Ayumi

02.02.2007., petak

Ti širiš oči ko dva cvijeta i svemu,svemu ti se čudiš,o trči,trči,sretno dijete,možda ćeš stići za čim žudiš.Grigor Vitez:Dijete i leptir

Trčala sam niz dugački bijeli hodnik.Nije bilo prozora ni svijeća ni lampi,ali je hodnik ipak obasjavalo lijepo bijelo svijetlo.Dotrčala sam do nekih vrata i otvorila ih.Ugledala sam bolnički krevet i u njemu sebe.Bila sam spojena na razne aparate i na onaj koji pokazuje otkucaje srca.Ubrzo se na ekranu počela prikazivati duga zelena crta i ono dugačko beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.

***

Probudila sam se okupana znojem.Pogledala sam kroz prozor.Vani je bio mrkli mrak.Lolita,Rogue i Aiko su spavale.Otišla sam do kupaonice i popila čašu vode.Vratila sam se u krevet i pod leđima osjetila nešto.Zavukla sam ondje ruku i izvukla Evenstar(vidi privjesak u popstu u prosincu:Tengo la camisa negra porque negra tengo el alma).Ne znam zašto ga nisam željela objesiti ga oko vrata.Jednostavno sam smatrala da ta privilegija pripada vilenjacima,a ja to nisam.Spremila sam ga u ladicu noćnog ormarića i ponovno zaspala.

***

Ujutro sam se normalno probudila kad i ostale cure.Obukla sam se i sišla na doručak s Lolitom i Rogue.

Lolita:Kaj je bilo ono jučer na Čarolijama?
Ja:Ma niš,samo sam se morala malo naspavati.
Lolita:Sad je sve ok?
Ja:Da.Nikad bolje.Kaj imamo prvi sat?
Rogue:Travarstvo.
Ja:S kim?
Rogue:S Grffindorima.
Ja:Ah,drek.
Lolita:Imaš nešto protiv njih?
Ja:Protiv određene grupice.

Sjele smo za stol i ja sam si natrpala tanjur svime i svačime jer nisam jela ništa od jučerašnjeg doručka.Dumbledore je ustao.

Dumby:Dobili smo novu učenicu,Amy Lynn Tarran.Sada ćemo je razvrstati.

Amy je sjela bez imalo ustručavanja na stolac.Nabili su joj Pijanog Šeširdžiju (Razredbeni Klobuk) na glavu.Klobuk joj je malo "kopao" po glavi i zaderao se:

RAVENCLAW!!!!

Amy je sjela kraj Lolite.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Amy--->http://amytarran.blog.hr

Amy:Hi!Ja sam Amy.

Pružila mi je ruku.

Ja:Ayumi.
Lolita:Bolje da se požurimo jer će Sproutica opet počet šiziti.

Nas tri smo otrčale na Travarstvo.

Sprout:Danas ćete se podijeliti u grupe po četiri.Radit ćete na ovi panjevima.Pazite da vas ne ozlijede.

Pozvale smo Amy u našu grupu.Panj je zaudarao i imao je gnjusno korijenje kojim nas je hvatao.

Ja:Profesorice,što bismo mi zapravo trebali s tim.
Sporut:Odrezati mu korjenje i staviti ga u onu posudu.

Pokazala je posudu u kutu.Izvadila sam nož.

Ja:Tko će prvi?

Cure su panj gledale 'ne,hvala' pogledom.

Ja:Kukavice.Nek neko omami to čudo.
Sprout:Nemojte ga slučajno omamljivati jer onda korjenje neće biti dobro.
Ja:Super.

Prihvatila sam korijen blizu početka.Panj se počeo batrgati i ispuštati iz ostalog korjenja nešto zeleno.Tada sam zgrabila svo korjenje i pokušala ga odrezati nožem.Ipak,nisam mogla.Izvadila sam štapić.

Ja:Diffindo!

Korjenje sam odnijela u posudu.Panj je ostao paraliziran.

Sprout:Izvrsno!50 bodova za Ravenclawe!Ayumi,bolje da se opereš.

Ja sam,naime,bila puna zelene sluzi.Očistila sam se čarolijom i otišla na Napitke.Hvala bogu,njih smo imali sa Slytherinima.Sjela sam sa Willom,Čupavom i Lolitom.

Snape:Danas ćemo se malo...(tu nas je preletio sve pogledom,zadržavši pogled na našem stolu sekundu više nego na ostalima)...zabavljati.

Zabavljati?Ovo bi trebalo biti dobro.

Snape:Danas ćemo se igrati.Imate blok sat i imate dosta vremena da skuhate Felix Felicis koji ste pripremali prošli put.Kotlići su ondje gdje ste ih i ostavili.Gđice Hamasaki,vi morate dovršiti drugi stadij jer ste propustili prošli sat.Ipak,budući da smo prošli put imali samo jedan sat,nećete puno kasniti!Društvo,otvarajte knjige na stranici 187!Smjesta!

Otvorila sam knjigu na zadanoj stranici.U knjizi je stajalo:

Felix Felicis

,a ispod

Priprema traje 10 mjeseci.

U rujnu smo počeli s tim napitkom i očito je prvi stadij završio,a ostalima je završio i drugi.Ja sam počela s drugim stadijem,dok su ostali već bili na trećem.Kad je zvonilo za kraj prvog sata ja sam bila gotova s drugim stadijem napitka.

Snape:Gđice Hamasaki,morate postariti svoj napitak za tjedan dana.

Izvukla sam štapić i to učinila.

Snape:Dobro.Sad izađite van na odmor.

On je izašao prije mene,a ja sam na putu van zaštitila kotlić nevidljivim štitom da ga nitko ne bi prolio ili nešto još gore.Pridružila sam se Wili,Čupavoj i Loliti na hodniku.

Ja:Zašto ga nije otpustio?
Čupava:Dumby Snapea?
Ja:Da.
Willa:Razmisli malo.Snape nije glup.Vjerojatno je ispreo nešto o dubokom kajanju i Imperiusu i kako on ne bi nikad naudio Minervi.
Ja:Vjerojatno.Ali zašto mu je Dumbledore opet povjerovao?
Lolita:Ja ću razgovarati s djedom.
Ja:Možda bolje ne.Ne želim da pomisli da sumnjamo u njega.
Čupava:U Dumbya?
Ja:Da.
Willa:Ali mi sumnjamo u njega.Ako ne u njega,barem u njegove sposobnosti.
Ja:Dumbledore stari(glagol).Mislim da je vrijeme da se svi suočimo s tom činjenicom.

U tom je trenutku Snape otvorio vrata.Svatko je prišao svojem kotliću.

Snape:Kad završite sa trećim stadijem mora proći 6 mjeseci do početka četvrtog stadija.Tako da ovaj kotlić lagano krčka idućih 9 mjeseci,a onda ćete ga donijeti opet na Napitke i radit ćete na njemu četvrti stadij.Ne,ne smijete ovdje ostaviti kotlić i da morate nabaviti drugi kotlić za pripremu ostalih napitaka.

Poslije Napitaka sam otišla s Lolitom i Rogue staviti kotlić na vatru u spavaonici i poslati narudžbu u Zakutnu ulicu za novi kotlić.Spavaonicu smo neprimjetno proširile kako bi imale mjesta za kotliće.Ostavile smo ih,s tim da sam ih ja prije zaštitila.Otrčale smo na Proebrazbu.ušle smo sekundu prije profača(McGonagollica se valjda još oporavljala).

On:Zdravo.Ja sam Kyle Gregor i mijenjam profesoricu McGonagoll.Danas nema prakse,nego ćete mi napisati sastavak o preobrazbi vlastitog tijela na dva lista pergamenta.

Zamahnuo je štapićem.Između učenika su se pojavile pregrade.Drugim zamahom je pokupio sve knjige.

On:Imate 45 minuta.Počnite.

***

Ja:Koji idiot!Sve o preobrazbi u 45 minuta!!!Pa,to nije realno.Tog ima previše.A i nema šanse da se sjetim svega!A kaj je ovo?

Naime,stigle smo do Hagridove kućice i ispred nje je Hagrid poredao nekakve ljigave crve 5 puta uvećane.

Pansy:Bljak!

U ovome sam se doista slagala s Pansy.Fakat su bili odvratni.

Hagrid:Dakle,budući da ćete kroz život sretati svakakve ljigave stvorove,morate znati kakvi su unutra i što im je zapravo slaba točka.Zato ćete danas secirati ove krasne životinjice.
Roary(šapće):Secirati?
Willa:Gnjusno.
Čupava:Nema šanse.
Rogue:Ne bih,hvala.Ručala sam prije 5 minuta.

Ipak,svatko je dobio skalpel i životinjicu i sjecite.Hvala bogu da su već bile mrtve.Prerezala sam crva na pola.

Ja:Ogavno!
Hagrid:Ma baš su slatki.Tak mi je žao kaj ih morate rezat.
Ja:Nije jedini.

***

Do večere sam se uspješno oprala od sve te sluzi i tih ogavnih stvari.Sjela sam kraj Lolite i Amy.

Ja:Ni Hagrid nije više ono što je nekad bio.
Lolita:Škola se mijenja.
Amy:Zar to nije dobro?

Pogledale smo je 'ne,nimalo' pogledom.

Amy:Zašto?
Ja:Jer nitko nije rekao da se mijenja na bolje.Lolita,ti bi ipak trebala porazgovarati sa svojim djedom.
Lolita:Budem.

***

Poslije večere sam malo šetala obalom jezera.Jim je držao Pansy za ruku s druge strane.Nije me to pretjerano pogodilo.Samo mi je dokazalo da je idiot ako može hodati s takvom jednom.Vratila sam se u spavaonicu i zaspala.

.......................................TO BE CONTINUED....................................


Štafeta

*ja sam svoju štafetu dobila od Elbereth pa evo:

5 stvari koje ne znate o meni:

1.Pišem lyricse(tekstove pjesama),dva sam do sada objavila na svojem osobnom blogu--->http://spaceladybug13.blog.hr
2.Volim kad pada kiša(jer mi sunce uvijek blješti u oči,a to mrzim!!!)
3.Obožavam zmajeve
4.Često plačem na pjesme jer ih povezujem s vlastitim životom
5.Sviram flautu i mrzim svoju profesoricu flaute

5 stvari koje želim u ovoj godini:

1.Proći 7. razred s 5.0
2.Sretno se zaljubiti i da on napravi prvi korak(I am shy)
3.Smršaviti
4.Otići u Englesku(dakle na vrijeme dobiti odštetu)
5.Dobiti NICI ovčicu-pernicu

*želim i da Harry bude zadnji horkruks :trljam dlanove:

Štafetu dajem:

1.Loliti =)
2.Amy
3.Kinnsay
4.Lucille
5.Carmilli

- 11:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.