azhdaja

subota, 18.02.2006.

Horor


Obavezno kliknite na sljedeći gumb kako bi uključili zvučnu kulisu koja pristaje uz ovaj post:

Bila je subota osamnaesti i nije bio petak trinaesti, ali se ipak zbio horor. Sjedio sam za kompjuterom i pisao sam novi blog kad me nazvao neki čudan tip i počeo mi prijetiti u stilu "kakav vam je to odvratni blog koji isijava mržnjom i da će me ubit". Nije mi bilo opće smiješno, ali se nisam ni uplašio. Smatrao sam ga budalom. Rekao mi je da pogledam kroz prozor. Otišao sam do prozora sa mobitelom i pogledao. Tamo je bio grbavi starac koji je u ruci držao nečiju glavu. Smijao se. Zavitlao je glavu koja je pogodila moj prozor. Tada sam shvatio da je riječ o lubenici. Ipak, smrzao sam se od straha. Glas iz mobitela je govorio: "To je Brus! On ti je zajeban frajer. Samo mi se zamjeri i drugi put neće bit lubenica."

Prekinuo je vezu, a ja sam ostao u šoku. Kako je znao gdje živim i zašto je poslao tog starca po mene. Odlučio sam sve povjeriti vama i, ako me sutra ne bude, znajte da je to zbog ovog bloga i jer vama želim poručiti da budete dobri jedni prema drugima. I da toj budali samo više napakostite. Na dnu ovog posta imate gumb kojim gasite ovu zvučnu kulisu. Molim da to i napravite kad završite sa čitanjem. Nemojte zaboravit ni slučajno.
Inače, dok ovo pišem sve mi se čini da je tip seronja i da je neozbiljan. Nije on za ništa nego za slanje nekog ubogog starca meni.
Ček, opet mi zvoni mobitel. Kad se javim, nastavit ću pisat.

"Halo!"
"Šta nisi poslušao savjet? Ode glava!"

--hiroaki

- 04:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #