu i sire, donosimo vam izvanredni, necenzurirani xml log sa messendjera, pracen sa share, sobe 130, paviljona A...

<"Zeljko">e ljudi jel zna kod di je crovortex
<"CHIMA">dobro a tko ili sto je to ? nominativ ?

<"MALIK">

e ljudi jel zna kod di je crovortex
ko je taj
<"ALTEREGO">jel to pokemon?
<"Zeljko">je, jaci od charizarda i pikachua zajedno
<"Zeljko">a kad mutira, svima vam ejakulira u usta
<"Zeljko">dakle, to je computer shop

<"MALIK">
jel to pokemon?

bit ce da je nekakva pojava neki vrtlog, crna rupa ili slican specificaN ZA PODRUCJE HRVATSKE
<"ALTEREGO">je, u Dalmaciji ga posluzuju sa kapulom
<"CHIMA">a jel ima neka web adresa toga kompijuter ducana ?
<"Zeljko">ima ali idioti nisu stavili lokaciju, nemos vjerovat www.crovortex.com
<"MALIK">NA PAGU IMAJU PASKI TROKUT MOZDA JE TAMO I CROVORTEX, koliko sam ja cuo dolaz svemirci a i ti mozes u drugu dimenziju

<"Zeljko">samo ako ce me seksualno iskoristit
<"MALIK">
ima ali idioti nisu stavili lokaciju, nemos vjerovat www.crovortex.com

uzmi br telefona i upisiga u t portalu u tel imenik
<"ALTEREGO">meni se cini da je to webshop sa dostavom. Dakle prodaja iskljucivo putem interneta. Nesto kao Oriflame...
<"CHIMA">ne nije. a ti, zeljko si gadno retardiran. ja sam nakon 3 minute nasao da su napisali adresu
<"Zeljko">joj eee, de dodi do mene da te ubijem, jer mi se svadat ne da

<"CHIMA">pa dobro, jel si vidijo da pise lokacija ?
<"MALIK">
Nesto kao Oriflame...
zakon computer shop u kojemu si mozes naruciti i aftershave ai nesto za zenku tako da te ne gnjavi zasto trosis lovu na komp a ne na nju
<"Zeljko">tek sad, ali posto si prvi poceo vrijedat, stvarno sam ljut, dakle, stvarno zelim da se pobijemo
<"LJULJO">JEBO VAS CROVORTEX!!! :@
<"Zeljko">dodi u prizemlje drugog paviljona
<"MALIK">
ne nije. a ti, zeljko si gadno retardiran. ja sam nakon 3 minute nasao da su napisali adresu


nemozes mu govoriti da je retard
<"MALIK">to mi je frnd ispricaj se
<"CHIMA">ma mozes ti zeljet sto god hoces, ali i dalje stoji da sam za 3 minute nasao lokaciju da pise na njihovom sajtu, a citirao bih tvoje "ima ali idioti nisu stavili lokaciju, nemos vjerovat www.crovortex.com" gdi ocito nisi u pravu....
<"ALTEREGO">decki, ovo bi vas moglo zaprepastiti, ali jos se ne moze kupiti komp za vaginom, da budem pristojan. :)
<"Zeljko">prizemlje drugog paviljona, dodi za 1 min, ja tebe nisam uvrijedio
<"CHIMA">
to mi je frnd ispricaj se


ma daj, covjece. ako ne zna koristiti internet nek ugasi komp, ubije se, i svima nam skrati muke (i da, posaljite me na abuse slobodno)....
<"MALIK">
prizemlje drugog paviljona, dodi za 1 min, ja tebe nisam uvrijedio

e j nemoj se zezati tip ima dva metrea inace je dobar ali mogao bi ostati bez zuba ili cak bez dva
<"Zeljko">haha chima, izgleda da lajes al ne grizes...
<"ALTEREGO">prodajem AK-47 najvisem ponudacu!!!Malo koristen. Aluminijski drza.
<"Zeljko">ali ako ikad saznam ko si
<"CHIMA">
i mogao bi ostati bez zuba ili cak bez dva


pita te moj cimer btw da mu kurac popusis... a od mene neces ni to dobiti... ali ja jos uvijek znam gdi je crovortex. a za malu ispriku cu to podijeliti sa tobom...
<"MALIK">
ali ako ikad saznam ko si

zeljko najebo si ako nastavis zatucice te izgledat ces ko perkovic kad su ga malo natukli
<"Zeljko">koliko ja vidim, jezik mu je veci od muda pa se ne brinem
<"CHIMA">btw ne moras saznavati, ja sam ti svaki pon, uto i petak u 1200 u racunalnoj. a za ostatak dana ne garantiram
<"LJULJO">:-S kakva rasprava... odite na igraliste i rjesite probleme.. nemojte sve nas pilat
<"Zeljko">oces svjedoke?

<"CHIMA">ne moras se ni najavljivati... mozes mi poslati MAC adresu, ili IP, meni je svejedno...
<"RADAN">
koliko ja vidim, jezik mu je veci od muda pa se ne brinem

Al je on veci od ormara.
<"Zeljko">veliko drvo brze pada, ja samo cekam da se isprica sto me nazvao retardirani
<"CHIMA">i dobro, oces se ispricati sto si bahat na mesendjeru, i dobiti adresu crovortexa ili ces dalje tupiti svoje ?
<"Zeljko">nasao sam adresu

<"CHIMA">svaka cast, sad si malo manje retardirani...
<"Zeljko">sad si malo vise prebijen. doci cu vidit kako izgledas, a ti ne znas ko sam ja.
<"RADAN">
veliko drvo brze pada, ja samo cekam da se isprica sto me nazvao retardirani

Da Chima, ispricaj mu se, nije covijek kriv sta je retardiran, bas si bezosjecajan.
<"ALTEREGO">ajmo se svi skupa primit za ruke i zapjevat koju od Thompsona...
<"CHIMA">mogli bi ti dodijelit orden "snalazivac na hrvatskom webu sa likom marije bistrice"

<"ALTEREGO">ako bude fajta zovite me da slikam
<"MALIK">
mogli bi ti dodijelit orden "snalazivac na hrvatskom webu sa likom marije bistrice"

kakav je to orden?
<"CHIMA">
sad si malo vise prebijen. doci cu vidit kako izgledas, a ti ne znas ko sam ja.

ma dodji. i ako ti se da, odma u 1200 pokupi portira da mi racunalnu otvori da nemoram ja ici po njega...
<"LJULJO">ajmo ovako... ja sam retardiran... vi ste svi genijalni... a sad da prestanete spamat?! ;)
<"MALIK">
ajmo ovako... ja sam retardiran... vi ste svi genijalni... a sad da prestanete spamat?! ;)


sta ces i ti dobit orden?
<"CHIMA">nemoj me vredjat, kako me mozes nazvati genijalnim... radan i zmakic ce se uvrdijedit sta me trpas u kos sa njima...
<"ALTEREGO">ljuljo, mogu te slikat?
<"RADAN">
ljuljo, mogu te slikat?

Radis portrete?
<"LJULJO">da slikaj me, al ne mogu se tolko dugo koncentrirat :-P
<"LJULJO">dajte mi orden tudum iz like

<"RADAN">
nemoj me vredjat, kako me mozes nazvati genijalnim... radan i zmakic ce se uvrdijedit sta me trpas u kos sa njima...

Ako oces mozes bit subgenijalan. To je skoro jednako dobro. ;)
<"CHIMA">ajde moze :)
<"ALTEREGO">blurp
<"LJULJO">mozda nisam bistar al sam bogami mnogo ljep B-)
<"ALTEREGO">Jel ti to mama rekla?

<"CHIMA">bolje da si glup, ljepota je prolazna ;)
<"ALTEREGO">;)
<"LJULJO">necu da spamam... ciao ljudi, pozdravlja vas blentavi
<"CHIMA">ajde :)
<"ALTEREGO">adio
<"ALTEREGO">aur voir

<"MALIK">
bolje da si glup, ljepota je prolazna ;)

botox i super glue cine cuda, baka mi izgleda ko da je u 30 ima
<"BRUNDO-THE-BEAR">
botox i super glue cine cuda, baka mi izgleda ko da je u 30 ima

Dat mi broj?(T)
<"MALIK">
botox i super glue cine cuda, baka mi izgleda ko da je u 30 ima
Dat mi broj?(T)

moja baka sam reko, neznam kako si shvatio da je zelim podijeliti

<"JUMBO">kolko dugo cete jos??? da gasim messenger ili?
<"CHIMA">ma nemoj, sad je postalo dobro dok su flame-eri otisli...
<"BRUNDO-THE-BEAR">
da je zelim podijeliti

Uf, sad ĺemo se ja i ti tuĺi.;)
<"CHIMA">dragi sumrezani i sumrezanke. veceras ste svjedocili jednom govoru mrznje i poticanja na medjupaviljonsku netrepeljivost. zato vas molim, hajdemo pisati svim hrvatskim computer shopovima peticiju, da svoju lokaciju posebno istaknu, kako se ovakvi primjeri mrznje ne bi vise ponavljali...
<"MALIK">oo bit ce fighta

<"DEADMAN">da se ovakve sitaucije ne bi ponavljale
deadmanCollection_of_Self-help_Books
<"CHIMA">dobra :)
<"BRUNDO-THE-BEAR">
da se ovakve sitaucije ne bi ponavljale deadmanCollection_of_Self-help_Books

bolje da osnujemo Klub boraca
<"CHIMA">
oo bit ce fighta

samo ti navijaj. pazi da lik ne dodje kad si ti umjesto mjene u smjeni ;)

<"MALIK">
dobra :)

koja? ajde je sheraj
<"LJULJO">za koji k ti to imas? :|
<"MALIK">
za koji k ti to imas? :|

a valjda je cesto u takvoj situaciji
<"LJULJO">nije znam ga... cudak je al nisam znao da je tolki :-S , deadman you creep me out


dragi moji i drage moje, u nadi da ce Zeljko sretno naci taj cudno skriveni web shop, htio da se svatko od vas u sebi pomoli za njega, te da svi budu sretni i zadovoljni...

-- chimaera

- 20:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #