azhdaja

srijeda, 22.02.2006.

Istina

Zdravo silni hrvatski narode! Za dom spremni uz bozju pomoc! Nekidan sam prolazio gradom po (zagrebackoj) špici, i kako sam prolazio pokraj svih tih finih kafića i lijepih ljudi, zadovoljan i sretan što dom i država napreduju i što su svi lijepi, zdravi i veseli, krajičkom oka sam ipak zapazio slijedeći komadić prostora za domoljubno poboljšanje, tojest prostor za poboljšanje doma i države, a koji možete vidjeti na slijedećem linku:prostor za poboljšanje ilitiga ScenarijA.
Plan poboljšanja vidimo na ovoj slici:ScenarijB.
Što mislite, na koliko načina scenarij B prednjači scenariju A? Koji su to načini? Koje bi istaknuli kao najbitnije? Koji je najbolji način za tranzijiciju iz stanja A u stanje B? Neću vam reći svoje zaključke, da nebi utjecao na vaš tok misli, nego ću vas radije ostavit da sami razmišljate o tome, a da vam bude lakše, pogledajte još jednom scenarijA i scenarijB i to je to. A kad ste već tako orni klikati moje linkove, što je meni uvijek drago, odlučio sam vas nagraditi pravom poslasticom(i istim potezom podići popularnost ovog bloga u nebesa ili barem u neslućene visine)... ekskluzivno za vas, samo na azhdaji - do ovog trenutka neobjavljene lezbijske slike jelene veljače i severine... uhvatite se za spolovila, kliknite i uživajte! Link je ovdje.

Sigurno ste kliknuvši na pretodni link nakon početne zbunjenosti i zaprepaštenja lukavom varkom, postali svjesni da sam vas obmanuo i nasamario. Čemu prijevara? Pa da vas podsjetim da neprijatelj nikad ne spava, te da vas potaknem na spremnost na borbu protiv unutrašnjeg neprijatelja(istog onog koji nikad ne spava). Da ova cijela priča nebi postala samo mrtvo slovo na papiru, molim vas da je ne prepisujete na papir niti da ju isprintate.

Znam, znam, ova zadnja rečenica je totalno razočaranje...htio sam sad stvarno razradit malo cijelu tu priču, ono, nekoliko primjera neprijateljskog rovarenja i spletkarenja, par šaljivih fora i dovitljivih doskočica, intrigu i zaplet... ali na kraju eto nisam. Htio sam to napravit na smješan i zanimljiv način, da svima bude drago sta su čitali jer bi ja onda bio car i glavni. Ali na kraju eto nisam... posustao sam. Neki bi rekli da sam ustuknuo. Priznajem, lijen sam i bez kičme. Ispričavam se. Žao mi je. Natjeralo me uredništvo. Kažu da ne smijem danas više pisati po blogu jer da sam jednostavno prelijep i previše proaktivnog stava i velike karizme... ili tako nekako... Ma opet sam vas slagao...nije me nitko natjerao, lijen sam a kako nemam ni kičme optužio sam uredništvo. Eto. To je istina, jedna od njih mnogo, ne nužno ona iz naslova, ali zato nema dvojbe da je ova iduća točka kraj ovog posta. Opet lažem, nije ta tocka kraj, nego ova --> .

Pusa&pozdrav,

-- Lažljiva-i-mlohava KaraIzBunara

P.S. A vaša kara, kao, ima kičmu, jel?

- 00:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #