azhdaja

nedjelja, 05.02.2006.

slavonska kljet

tako otprilike je pocinjala ta vecer, naizgled suhoparna i dosadna... do kraja sam uvidio da sam debelo bijo u pravu, i jedino sto je uljepsalo dan je sisanje aparatom... i to samostalno... nisam se bojo... aa... u glavnom, sljedeceg tjedna, konkretno ponedjeljka u tom tjednu, konkretnije oko cca 1155h po CETu, vratio sam se. vratio sam se na mjesto zlocina, na mjesto gdje je sve, pred cca 2-3 mjeseca, u zelji da mi se dozvole odredjene povlastice, makar i sa prilicnim zakasnjenjem, pocelo...

cijeli prethodni vikend dok se uzme i nije bijo tako los... imamo score 5:1 (igrao sam pikado i dobijo 5 partija od 6, da niste slucajno pomislili da mislim na neki mizerno bitan sport poput ..... i ........ ?)

dalje ? a sto dalje vidjet cu... ima hrpa toga, sto se Potrebe tice, s tim sam gotov, sad valjda sljedi VAU ili cehovski ratovi, sto god prije naleti. veli buraz da mogu cehove isprobat, pa onda prec za ozbiljno, pa tako ce izgleda i biti, VAU sam ionako vec isprobao proslo ljeto... bilo pa proslo, ljeto. e da, Ljetooooooo !

stvarno mi fali +40 u hladu, fali mi nedostatak inspiracije, to je isto sto mi fali... citao sam danas jednu pricu. pricicu. prilicno je dobra... stovise jako je dobra. ako se mozes uziviti, a ja mislim da sam se uspio, mislim da cu procitati i ostatak. mozda vec nocas... imam izbor: ili to, ili nekrofilske crtice za najmladje by Burton Tim... pa sad ti biraj.

eto, mslim da je dosta... idem... idem dok mi buraz vratne zile ne odgrizne jer sam zauzeo tudje vlasnistvo... barem tak izgleda...

pozdrav svima tamo, u hladnom zagrebu...

-- chimaera Gubec BAG --

- 22:07 - Komentari (13) - Isprintaj - #