Ayumi

11.02.2007., nedjelja

Somewhere over the rainbow blue birds fly.Blue bird fly over the rainbow,why than,oh,why can't I?

OVO JE 60. POST!!!!!!!!!!!ŠEZDESETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!


Nakon tog poljupca ja sam ga zbunjeno pogledala.

Ja:Kaj je ovo bilo?
Johnny:Mali izljev nježnosti?
Ja:To je obično zagrljaj ili neš...pa ti i ja se poznajemo tek nekoliko sati!
Johnny:Hoćeš reći da nisi baš ništa osjetila kad sam te poljubio?

Pa,sad...to što sam osjetila kad me poljubio je zbilja bilo nešto prekrasno...

Ja:To je nešto drugo...
Johnny:Kako je to nešto drugo?Pa ja te volim...
Ja:Kako to možeš znati kad me poznaješ tek nekoliko sati?!
Johnny:Ja ginem za tobom već godinama,samo ti nisam imao hrabrosti prići(kaj nije romantičan ? cerek)...

Onda me ponovo poljubio.

Ja:Daj mi malo vremena da si sve posložim.Javim ti sutra.

Ustala sam i otišla u spavaonicu.Zaspala sam.

***

Ujutro sam se probudila i ugledala kraj kreveta poklon zamotan u crveni papir.Na ceduljici je pisalo:

Od tvog malog mede.Sretno Valentinovo!

Otpakirala sam poklon.Unutra je bio medvjedić.

Image Hosted by ImageShack.us

Ja:Isuse,kak je slatki!

Rogue je sjela u krevetu i protrljala oči.

Rogue:Kaj?
Ja:Niš.

Lolita je upala u spavaonicu.

Lolita:Happy Valentines!
Ja:A gdi si ti bila?
Lolita:Dolje u društvenoj.Sve je crveno.
Ja:Jel to dobro ili nije?

Lolita je slegnula ramenima.Ja sam iz ormara izvukla majicu koju sam dobila za 11 rođendan i koju sam magički povećala.Na majici je pisalo I'm in the mood for love...

...HAPPY VALENTINES DAY!!!


Obukla sam ju na svijetle traperice podrapane na koljenu i sišla na doručak u Veliku dvoranu.Sjela sam kraj Johnnya.

Ja:Will you be my Valentine?
Johnny:Sure.
Ja:Jesi li mi ti poklonio medu?

On me zbunjeno pogledao.

Johnny:Medu?
Ja:Da.Bijelog medu.
Johnny:Rekla si da ti dam malo vremena.Ja sam to shvatio kao poruku da te malo pustim da o svemu razmisliš.Medom bih te vjerojatno priklonio na svoju stranu,ali ja želim da se oboje u našoj vezi,ako je bude,osjećamo ugodno.

(kaj nije sweet cerek)

U meni se probudio plamen sumnje.Dotični se plamen zvao Harry.
Dumbledore je objavio da danas nema nastave jer je Valentinovo i svi su otrčali van u perivoj jer je dan bio lijep i sunčan.Izašla sam van i ugledala Harryja na metlobojskom igralištu.Letio je iznad crta.Ja sam prišla terenu.

Ja:HEJ POTTERU!!!

Harry je sišao.Oko igrališta se skupila publika.

Ja:Jesi li ti poslao bijelog plišanog medvjedića meni za Valentinovo.

U publici se začulo 'uuuuuuuuuu'.

Harry:Jesam.
Ja:Zašto?
Harry:Jer te volim.

Ja sam podigla štapić.

Ja:Accio medvjedić.

Medvjedić mi je doletio u ruku,a ja sam ga pružila Harryju.

Ja:Vraćam ti ga.Ne želim ga.
Harry:Ali...
Ja:NE ŽELIM GA POTTERU!

Ugurala sam mu medvjedića u ruke i otrčala u Zabranjenu šumu,na čistinu.Ondje je do mene dotrčao sad već velik tigar Little (vidi prvi post u studenome).Budući da mogu razgovarati sa životinjama i magičnim bićima,on mi se obratio.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Little

Little:Što nije u redu?
Ja:Ništa nije u redu!
Little:Kako to misliš?
Ja:Ništa ne ide onako kako bih ja htijela da ide...
Little:A da se vratiš Harryju?
Ja:Nikad!Previše me povrijedio...
Little:Ja mislim da ga još voliš...
Ja:Pa,da...ne...ne znam...ja...mislim,ipak je on Namin otac i...
Little:Otac?
Ja:Da,otac.Jer joj tata nije.
Little:Sigurna si u to da ga više ne voliš?
Ja:Ipak moram osjećati prema njemu neku...privrženost...šta ja znam...
Little:Želiš da Nami bude kao što je bilo i tebi?
Ja:Što bi to trebalo značiti?
Little:Nisi li ti odrastala bez roditelja?
Ja:Moji su roditelji poginuli kad sam krenula u Hogwarts.
Little:Tako je.Znači da si najvažniji dio svog života prošla bez njih.Oduvijek si sama i ti to dobro znaš.
Ja:Nisam sama.Imam svoje frendice.
Little:Ali znaju li one kako se ti osjećaš?
Ja:Neke znaju.Čupava definitivno...i Lolita...
Little:Lolita ima djeda,baku,brata i sestru...
Ja:Pa?I ja imam Akiru.
Little:Ali Lolita nije odvojena od svog brata i sestre.A Akira nije još ni u osnovnu školu krenuo.
Ja:Zašto mi to zapravo govoriš?Ja volim svoje frendice.Neke mogu razumjeti kako se osjećam.To što neke ne mogu ne znači da mi nisu apsolutna potpora!
Little:A što ako te jednog dana ostave?Sljedeća godina vam je zadnja...onda ćete se odvojiti...možda nakon školovanja neće više željeti ni čuti za tebe...
Ja:To se neće dogoditi!Pa frendice smo!
Little:Da...ali koliko iskrene su one prema tebi?
Ja:Ne možeš sve tako gledati...
Little:Žao mi je zbog ovog razgovora.Mislim,nisam baš bio previše ljubazan.

Zagrlila sam ga.Onda je u tri skoka nestao u šumi.Ja sam ustala i vratila se u perivoj.Perivoj je bio prazan.Pretpostavljala sam da je vrijeme ručku.Ušla sam u Veliku dvoranu.Sve su se glave okrenule prema meni.Žamor je prestao,svi su naprosto buljili u mene.Ja sam sjela kraj Lolite.Žamor se nastavio.

(šapćemo)

Ja:Što se događa?
Lolita:Ma onaj smrdljivac Potter je došao na ručak u suzama pa su ga svi počeli ispitivati šta mu je,a onda je on rekao svakakve gluposti,spomenuo je nešto o onom medvjediću kojeg si mu vratila i kaj ja znam...
Ja:Divno.Najradije bih ubila tog mamlaza.
Lolita:Gdi si ti bila?
Ja:U Zabranjenoj šumi...

Poslije ručka sam pronašla Harryja i odvukla ga u Sobu potrebe da s njim mogu razgovarati u miru.

Ja:Dobro,kaj je tebi?!Tam plačeš ko neka curica o tome kak te ne volim?!Nisam ti mama!
Harry:Ali ja te volim...
Ja:A jel?!Kaj nisi na to prije mislio?!
Harry:Žao mi je zbog svega...

Poljubio me.Odgurnula sam ga.

Ja:Kad ćeš više shvatiti da je sve gotovo?!
Harry:A Nami?
Ja:Što pobogu s Nami?
Harry:Pa zar nas ona ne povezuje?
Ja:Možda...ali koliko ja znam,ti ju nemaš pravo viđati...
Harry:To je sad drugo...
Ja:A jel?

Izašla sam van i otišla u spavaonicu.Sjela sam na krevet i razmišljala.Ja stvarno više nisam voljela Harryja,a ta moja tzv privrženost je bila tako mala da sam ju jedva osjećala...Možda je ovako najbolje.Odvojeno.Svatko sam.

Sišla sam u perivoj i pronašla Johnnya.Poljubila sam ga u obraz.

Johnny:Znači...
Ja:Da.

Poljubio me.

Ostatak dana zapravo i nije bitan.

......................TO BE CONTINUED............................

- 14:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.