Ayumi

07.02.2007., srijeda

Raindrops are falling on my head...

Bila je subota i padala je kiša.Ja sam sjedila kraj prozora i promatrala kišne kapi koje su se slijevale niz prozor.Sjetila sam se jednog trenutka dok sam s tatom šetala parkom.Bilo mi je oko 3 godine.Držala sam tatu za ruku i najedanput pokazala mjesec prstom.

Ja:Tata,što je to?
Tata:To je mjesec.Sviđa ti se?
Ja:Ne,ugasi ga!

Osmijehnula sam se.Doista mi je bilo veoma žao što su mi se roditelji rastali.Netko me potapšao po ramenu.Okrenula sam se.Bila je to Aiko.

Aiko:Jesi dobro?
Ja:Da.Progutala sam.Friends?
Aiko:Friends.

Ustala sam i izašla van,iako je padala kiša.Nalsonila sam se na jedno stablo.Primjetila sam dečka koji je sjedio na obali jezera i oko sebe stvorio nekakav balon pa po njemu nije padala kiša.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge on


Najednom mi se obratio.

On:Voliš kišu?
Ja:Ponekad.Zašto?
On:Vani si.
Ja:A ti?
On:Ja mrzim sunce.Podsjeća me na Emily,moju mlađu sestru.
Ja:Što joj se dogodilo?
On:Poginula je zajedno s mojim posvojiteljima.Njihov se auto odsklizao s mosta u rijeku.
Ja:A što se dogodilo s tvojim roditeljima?
On:Moji roditelji su poginuli već davno.Kad je Emily imala godinu dana.Ubili su ih smrtonoše.Ali ti barem imaš dijete.
Ja:Odakle ti to znaš?
On:Potter je to svima rastrubio okolo...i da je dijete njegovo...čak pokazuje i fotografiju tebe,njega i Nami.
Ja:Ti si u Griffindoru?
On:Da,na 6. godini.
Ja:Nisam ulovila ime.
On:Nisam ga ni bacio.Sjedni kraj mene.

Sjela sam kraj njega.

On:Zovem se Johnny.
Ja.Johnny?
On:Zapravo John.Prijatelji me zovu Johnny.
Ja:Ja sam ti prijateljica?
Johnny:Ako želiš biti.

Tako smo dosta dugo pričali o svemu živom i bolje se upoznali.Najednom je kiša prestala i Čupava je izašla u perivoj.

Čupava:Odi,Ayu,častim te lizalicom.Medičarniskom,znam da ti ne možeš odoljeti lizalicama.

Pogledala sam Johnnya.

Johnny:Samo idi.

Ustala sam,mahnula mu i otišla do Čupave.

Čupava:Tko je komad?
Ja:On je zauzet.
Čupava:Kime?
Ja:Sa mnom,naravno.
Čupava:Zar već,ti bludnice?!
Ja:Ne još!!!Uostalom,ti imaš svojeg Hektopascala ili kako se već zove...
Čupava:Ali i ovaj je zgodan.
Ja:Ja sam ga prva vidjela!Dakle,šta je s tom lizalicom?
Čupava:Čekam Willu,i njoj sam obećala lizalicu.
Ja:A gdi je Lolita?
Čupava:U Dumbyevom kabinetu,provodi kvalitetno vrijeme sa svojim djedom.
Ja:Krasno.Izvisismo.
Čupava:Ja mogu lizati lizalice i bez Lolite.
Ja:Super.Ali bez Wille ne.
Čupava:Pa mora netko ić sa mnom da me uguši tom lizalicom.
Ja:Ja ću!

Willa je upravo izašla van.

Willa:Pardon,ali to je moj posao.
Ja:Za mene nema radosti u životu.
Čupava:Uvijek možeš gađati ljude blatom.
Ja:Mud fight!!!(Borba blatom!!!)

Budući da je kiša padala,blata je bilo posvuda.Izgađale smo se do besvjesti.Onda smo se očistile i otišle do Medičarnice.

Čupava:Dakle kakvu lizalicu želiš?
Ja:Zelenuuuuuuuuu!
Čupava:Ko prijatelje izvanzemaljce?
Ja:Da.
Čupava:A ti,Willa?
Willa:Zelenuuuuuuu!
Čupava:Čekajte me vani.

Ja i Willa smo izašle iz trgovine nakrcane djecom i sjele na jednu klupicu.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Čupava je izašla i dala meni i Willi zelenuuuuuuuu lizalicu.

Čupava:Jesmo svi sretni?
Ja:Ne!Ova lizalice je zelena!
Čupava:Pa i htijela si zelenu!
Ja:Ovo je kriva nijansa!
Čupava:Rekla su izvanzemaljski zelenu!!!!!
Ja:Da!A ovak zelene listove imaju palme!!!
Čupava:Drago dijete,mi ne znamo kako izgleda izvanzemaljski zelena(usput me pogladila po kosi).
Ja:Onda dobro.

I nagurala sam si zelenuuuuuuuuuuuu lizalicu u usta.

***

Navečer je Johnny sjedio na istom mjestu.Sjela sam kraj njega.

Ja:Tu si cijeli dan?
Johnny:Da.Uskoro će Valentinovo.
Ja:Za tjedan dana.
Johnny:Htio bih ti nešto dati.
Ja:Napršnjak(Petar Pan)?
Johnny:Da.

Poljubio me.

.......................TO BE CONTINUED........................
- 21:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.