azhdaja

ponedjeljak, 14.11.2005.

Why english sucks ass

Očiti nedostatak izražajnosti posve je uočljiv i običnom laiku koji nikad nije ni razmislio o tome što je to pluskvamperfekt, a nekmoli masturbirao na jednog.
Evo npr. jedan mali izvadak iz liste neprevodivih riječi koju sam sastavio tokom dugih godina samoće u jednom samostanu u tibetu proučavajući nakaradnu uzaludnost tzv. "englekog jezika" (radi lakšeg poimanja smisla riječi, dodao sam za svaku riječ i primjer njene upotrebe):
- nedojeban (upotrebljeno u rečenici: Kravo jedna nedojebana, opet si se jebala sa susjedovim psom!)
- grdo (Grdo li t' glava izgleda)
- prejeben (prejebeno grda glava)
- jebački (stella: Vau, mario, pa to je jebački dobra ponuda! Tako je stella, ova ponuda je jebačka ponuda za prave jebačke surfere!)
- ćiribiri (ćiri biri bela mare moja)
...
Popis se nastavlja u nedogled. Zbilja mi nije jasno kako uopće komunicarju tim primitivnim jezikom.

Evo sad dakle i jedna poslastica za prave jezične sladoskusce.
Naime, davno davno, u doba moje mladosti, ja sam malo razmišljao i došao sam do zaključka da je hrvatski jezik jedan super jezik koji ima puno riječi koje sadrže neke lijepe kombinacije slova "t" i "r" koje su lijepe za izgovarat.
I onda sam si mislio, pa nije vrag da ću bit tako sebičan pa da ne podijelim svoje otkriće sa drugima. I tako sam si ja dao truda pa sam sastavio ovu listu naših pravih hrvatskih riječi i pojmova, (uz poneku neizbježnu tuđicu) e nebili svi vi mogli također uživati i okoristiti se mojim otkrićem.
Te riječi odnosno pojmovi su:
probavi trakt, trokut, traktor, oktroirani sustav, trapez, trip, tripice, trpati, trputac, trava, trpiti, trupac, tromblon, tri, tristo, trenutak, trošiti, opstruirati, oportunirati te druge fine riječi koje ukoliko želite mogu podijeliti s vama, mojim dragim čitateljima ukoliko iskažete interes. Izgovorite ih sve redom i uživajte. A ja idem TResnit ovu krutu erekciju koju sam dobio od ovih prejebenih nenadjebivih riječi.

Živjeli. Pusa.


(nekoliko trenutaka kasnije, iz pozadine...)
pati pluskvamperfekt, ko ti je tatica. uuu pricaj mi prljavo ti gordi pluskvamperfekte

--Kara iz bunara--

- 19:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #