Ayumi

21.02.2007., srijeda

My hallo is waitng for me

Probudila sam se u bolničkom krilu.Kraj kreveta je sjedio Johnny.

Ja:Što se dogodilo?
Johnny:Ne znam.Lolita upravo razgovara s Dumbledoreom o tome.Jesi li dobro?
Ja:Malo me boli glava.
Johnny:Pala si niz stepenice kad si se onesvijestila.Zaradila si linearnu frakturu lubanje.Ništa opasno.
Ja:Ali zašto sam se onesvijestila?
Johnny:Ispada da si bila zbilja,zbilja umorna i da više nisi mogla izdržati školske napore...

Ušla je Madame Pomfrey.

Poppy:Hajde,gospodine Richardson,gđica Hamasaki se mora odmarati.

Johnny je otišao,a ja sam zaspala.

***

Kad sam se probudila kraj mene su sjedile Lolita,Čupava i Willa.

Lolita:Jesi dobro?
Ja:Valjda.
Lolita:Prepala si nas.
Čupava:Mislile smo da si zaradila nekakav jači potres mozga...
Ja:Dobro sam.
Willa:Sigurno?
Ja:Sigurno.U ponedjeljak ću moći na nastavu.
Lolita:Onda u redu.Ali ako se ne požurimo zakasnit ćemo na idući sat,došle smo te samo malo vidjeti u stanci za ručak...
Ja:Niste ništa jele zbog mene?
Čupava:Ne.
Ja:Čovječe,kakva žrtva...

Otišle su.Nkaon nekog vremena madame Pomfrey je izašla iz bolničkog krila.Soba se zamračila.

Ja:Lumos.

Moj štapić je osvijetlio prostor.Na prozorskoj dasci sjedio je Voldemort.

Voldy:Zdravo,Ayumi.

Uperio je štapić u vrata.Brava je škljocnula.Vrata su,dakle,bila zaključana.

Ja:Što ti hoćeš?
Voldy:Došao sam te vidjeti...čuo sam da se ne osjećaš dobro i donio sam ti cvijeće...

Bacio mi je na krevet nekakav sparušen cvjetak...

Ja:Hvala!A sad se gubi!
Voldy:Ja mislim da je vrijeme za naplatu...što mi nisi dala Nami...
Ja:Nami nije tvoja kćer!!!A ne bih ti ju dala ni da jest...
Voldy:Trebat ćeš komad papira i olovku.
Ja:Što će mi to?

Voldemort je dočarao pergament i olovku.Na vrhu je pisalo LAST WILL AND TESTAMENT...

Ja:Želiš da napišem oporuku?
Voldy:Da.Trebat će ti.Bit ću ti svjedok.
Ja:Molim?!Ja kanim živjeti još neko vrijeme...
Voldy:Umrijet ćeš veoma uskoro...
Ja:Ispunit ću ti posljednju želju...

Napisala sam veoma jednostavno da sve ostavljam Nami...Voldy se potpisao kao svjedok.

Voldy:A sad ustani iz kreveta...vrijeme je za dvoboj...a budući da si mi nekako prirasla srcu,skratit ću ti muke...

Ustala sam i stala nasuprot njemu.Nakonili smo se.

Voldy:A sada,Ayumi...zbogom...AVADA KEDAVRA!!!

Nisam se uspjela obraniti na vrijeme.Mlaz zelenog svjetla pogodio me u srce...Pala sam na pod...

***

U sobu je ušao Dumbledore s madame Pomfrey i Lolitom.

Dumby:Što se dogodilo?

Lolita je ugledala Ayumi na podu.

Lolita:Ayumi!

Uhvatila ju je za ruku.Madame Pomfrey je opipala bilo.Dumbledore ju je pogledao.Madame Pomfrey je odmahnula glavom.Dumbledore je stavio ruke na Lolitina ramena.

Dumby:Žao mi je,Lolita.
Lolita:Tko je to učinio?
Dumby:Voldemort.
Lolita:Kako znaš?

Dumbledore je rukom pokazao na zid.Krvlju je bilo napisano:

Osveta je osveta.Lord Voldemort

Lolita:Ubit ću ga.Možda ne danas,možda ne sutra...ali jednog dana sigurno!
Dumbledore:Sretno ti bilo,Lolita.Sretno ti bilo...

__________________________________________________________________

Par malih obavijesti:

DA!AYUMI JE STVARNO MRTVA!POPTUNO,VJEČNO!!!MRTVA,CRKLA,NE MRDA!!!FINITO!!!

Ipak,ja sam otvorila novi hpff blog...evo vam i link:

http://joriddle.blog.hr


Onima kojima sam obećala da ću ih ubaciti mogu ih ubaciti ondje,samo neka napišu da to žele.Svi koji me imate u boxevima,ne morate me (ako ne želite) izbaciti iz boxa,ali vas molim da napišete R.I.P. ili nešto slično.

Molim vas da ne pišete da sam se vratila kao duh ili nešto.However,ako želite,možete napisati post o mojoj smrti.

Ovaj blog neće biti obrisan niti ću maknuti kod dizajna da bude sve bijelo i samo neki tekst.Tko želi,uvijek može čitati priču od početka.

Komentare na ovaj (najvjerojatnije) zadnji post ostavljajte još na ovom blogu,ali na post koji ću napisati na onom blogu ostavljajte komentare tamo (iako vam to vjerojatno ni ne treba govoriti).

Tko želi može ubaciti ovaj novi lik.Tko ne želi ne mora.

Posljednji pozdrav vam šalje

Ayumi Hamasaki

od 16.10.1990. do 21.02.2007.

- 19:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

19.02.2007., ponedjeljak

Can't break the silence it 's breaking me...

Lolita me počela drmati.

Lolita:Ayu,probudi se!Probudi se.
Ja:Š'a je bilo?
Lolita:Zakasnit ćemo...
Ja:Ma baš me briga...
Lolita:PRVI SAT SU NAPITCI!!!

E,to je već bilo nešto drugo.Na brzinu sam ustala,obukla se i otrčala s Lolitom i Rogue prema tamnicama.snape je taman otvarao vrata.Duboko sam udahnula i ušla.Zapahnuo me neobičan miris i ja sam počela nekontrolirano kašljati,šmrcati i oči su mi suzile.Snape je ušao.

Snape:Je li netko prisutan alergičan na ambroziju?

Podigla sam ruku.

Snape:Predlažem vam,gđice Hamasaki,da u tom slučaju stvorite mjehur čistog zraka da ne umrete usred sata.

Dočarala sam balon.Nije me nimalo smetalo što izgledam ko da sam si stavila prazni akvarij na glavu.

Snape:U redu.Tko mi može reći kojeg je napitka glavni sastojak ambrozija?

Hermionina je ruka poletjela u zrak.

Snape:Da,gđice Granger?
Hermiona:Ambrozija je glavni sastojak naprednog napitka starenja.
Snape:Naprednog?
Hermiona:Da.To je onaj čija kap može usmrititi dijete staro 6 mjeseci.
Malfoy:Ideš!

Snape se kiselo nasmiješio.

Snape:Dobro,10 bodova za Griffindore.Da,gđica Granger je točno rekla.Ispravno pripremljen napitak može usmrtiti dijete staro 6 mjeseci.Upute za pripremu nalaze se u vašem udžbeniku na 181. stranici.Ambrozija je na mojem stolu.Možete početi.Najbolji napitak ćemo testirati na žabljem jajetu koje se nalazi u staklenci na mojem stolu.Počnite!

Kad smo svi bili gotovi,Snape je prišao našem stolu i zagrabio zličicom u Lolitin napitak.Izlio je kap na jaje i jaje se pretvorilo u veoma ružnu,staru žabetinu.

Snape:Dodjeljujem 20 bodova Ravenclawima.Brišite!

Izašli smo iz učionice.Ja sam maknula balon.

Lolita:Od kad si ti alergična na ambroziju?
Ja:Since I was 3.

Čupava me potapšala po ramenu.Kraj nje je stajala crnokosa cura.

Čupava:Ovo je Carmilla.

Image Hosted by ImageShack.us Carmilla Bloody Mist

Pružila sam joj ruku.Nasmiješila se.

Ja:Na kojoj si godini?
Carmilla:Na petoj.I moram stići na sat.
Ja:Ok,bye.

Otišla je.

Ja:Dobro,kaj sad imamo?
Rogue:Skrb.
Ja:O,Isuse.Kako mi se ne da imat skrb!
Čupava:why?
Ja:Jer će Hagrid dovuć neko čudovište...

Najednom sam osjetila oštru bol u glavi i onesvijestila sam se.

..............................TO BE CONTINUED..............................

- 13:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #

11.02.2007., nedjelja

Somewhere over the rainbow blue birds fly.Blue bird fly over the rainbow,why than,oh,why can't I?

OVO JE 60. POST!!!!!!!!!!!ŠEZDESETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!


Nakon tog poljupca ja sam ga zbunjeno pogledala.

Ja:Kaj je ovo bilo?
Johnny:Mali izljev nježnosti?
Ja:To je obično zagrljaj ili neš...pa ti i ja se poznajemo tek nekoliko sati!
Johnny:Hoćeš reći da nisi baš ništa osjetila kad sam te poljubio?

Pa,sad...to što sam osjetila kad me poljubio je zbilja bilo nešto prekrasno...

Ja:To je nešto drugo...
Johnny:Kako je to nešto drugo?Pa ja te volim...
Ja:Kako to možeš znati kad me poznaješ tek nekoliko sati?!
Johnny:Ja ginem za tobom već godinama,samo ti nisam imao hrabrosti prići(kaj nije romantičan ? cerek)...

Onda me ponovo poljubio.

Ja:Daj mi malo vremena da si sve posložim.Javim ti sutra.

Ustala sam i otišla u spavaonicu.Zaspala sam.

***

Ujutro sam se probudila i ugledala kraj kreveta poklon zamotan u crveni papir.Na ceduljici je pisalo:

Od tvog malog mede.Sretno Valentinovo!

Otpakirala sam poklon.Unutra je bio medvjedić.

Image Hosted by ImageShack.us

Ja:Isuse,kak je slatki!

Rogue je sjela u krevetu i protrljala oči.

Rogue:Kaj?
Ja:Niš.

Lolita je upala u spavaonicu.

Lolita:Happy Valentines!
Ja:A gdi si ti bila?
Lolita:Dolje u društvenoj.Sve je crveno.
Ja:Jel to dobro ili nije?

Lolita je slegnula ramenima.Ja sam iz ormara izvukla majicu koju sam dobila za 11 rođendan i koju sam magički povećala.Na majici je pisalo I'm in the mood for love...

...HAPPY VALENTINES DAY!!!


Obukla sam ju na svijetle traperice podrapane na koljenu i sišla na doručak u Veliku dvoranu.Sjela sam kraj Johnnya.

Ja:Will you be my Valentine?
Johnny:Sure.
Ja:Jesi li mi ti poklonio medu?

On me zbunjeno pogledao.

Johnny:Medu?
Ja:Da.Bijelog medu.
Johnny:Rekla si da ti dam malo vremena.Ja sam to shvatio kao poruku da te malo pustim da o svemu razmisliš.Medom bih te vjerojatno priklonio na svoju stranu,ali ja želim da se oboje u našoj vezi,ako je bude,osjećamo ugodno.

(kaj nije sweet cerek)

U meni se probudio plamen sumnje.Dotični se plamen zvao Harry.
Dumbledore je objavio da danas nema nastave jer je Valentinovo i svi su otrčali van u perivoj jer je dan bio lijep i sunčan.Izašla sam van i ugledala Harryja na metlobojskom igralištu.Letio je iznad crta.Ja sam prišla terenu.

Ja:HEJ POTTERU!!!

Harry je sišao.Oko igrališta se skupila publika.

Ja:Jesi li ti poslao bijelog plišanog medvjedića meni za Valentinovo.

U publici se začulo 'uuuuuuuuuu'.

Harry:Jesam.
Ja:Zašto?
Harry:Jer te volim.

Ja sam podigla štapić.

Ja:Accio medvjedić.

Medvjedić mi je doletio u ruku,a ja sam ga pružila Harryju.

Ja:Vraćam ti ga.Ne želim ga.
Harry:Ali...
Ja:NE ŽELIM GA POTTERU!

Ugurala sam mu medvjedića u ruke i otrčala u Zabranjenu šumu,na čistinu.Ondje je do mene dotrčao sad već velik tigar Little (vidi prvi post u studenome).Budući da mogu razgovarati sa životinjama i magičnim bićima,on mi se obratio.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Little

Little:Što nije u redu?
Ja:Ništa nije u redu!
Little:Kako to misliš?
Ja:Ništa ne ide onako kako bih ja htijela da ide...
Little:A da se vratiš Harryju?
Ja:Nikad!Previše me povrijedio...
Little:Ja mislim da ga još voliš...
Ja:Pa,da...ne...ne znam...ja...mislim,ipak je on Namin otac i...
Little:Otac?
Ja:Da,otac.Jer joj tata nije.
Little:Sigurna si u to da ga više ne voliš?
Ja:Ipak moram osjećati prema njemu neku...privrženost...šta ja znam...
Little:Želiš da Nami bude kao što je bilo i tebi?
Ja:Što bi to trebalo značiti?
Little:Nisi li ti odrastala bez roditelja?
Ja:Moji su roditelji poginuli kad sam krenula u Hogwarts.
Little:Tako je.Znači da si najvažniji dio svog života prošla bez njih.Oduvijek si sama i ti to dobro znaš.
Ja:Nisam sama.Imam svoje frendice.
Little:Ali znaju li one kako se ti osjećaš?
Ja:Neke znaju.Čupava definitivno...i Lolita...
Little:Lolita ima djeda,baku,brata i sestru...
Ja:Pa?I ja imam Akiru.
Little:Ali Lolita nije odvojena od svog brata i sestre.A Akira nije još ni u osnovnu školu krenuo.
Ja:Zašto mi to zapravo govoriš?Ja volim svoje frendice.Neke mogu razumjeti kako se osjećam.To što neke ne mogu ne znači da mi nisu apsolutna potpora!
Little:A što ako te jednog dana ostave?Sljedeća godina vam je zadnja...onda ćete se odvojiti...možda nakon školovanja neće više željeti ni čuti za tebe...
Ja:To se neće dogoditi!Pa frendice smo!
Little:Da...ali koliko iskrene su one prema tebi?
Ja:Ne možeš sve tako gledati...
Little:Žao mi je zbog ovog razgovora.Mislim,nisam baš bio previše ljubazan.

Zagrlila sam ga.Onda je u tri skoka nestao u šumi.Ja sam ustala i vratila se u perivoj.Perivoj je bio prazan.Pretpostavljala sam da je vrijeme ručku.Ušla sam u Veliku dvoranu.Sve su se glave okrenule prema meni.Žamor je prestao,svi su naprosto buljili u mene.Ja sam sjela kraj Lolite.Žamor se nastavio.

(šapćemo)

Ja:Što se događa?
Lolita:Ma onaj smrdljivac Potter je došao na ručak u suzama pa su ga svi počeli ispitivati šta mu je,a onda je on rekao svakakve gluposti,spomenuo je nešto o onom medvjediću kojeg si mu vratila i kaj ja znam...
Ja:Divno.Najradije bih ubila tog mamlaza.
Lolita:Gdi si ti bila?
Ja:U Zabranjenoj šumi...

Poslije ručka sam pronašla Harryja i odvukla ga u Sobu potrebe da s njim mogu razgovarati u miru.

Ja:Dobro,kaj je tebi?!Tam plačeš ko neka curica o tome kak te ne volim?!Nisam ti mama!
Harry:Ali ja te volim...
Ja:A jel?!Kaj nisi na to prije mislio?!
Harry:Žao mi je zbog svega...

Poljubio me.Odgurnula sam ga.

Ja:Kad ćeš više shvatiti da je sve gotovo?!
Harry:A Nami?
Ja:Što pobogu s Nami?
Harry:Pa zar nas ona ne povezuje?
Ja:Možda...ali koliko ja znam,ti ju nemaš pravo viđati...
Harry:To je sad drugo...
Ja:A jel?

Izašla sam van i otišla u spavaonicu.Sjela sam na krevet i razmišljala.Ja stvarno više nisam voljela Harryja,a ta moja tzv privrženost je bila tako mala da sam ju jedva osjećala...Možda je ovako najbolje.Odvojeno.Svatko sam.

Sišla sam u perivoj i pronašla Johnnya.Poljubila sam ga u obraz.

Johnny:Znači...
Ja:Da.

Poljubio me.

Ostatak dana zapravo i nije bitan.

......................TO BE CONTINUED............................

- 14:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #

07.02.2007., srijeda

Raindrops are falling on my head...

Bila je subota i padala je kiša.Ja sam sjedila kraj prozora i promatrala kišne kapi koje su se slijevale niz prozor.Sjetila sam se jednog trenutka dok sam s tatom šetala parkom.Bilo mi je oko 3 godine.Držala sam tatu za ruku i najedanput pokazala mjesec prstom.

Ja:Tata,što je to?
Tata:To je mjesec.Sviđa ti se?
Ja:Ne,ugasi ga!

Osmijehnula sam se.Doista mi je bilo veoma žao što su mi se roditelji rastali.Netko me potapšao po ramenu.Okrenula sam se.Bila je to Aiko.

Aiko:Jesi dobro?
Ja:Da.Progutala sam.Friends?
Aiko:Friends.

Ustala sam i izašla van,iako je padala kiša.Nalsonila sam se na jedno stablo.Primjetila sam dečka koji je sjedio na obali jezera i oko sebe stvorio nekakav balon pa po njemu nije padala kiša.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge on


Najednom mi se obratio.

On:Voliš kišu?
Ja:Ponekad.Zašto?
On:Vani si.
Ja:A ti?
On:Ja mrzim sunce.Podsjeća me na Emily,moju mlađu sestru.
Ja:Što joj se dogodilo?
On:Poginula je zajedno s mojim posvojiteljima.Njihov se auto odsklizao s mosta u rijeku.
Ja:A što se dogodilo s tvojim roditeljima?
On:Moji roditelji su poginuli već davno.Kad je Emily imala godinu dana.Ubili su ih smrtonoše.Ali ti barem imaš dijete.
Ja:Odakle ti to znaš?
On:Potter je to svima rastrubio okolo...i da je dijete njegovo...čak pokazuje i fotografiju tebe,njega i Nami.
Ja:Ti si u Griffindoru?
On:Da,na 6. godini.
Ja:Nisam ulovila ime.
On:Nisam ga ni bacio.Sjedni kraj mene.

Sjela sam kraj njega.

On:Zovem se Johnny.
Ja.Johnny?
On:Zapravo John.Prijatelji me zovu Johnny.
Ja:Ja sam ti prijateljica?
Johnny:Ako želiš biti.

Tako smo dosta dugo pričali o svemu živom i bolje se upoznali.Najednom je kiša prestala i Čupava je izašla u perivoj.

Čupava:Odi,Ayu,častim te lizalicom.Medičarniskom,znam da ti ne možeš odoljeti lizalicama.

Pogledala sam Johnnya.

Johnny:Samo idi.

Ustala sam,mahnula mu i otišla do Čupave.

Čupava:Tko je komad?
Ja:On je zauzet.
Čupava:Kime?
Ja:Sa mnom,naravno.
Čupava:Zar već,ti bludnice?!
Ja:Ne još!!!Uostalom,ti imaš svojeg Hektopascala ili kako se već zove...
Čupava:Ali i ovaj je zgodan.
Ja:Ja sam ga prva vidjela!Dakle,šta je s tom lizalicom?
Čupava:Čekam Willu,i njoj sam obećala lizalicu.
Ja:A gdi je Lolita?
Čupava:U Dumbyevom kabinetu,provodi kvalitetno vrijeme sa svojim djedom.
Ja:Krasno.Izvisismo.
Čupava:Ja mogu lizati lizalice i bez Lolite.
Ja:Super.Ali bez Wille ne.
Čupava:Pa mora netko ić sa mnom da me uguši tom lizalicom.
Ja:Ja ću!

Willa je upravo izašla van.

Willa:Pardon,ali to je moj posao.
Ja:Za mene nema radosti u životu.
Čupava:Uvijek možeš gađati ljude blatom.
Ja:Mud fight!!!(Borba blatom!!!)

Budući da je kiša padala,blata je bilo posvuda.Izgađale smo se do besvjesti.Onda smo se očistile i otišle do Medičarnice.

Čupava:Dakle kakvu lizalicu želiš?
Ja:Zelenuuuuuuuuu!
Čupava:Ko prijatelje izvanzemaljce?
Ja:Da.
Čupava:A ti,Willa?
Willa:Zelenuuuuuuu!
Čupava:Čekajte me vani.

Ja i Willa smo izašle iz trgovine nakrcane djecom i sjele na jednu klupicu.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Čupava je izašla i dala meni i Willi zelenuuuuuuuu lizalicu.

Čupava:Jesmo svi sretni?
Ja:Ne!Ova lizalice je zelena!
Čupava:Pa i htijela si zelenu!
Ja:Ovo je kriva nijansa!
Čupava:Rekla su izvanzemaljski zelenu!!!!!
Ja:Da!A ovak zelene listove imaju palme!!!
Čupava:Drago dijete,mi ne znamo kako izgleda izvanzemaljski zelena(usput me pogladila po kosi).
Ja:Onda dobro.

I nagurala sam si zelenuuuuuuuuuuuu lizalicu u usta.

***

Navečer je Johnny sjedio na istom mjestu.Sjela sam kraj njega.

Ja:Tu si cijeli dan?
Johnny:Da.Uskoro će Valentinovo.
Ja:Za tjedan dana.
Johnny:Htio bih ti nešto dati.
Ja:Napršnjak(Petar Pan)?
Johnny:Da.

Poljubio me.

.......................TO BE CONTINUED........................
- 21:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

02.02.2007., petak

Ti širiš oči ko dva cvijeta i svemu,svemu ti se čudiš,o trči,trči,sretno dijete,možda ćeš stići za čim žudiš.Grigor Vitez:Dijete i leptir

Trčala sam niz dugački bijeli hodnik.Nije bilo prozora ni svijeća ni lampi,ali je hodnik ipak obasjavalo lijepo bijelo svijetlo.Dotrčala sam do nekih vrata i otvorila ih.Ugledala sam bolnički krevet i u njemu sebe.Bila sam spojena na razne aparate i na onaj koji pokazuje otkucaje srca.Ubrzo se na ekranu počela prikazivati duga zelena crta i ono dugačko beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.

***

Probudila sam se okupana znojem.Pogledala sam kroz prozor.Vani je bio mrkli mrak.Lolita,Rogue i Aiko su spavale.Otišla sam do kupaonice i popila čašu vode.Vratila sam se u krevet i pod leđima osjetila nešto.Zavukla sam ondje ruku i izvukla Evenstar(vidi privjesak u popstu u prosincu:Tengo la camisa negra porque negra tengo el alma).Ne znam zašto ga nisam željela objesiti ga oko vrata.Jednostavno sam smatrala da ta privilegija pripada vilenjacima,a ja to nisam.Spremila sam ga u ladicu noćnog ormarića i ponovno zaspala.

***

Ujutro sam se normalno probudila kad i ostale cure.Obukla sam se i sišla na doručak s Lolitom i Rogue.

Lolita:Kaj je bilo ono jučer na Čarolijama?
Ja:Ma niš,samo sam se morala malo naspavati.
Lolita:Sad je sve ok?
Ja:Da.Nikad bolje.Kaj imamo prvi sat?
Rogue:Travarstvo.
Ja:S kim?
Rogue:S Grffindorima.
Ja:Ah,drek.
Lolita:Imaš nešto protiv njih?
Ja:Protiv određene grupice.

Sjele smo za stol i ja sam si natrpala tanjur svime i svačime jer nisam jela ništa od jučerašnjeg doručka.Dumbledore je ustao.

Dumby:Dobili smo novu učenicu,Amy Lynn Tarran.Sada ćemo je razvrstati.

Amy je sjela bez imalo ustručavanja na stolac.Nabili su joj Pijanog Šeširdžiju (Razredbeni Klobuk) na glavu.Klobuk joj je malo "kopao" po glavi i zaderao se:

RAVENCLAW!!!!

Amy je sjela kraj Lolite.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Amy--->http://amytarran.blog.hr

Amy:Hi!Ja sam Amy.

Pružila mi je ruku.

Ja:Ayumi.
Lolita:Bolje da se požurimo jer će Sproutica opet počet šiziti.

Nas tri smo otrčale na Travarstvo.

Sprout:Danas ćete se podijeliti u grupe po četiri.Radit ćete na ovi panjevima.Pazite da vas ne ozlijede.

Pozvale smo Amy u našu grupu.Panj je zaudarao i imao je gnjusno korijenje kojim nas je hvatao.

Ja:Profesorice,što bismo mi zapravo trebali s tim.
Sporut:Odrezati mu korjenje i staviti ga u onu posudu.

Pokazala je posudu u kutu.Izvadila sam nož.

Ja:Tko će prvi?

Cure su panj gledale 'ne,hvala' pogledom.

Ja:Kukavice.Nek neko omami to čudo.
Sprout:Nemojte ga slučajno omamljivati jer onda korjenje neće biti dobro.
Ja:Super.

Prihvatila sam korijen blizu početka.Panj se počeo batrgati i ispuštati iz ostalog korjenja nešto zeleno.Tada sam zgrabila svo korjenje i pokušala ga odrezati nožem.Ipak,nisam mogla.Izvadila sam štapić.

Ja:Diffindo!

Korjenje sam odnijela u posudu.Panj je ostao paraliziran.

Sprout:Izvrsno!50 bodova za Ravenclawe!Ayumi,bolje da se opereš.

Ja sam,naime,bila puna zelene sluzi.Očistila sam se čarolijom i otišla na Napitke.Hvala bogu,njih smo imali sa Slytherinima.Sjela sam sa Willom,Čupavom i Lolitom.

Snape:Danas ćemo se malo...(tu nas je preletio sve pogledom,zadržavši pogled na našem stolu sekundu više nego na ostalima)...zabavljati.

Zabavljati?Ovo bi trebalo biti dobro.

Snape:Danas ćemo se igrati.Imate blok sat i imate dosta vremena da skuhate Felix Felicis koji ste pripremali prošli put.Kotlići su ondje gdje ste ih i ostavili.Gđice Hamasaki,vi morate dovršiti drugi stadij jer ste propustili prošli sat.Ipak,budući da smo prošli put imali samo jedan sat,nećete puno kasniti!Društvo,otvarajte knjige na stranici 187!Smjesta!

Otvorila sam knjigu na zadanoj stranici.U knjizi je stajalo:

Felix Felicis

,a ispod

Priprema traje 10 mjeseci.

U rujnu smo počeli s tim napitkom i očito je prvi stadij završio,a ostalima je završio i drugi.Ja sam počela s drugim stadijem,dok su ostali već bili na trećem.Kad je zvonilo za kraj prvog sata ja sam bila gotova s drugim stadijem napitka.

Snape:Gđice Hamasaki,morate postariti svoj napitak za tjedan dana.

Izvukla sam štapić i to učinila.

Snape:Dobro.Sad izađite van na odmor.

On je izašao prije mene,a ja sam na putu van zaštitila kotlić nevidljivim štitom da ga nitko ne bi prolio ili nešto još gore.Pridružila sam se Wili,Čupavoj i Loliti na hodniku.

Ja:Zašto ga nije otpustio?
Čupava:Dumby Snapea?
Ja:Da.
Willa:Razmisli malo.Snape nije glup.Vjerojatno je ispreo nešto o dubokom kajanju i Imperiusu i kako on ne bi nikad naudio Minervi.
Ja:Vjerojatno.Ali zašto mu je Dumbledore opet povjerovao?
Lolita:Ja ću razgovarati s djedom.
Ja:Možda bolje ne.Ne želim da pomisli da sumnjamo u njega.
Čupava:U Dumbya?
Ja:Da.
Willa:Ali mi sumnjamo u njega.Ako ne u njega,barem u njegove sposobnosti.
Ja:Dumbledore stari(glagol).Mislim da je vrijeme da se svi suočimo s tom činjenicom.

U tom je trenutku Snape otvorio vrata.Svatko je prišao svojem kotliću.

Snape:Kad završite sa trećim stadijem mora proći 6 mjeseci do početka četvrtog stadija.Tako da ovaj kotlić lagano krčka idućih 9 mjeseci,a onda ćete ga donijeti opet na Napitke i radit ćete na njemu četvrti stadij.Ne,ne smijete ovdje ostaviti kotlić i da morate nabaviti drugi kotlić za pripremu ostalih napitaka.

Poslije Napitaka sam otišla s Lolitom i Rogue staviti kotlić na vatru u spavaonici i poslati narudžbu u Zakutnu ulicu za novi kotlić.Spavaonicu smo neprimjetno proširile kako bi imale mjesta za kotliće.Ostavile smo ih,s tim da sam ih ja prije zaštitila.Otrčale smo na Proebrazbu.ušle smo sekundu prije profača(McGonagollica se valjda još oporavljala).

On:Zdravo.Ja sam Kyle Gregor i mijenjam profesoricu McGonagoll.Danas nema prakse,nego ćete mi napisati sastavak o preobrazbi vlastitog tijela na dva lista pergamenta.

Zamahnuo je štapićem.Između učenika su se pojavile pregrade.Drugim zamahom je pokupio sve knjige.

On:Imate 45 minuta.Počnite.

***

Ja:Koji idiot!Sve o preobrazbi u 45 minuta!!!Pa,to nije realno.Tog ima previše.A i nema šanse da se sjetim svega!A kaj je ovo?

Naime,stigle smo do Hagridove kućice i ispred nje je Hagrid poredao nekakve ljigave crve 5 puta uvećane.

Pansy:Bljak!

U ovome sam se doista slagala s Pansy.Fakat su bili odvratni.

Hagrid:Dakle,budući da ćete kroz život sretati svakakve ljigave stvorove,morate znati kakvi su unutra i što im je zapravo slaba točka.Zato ćete danas secirati ove krasne životinjice.
Roary(šapće):Secirati?
Willa:Gnjusno.
Čupava:Nema šanse.
Rogue:Ne bih,hvala.Ručala sam prije 5 minuta.

Ipak,svatko je dobio skalpel i životinjicu i sjecite.Hvala bogu da su već bile mrtve.Prerezala sam crva na pola.

Ja:Ogavno!
Hagrid:Ma baš su slatki.Tak mi je žao kaj ih morate rezat.
Ja:Nije jedini.

***

Do večere sam se uspješno oprala od sve te sluzi i tih ogavnih stvari.Sjela sam kraj Lolite i Amy.

Ja:Ni Hagrid nije više ono što je nekad bio.
Lolita:Škola se mijenja.
Amy:Zar to nije dobro?

Pogledale smo je 'ne,nimalo' pogledom.

Amy:Zašto?
Ja:Jer nitko nije rekao da se mijenja na bolje.Lolita,ti bi ipak trebala porazgovarati sa svojim djedom.
Lolita:Budem.

***

Poslije večere sam malo šetala obalom jezera.Jim je držao Pansy za ruku s druge strane.Nije me to pretjerano pogodilo.Samo mi je dokazalo da je idiot ako može hodati s takvom jednom.Vratila sam se u spavaonicu i zaspala.

.......................................TO BE CONTINUED....................................


Štafeta

*ja sam svoju štafetu dobila od Elbereth pa evo:

5 stvari koje ne znate o meni:

1.Pišem lyricse(tekstove pjesama),dva sam do sada objavila na svojem osobnom blogu--->http://spaceladybug13.blog.hr
2.Volim kad pada kiša(jer mi sunce uvijek blješti u oči,a to mrzim!!!)
3.Obožavam zmajeve
4.Često plačem na pjesme jer ih povezujem s vlastitim životom
5.Sviram flautu i mrzim svoju profesoricu flaute

5 stvari koje želim u ovoj godini:

1.Proći 7. razred s 5.0
2.Sretno se zaljubiti i da on napravi prvi korak(I am shy)
3.Smršaviti
4.Otići u Englesku(dakle na vrijeme dobiti odštetu)
5.Dobiti NICI ovčicu-pernicu

*želim i da Harry bude zadnji horkruks :trljam dlanove:

Štafetu dajem:

1.Loliti =)
2.Amy
3.Kinnsay
4.Lucille
5.Carmilli

- 11:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.