azhdaja

četvrtak, 23.02.2006.

Reload (hint: EUdict.com)

Natjeralo me. Kažu - odi pa se vježbaj. Nisi dugo, pa si mlohav. Visi ti sve, daj se vidi na šta ličiš. Koji ku.. (a ne nećete se izvuć ovaj put) koji kurac ne bi malo i ti nešto piso a?

E kad malo bolje razmislim, ovako puno bolje zvuči:

Nateralo me. Kažu - odi pa se vežbaj. Nisi dugo, mnogo si mlohav. Sve ti visi, vidi se na šta ličiš. Koji kurac nećeš da pišeš, mogo bi i ti malo a?

Jelda da bolje zvuči? A ovako tek:

They made me. Said - go, practice some. Been a while, you're getting all fluffy (don't you just LOVE the word? I do.. fluffy.. fluffy.. mmm :). I mean, look at yourself, what the fuck? Why don't you write some, you lazy....

Te psovke su im u kurcu. Mislim stvarno, osvojili svijet a ne znaju ni psovat. Debili. S druge strane, mi smo uložili finu energiju u to da nam psovke zvuče kako trebaju zvučat. Onako, čuješ i muka ti dođe kako je to nekom uopće moglo past na pamet. A ne kod njih. Defeciram ti se ja na to. Uriniram ti.. bah.. No to nije tema naše večerašnje emisije, tema naše večerašnje emisije je...

Pobježe mi..

Da, natjerali me. Imao sam neku pričicu al pobježe gadura pa sad eto. Da se pridružim gomili patetičara koji pišu kad nemaju šta. Dakle ako me sutra zgromi gnjevna gomila gladnih... DA! Sjetio sam se...

Makijato. Ajmo narode, šta je to po vama. Stari Čika Gugao kaže - sve živo - od kave s kapljicom mlijeka pa do kave s mlijekom pola-pola pa sve do nekih Starbucks egzibicija s slojevima - prvo hladno mlijeko pa kava pa pjena od mlijeka i to se sve skupa ne smije miješat i onda kad piješ krene prvo kava (espreso) kroz pjenu koja je tu da zadrži temperaturu i to sve završi s mlijekom, blago slatkastim, koje ispire nepce. Hm. To ja zovem dobar opis, šta god bilo - sviđa mi se. I ne pijem kavu, to samo rekreativno :)

E sad po meni je to kava s malo mlijeka, tako je kod mene doma (uglavnom), ovđe suknu bogte pola pola al uredno imaju kavu s mlijekom na cjeniku odvojeno od makijata, otpalo im r kad su pisali cjenik pa ispala kava. Cijenik, pardon. Jadni mali r.

Kad več gadim, da spomijenem još štogod. Evo baš ćitam jedan zgodan letak. Za cattering kaže. Nude piča kaže. Jedu juhu pileču kaže. Primaju naruđbe čak. A imaju i puno vrsti sira. Čak četri. I pomfri, al to ću im oprostit, skupa s Heinikenom. Srećom se ne bave organizacijom evenata. Idem sad na vrata nabit poruku da mi ne ostavljaju letke ako su nepismeni kreteni. Kako mi je krenulo zadnjih dana još ću dobit nož u leđa negdje. Pardon, ledža. Danas se još nisam uspio pokaćit ni s kim.. s nikim.. a več je 1 i pol. Pola 2. Što je jedan, ali u stvari nije jer je to kvarat do trifrtalj dva odnosno frtalj 3 od ponoći. Po-no-či. E sad mi još treba pančlajn. Ne, kako sam glup

(mrmot mrmot, di mi je čeklista)
Dosada, jesam
Intelektualac, jesam kurac al se pravim
Kuuul.. e viš viš
(povratni mrmot)

Bili smo na partiju kod Stine! Bejbi! Pili smo vine! Bejbi! Glupe su mi rime! Bejbi!

(unaprijedni mrmot)

Stihoklepnju jesmo

I ostaje nam - taaaaaaaadaaaaaaaaaaaa citat. Kako je tako lijepo rečeno u Novom zavjetu - "Tamo bijaše puno trave." I on nahrani njih miljon s jednom lepinjom i pola kobasice ili šta su već imali u frižideru. Mašala. I gonjali su ih po cijelom Jadranu.

Pozdravlja vas Vaš (veliko slovo zbog mene a ne vas šta ste se ponadali)
-- Silly Moi.

P.S. Siguran sam da sam još nekog zaboravio uvrijedit, te se unaprijed ispričavam kretenima koji se nisu osjetili uvrijeđeni jer su toliko glupi da ne shvate uvredu kad je vide retardanti jedni nepismeni, da, ti, da ko drugi.

Pa me tjerajte drugi put.

- 01:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #