Ayumi

23.01.2007., utorak

In my field of paper flowers and candy clouds of lullaby I lie inside myself for hours and watch my purple sky fly over me.

*u mojem polju papirnatog cvijeća i oblaka-slatkiša uspavanke ležim u sebi satima i gledam kako moje ljubičasto nebo leti iznad mene.

Nakon što sam to čula,potrčala sam iz sve snage prema Dumbledoreovom uredu.Nisam znala jesu li me čuli,ali me zapravo nije bilo ni briga--->samo da stignem do Dumbledorea na vrijeme.Pred vodorigom nisam čak ni stala,nego sam se još s kraja hodnika derala lozinku.Nisam zapravo ni pokucala.Upala sam u ured.Dumbledore je mirno sjedio za stolom i proučavao nekakve papire.Podigao je pogled.

Dumby:Da,Ayumi?
Ja:Profesore...profesore...Snape i...
Dumby:Profesor Snape!
Ja:Ma kakav profesor,profesore(koja rečenica rolleyes)!On i Bellatrix Lestrange planiraju ubojstvo profesorice McGonagoll.
Dumby:Odakle to znaš?
Ja:Čula sam ih kako razgovaraju dok sam se vraćala u spavaonicu!

Dumbledore je ustao i zagledao se kroz prozor.

Ja:Profesore!

Dumbledore se okrenuo.

Ja:Zar ne idemo upozoriti profesoricu?
Dumby:Da,da,naravno.

Bože,kak je taj lik ponekad poremećen lud.Anyway,otišli smo do McGonagolličinog ureda.Iznutra se začuo vrisak.Dumbledore je pokucao lud.Halo,žena vrišti,a ti kucaš!Ja sam otvorila vrata i kako bi Dumbledore rekao "bez paodona" upala unutra.

Bellatrix i snape su držali uperene štapiće u McGonagollicu.Snape je smjesta uperio svoj štapić u mene,a ja u njega.Bellatrix je zgrabila McGonagolličin štapić i bacila ga kroz prozor (zašto je McGonagollica tražila ured s prozorom?!-->šala,profesori,osim Snapea,imaju prozore =) )

Bellatrix:Bacaj štapić inače Minerva umire!

Dumbledore je ušao,sada potpuno pribran.

Dumby:Nitko ne mora umrijeti.
Bellatrix:Expeliarmus!

Dumbledoreov štapić je završio u Bellinoj ruci.

Snape:A ti baci štapić!

I tom djeliću sekunde shavtila sam što moram učiniti.Bacila sam štapić Dumbledoreu.On je svezao Snapea i Bellatrix,te ih nekamo odveo,zajedno s McGonagollicom.Ja sam ostala sama u njenom kabinetu.
Izašla sam van na hodnik i srela Harryja.

Harry:Hej.Jesi razmislila?
Ja:Možda.
Harry:I?
Ja:I-ništa.

Pogledala sam ga.On me je gledao ravno u oči.Poljubio me.Odgurnula sam ga.

Harry:Rekla si možda.
Ja:Da,zbog Dumbledorea!
Harry:A što je s nama?!
Ja:Nema nas,Harry!Samo ja i ti!Odvojeno!
Harry:Bila si i ostala kuja!

Otišao je.Ja sam potrčala prema sobi potrebe.Ne znam zašto su me njegove riječi povrijedile.Soba je bila popločena tankim letvama i imala je jedan osvjetljeni kut.Sjela sam u njega.

Pjevam:She never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled!
*nikad nije bila i nikad neće biti
ne znaš kako si me izdala
nekako si prevarila sve(ili nekako si od svih napravila budale)

Na zidu se pojavilo ogledalo.Prišla sam mu i prvi put nakon dužeg vremena ugledala njen odraz.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ja:Ovo nisam ja!NISAM JA!!!

Razbila sma rukom ogledalo.Počela sam krvariti,no nije me bilo briga.Vratila sam se u kut.

Ja:Never was and never will be
you're not real and you can't save me
somehow now you're everybody's fool!
*nikad nije bila i nikad neće biti
ti nisi stvarna i ne možeš me spasiti
nekako si sada svačija budala

Željela sam da sad netko uđe,zagrli me i kaže mi da će sve biti u redu.No,nitko nije ušao,nitko me nije zagrlio,nitko nije ništa rekao...

Mogla sam se metamorforzirati.Ali ona bi me uvijek pratila...ona prava Ayumi...mogla sam pobjeći.Ali kamo?

Zašto nikog nije briga?!Zašto sad nitko ne uđe i obriše moje suze?!Zna li uopće itko da sam ovdje i da plačem?

***

Ujutro sam se probudila u tom istom kutu.Čarolijom sam povezala ruku i obrisala suze.Nabacila sam osmijeh i krenula u društvenu po knjige.
Čim sam ušla u spavaonicu,Lolita me zagrlila.

Lolita:Gdi si bila?!Nemaš pojma kako si me zabrinula!

Neko vrijeme me nije puštala.

Lolita:Čekam te na doručku.

Čim je izašla ja sam opet počela plakati.Brinula se.Ali je li me tražila?Je li itko?Ne,nije!Pokupila sam stvari,ponovo obrisala suze i sišla na doručak.Sjela sam kraj Lolite kao da se ništa nije dogodilo.

Lolita:Što ti je bilo s rukom?
Ja:Ništa.Porezala sam se.
Lolita:Na šta?
Ja:Ma,nije bitno.
Lolita:Reci mi.
Ja:Ma,na granu u Zabranjenoj šumi.
Lolita:Tamo si bila noćas?
Ja:Da.

Laganje mi je dobro išlo,ali joj nisam mogla reći istinu.Nisam mogla.

Lolita:Pogledaj me u oči,pa to reci.

Podigla sam glavu i pogledala ju ravno u oči.

Lolita:Jesi li noćas bila u Zabranjenoj šumi?
Ja:Da.-rekla sam bez da sam i trepnula gledajući je ravno u oči.
Lolita:Zašto?
Ja:Razmišljalo mi se,a znaš da tamo ima jedna lijepa čistina i...
Lolita:Ok.

Prvi sat su bile Čarolije.Ja sam odsutno buljila u zid i razmišljala o svemu.

Flitwick:Ayumi?Ayumi?

Pogledala sam ga.

Flitwick:Je li sve u redu?
Ja:Da,da,naravno.
Flitwick:Izađi malo van sa mnom.

Izašli smo pred razred.

Flitwick:Otpratit ću te do ravnatelja.
Ja:Zašto?Sve je u redu sa mnom.
Flitwick:Nije.Nešto s tobom nije u redu.Odsutna si,uopće ne paziš,a znam koliko voliš Čarolije...što je bilo?
Ja:Ništa,porfesore,stvarno,samo se nisam baš najbolje naspavala...
Flitwick:Dobro.Možeš danas ne ići na predavanja.
Ja:Ne,stvarno...
Flitwick:Bez prigovora.Pođi se naspavati.I svakako nemoj propustiti ručak.

Uzela sam torbu iz učionice i otišla u svoju spavaonicu.Zbilja sam bila umorna.Obukla sam pidžamu,zagrlila svoju bijelu ovčicu i zaspala.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

..................................TO BE CONTINUED................................

P.S.Jedna cura me zamolila da link njenog hpff bloga objavim u svojem postu,pa evo:

Amy Lynn Tarran

P.P.S.Dodala sam još glazbe u box =)
--->ispričavam se štu su u pjesmama pozadine druklije nijanse ljubičaste,zapravo sam htijela da sve budu ko ove u sredini,ali sam fulala...al i ovak je dobro rgiht?Mislim,glazba je važna...=)
- 18:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

20.01.2007., subota

Lock the last open door my ghosts are gaining on me...

*zaključaj posljednja otvorena vrata moji duhovi me sustižu

Nakon par dana sam izašla iz bolnice i opet krenula na predavanja.Ubrzo je došla i subota.Sjedila sam potpuno sama na obali jezera.Razmišljala sam...o svemu...o mami,o tati,o Akiri,o Nami,o Aiko,o Shiko,o Harryjevom poljupcu...o Tall...Sunce još nije izašlo.Jedna suza mi je kliznula niz obraz i kapnula u jezero.

NN:Ne vrijedi plakati za umrlima...jer to ih neće vratiti...


Okrenula sam se.Bio je to Jim.

Ja:Od kud takve misli?
Jim:Odavno su sa mnom...znam iz osobnog iskustva kako je izgubiti nekoga...


Sjeo je kraj mene.

Ja:Tko je otišao?
Jim:Moja mama...
Ja:To je drugo...
Jim:Zašto bi to bilo drukčije od Tall?
Ja:Zato što je Tall bila moja prijateljica...
Jim:Pa?Sad imaš Lolitu i Čupavu i Willu i Rogue i Lenu...
Ja:Da,i?Tvoj otac bi se mogao ponovno oženiti i ti bi imao drugu mamu...
Jim:Moja mama je nezamijenjiva!
Ja:I Tall je nezamijenjiva!

Nije ništa rekao.

Ja:Ne znaš kroz što sam ja sve prošla...zašto želiš shvatiti?
Jim:Jer te volim...
Ja:Kako ja to mogu znati?


Ustala sam i krenula prema metlobojskom igralištu.On me slijedio.

Jim:Želim znati...shvatiti...razumjeti...jer si...drukčija.
Ja:Drukčija od čega?
Jim:Od svih ostalih cura s kojima sam hodao.
Ja:Da,Jime,jer nećeš vjerovati,svi na svijetu smo različiti...
Jim:Nisam tako mislio...
Ja:Nego kako si mislio?!Zašto želiš razumjeti nešto što ne možeš?!I zašto pokušavaš i dalje?!
Jim:Želim te poznavati...znati sve o tebi...zar je to grijeh?!
Ja:Zamisli me kao Pandorinu kutiju...ne bi bilo dobro otvoriti me...
Jim:Ali ako te otvorim,ipak će mi na kraju nešto ostati...
Ja:Ne želim da razumiješ...
Jim:Ali Tall je smijela razumjeti!I Astrid je smijela razumjeti!Zašto ja ne smijem?!
Ja:Ne možeš se uspoređivati s njih dvije!!!
Jim:Zašto ne?!
Ja:Isuse Jim,zar jednostavno ne možeš živjeti s tim da znaš malo o meni?!
Jim:Ne!
Ja:Onda prekini sa mnom!!!


Zaustio je da nešto kaže,no očito nije našao prave riječi.

Jim:To ne želim...
Ja:Ne,Jim,nego ne želiš biti sam!A ja nisam tvoja lutka na koncu!
Jim:Što je loše u tome što ne želim biti sam?
Ja:To što me iskorištavaš da ne bi bio sam...ti me ne doživljavaš kao curu,već kao plišanog medvjedića kojeg možeš nositi okolo i grliti navečer...a ja to nisam!!!


Nije ništa rekao.

Ja:Tvoja šutnja govori sve.


Vratila sam se u dvorac.

***

Lolita:Znači,prekinuli ste?
Ja:Ne znam.Valjda.
Willa:Kak to misliš,ne znaš?!
Ja:Pa,ja sam dobila takav dojam.
Čupava:A on?
Ja:Nemam pojma.


Sjedile smo u Sobi potrebe koja je bila puna kaučeva,fotelja i onih mekanih NICI jastučića...razgovarale smo.U sobi smo bile ja,Lolita,Čupava,Willa,Lena,Roary i Rogue.

Roary:Ja mislim da ti je bolje bez njega.
Ja:Možda...
Lena:A Harry?
Lolita:Harry je stara priča...
Lena:Dumbledore tvrdi suprotno...ja mislim da će još biti nešto između njih dvoje...
Ja:Vjerojatnosti da se ja vratim Harryju su jednake vjerojatnostima da se pridružim Čudnovatim sestrama...
Rogue:Sad kad sutra stigne pismo:"Draga Ayumi,pozivamo te da se priključiš Čudnovatim sestrama..."
Ja:Nemoj to ni govoriti.


Netko je pokucao na vrata.Ja sam otvorila.Na vratima je stajao Dumbledore.

Dumby:Ayumi,moram razgovarati s tobom.

Slijedila sam ga do njegovog ureda.Ondje je na jednoj stolici sjedio Harry.Druga je bila prazna.Dumbledore mi je pokazao rukom da sjednem,te i sam sjeo za katedru.

Dumby:Dakle,pozvao sam vas oboje ovdje da ovdje preda mnom razgovarate o svojim osjećajima.
Ja:Šta je ovo,nekakva seansa?!

Ustala sam i krenula prema vratima.Stisnula sam kvaku,no vrata se nisu otvorila.

Ja:Pustite me van!
Dumby:Neću.
Ja:Pustite me van!!!
Dumby:Neću.
Ja:PUSTITE ME VAN!!!!!


Na to nije ništa rekao.

Ja:Dobro.Razgovarat ću s njim.


Sjela sam na stolicu.

Dumby:Prvo,priznajte jedno drugome što osjećate prema onom drugom.Ali želim da najprije razmislite što ćete reći.


Tako smo razmišljali minutu-dvije.

Dumby:Harry?
Harry:Ja još uvijek volim Ayumi i žao mi je zbog svega što sam joj rekao i zbog toga što nisam imao povjerenja u nju.Htio bih popraviti stvar,kad bi mi ona samo dopustila,jer nju i Nami volim najviše na svijetu.


Nisam znala što da mu na to kažem.

Dumby:Ayumi?
Ja:Ne znam što da kažem Harryju na ovo što je on rekao.Ne znam hoću li mu moći oprostiti ono što je učinio i rekao,ali ne mogu sad niti pokušati jer sam upravo prekinula s Jimom.Ipak bih voljela da Harry i ja budemo prijatelji u međuvremenu ili do daljnjega.


Harry je kimnuo.

Dumby:U redu.Možete ići.


Izašli smo iz Dumbledoreovog ureda.

Harry:Hvala.
Ja:Za što?
Harry:Za drugu priliku.
Ja:Nisam rekla da ćemo opet hodati,Harry.
Harry:Znam.Ali-i ovo je dobar početak.
Ja:Moraš mi dati vremena da razmislim.
Harry:Svijestan sam toga.Ali-postoji mogućnost da...
Ja:Da,postoji.Ali postoji i mogućnost da prohodam s bilo kojim dečkom u školi...tako da,nemoj se za to hvatati kao za slamku spasenja...
Harry:O.K.


Tada je svatko otišao na svoju stranu.

***

Na večeri sam razgovarala s Lolitom.

Lolita:Hoćeš li mu se vratiti?
Ja:Ne znam.Ali neću ga više mrziti.Čak mislim da ćemo vjerojatno završiti tako da ćemo se ponekad došaptavati na zajedničkim predmetima i to je to.
Lolita:Dopuštat ćeš mu da viđa Nami?
Ja:Naravno.Pa ipak joj otac...
Lolita:Nakon svega?
Ja:Nakon svega.
Lolita:Hoćeš li opet hodati s njim?
Ja:Ne znam.
Lolita:Mislim,ima toliko boljih od njega u dvorcu.
Ja:Znam.Već sam ti rekla da ćemo vjerojatno biti površni prijatelji.Nešto više od poznanika...
Lolita:Nemoj mu se vratiti,molim te.Obećaj.
Ja:Ne mogu ti to obećati,jer protiv svog srca ne mogu.
Lolita:Kužim.Nek ti bude.Ali ne očekuj od mene da mu budem frendica.
Ja:Ali ako mu se vratim...hoćeš li barem biti sretna zbog mene.
Lolita:Hoću.


Zagrlila sam ju.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

***

Poslije večere sam se penjala stubama u zapadnu kulu,kad sam začula nekakve glasove.Nisam znala odakle dolaze,ali sam ih ipak jasno i glasno čula.I prepoznala.

Bellatrix Lestrange:...i to moramo učiniti.Gospodar je tako naredio.
Snape:Znam.
Bellatrix:Pa što se onda mrštiš?!To moramo učiniti i gotovo!
Snape:Znam,ali bi mi bilo draže da prvo Dumbledore,a onda nju,jer će nas izbaciti,svezati ili ubiti dok kažeš keks...
Bellatrix:Dumbledore stari(glagol)!Gospodar to zna!Više nije ono što je nekad bio!Ti to najbolje znaš!Bez prigovora,Snape!McGonagollica mora umrijeti večeras!


.....................................TO BE CONTINUED............................................
- 17:32 - Komentari (17) - Isprintaj - #

17.01.2007., srijeda

14.2. ---> Drugi zadatak

Dakle,došlo je Valentinovo.Prvake su pozvali na obalu jezera.

Ludo:Vaš cilj je pronaći nekoga ili nešto što prije to bolje i svladati ono što čuva tog nekoga ili to nešto.Tko se prvi vrati s osobom ili nekom stvarcom koju je trebao naći osvaja najviše bodova.Nema vremenskog ograničenja.Kad fućnem,krenite!

Ja sam bila potpuno zbunjena.Kako bih trebala pronaći Jima.Sjetila sam se rijeći onog duha iz medaljona:Samo slijedi svoje srce!.Ali što bi to zaboga trebalo značiti?!

Negdje kao izdaleka sam začula zviždaljku.Gary i Jean su potrčali,a ja sam stajala tamo ko idiot,pokušavajući shvatiti.Slijedi svoje srce...Jim je moja druga polovica...

NN:Kreni više,kozo!!!

Tada sam shvatila.Slijedi svoje srce....tako je!Srce,ne oči...u ljubavi nema mozga...Ljubav je...

Ja:Slijepa!Tako je!

Zatvorila sam oči i počela trčati.Nisam ni sama znala kamo.S tribina sam začula nekakav "Hvala bogu"...Trčala sam i trčala i trčala i trčala...znala sam da ako otvorim oči neću više znati gdje sam...zato nisam otvarala...onda sam se popiknula...

Ja:Ouch!Koji vrag...
Jim:Bilo bi dobro da otvoriš oči!

Otvorila sam.Ispred mene je bilo nekakvo stablo za kojeg je Jim bio svezan.

Jim:Požuri se prije nego što se zmaj vrati!
Ja:Zmaj?!

Začuo se nekakav urlik,ko glasanje nekakve zvijeri.

Jim:Zmaj.Ali ti navodno imaš zmaja,pa ti ne bi trebao bit neki problem,jel?
Ja:Moj zmaj je pripitomljen...ja ga imam od kad znam za sebe...moj tata ga je pripitomio...ali vidiš,postoji razlika između zmaja kao kućnog ljubimca...i DIVLJEG ZMAJA!!!

Naime,pojavio se zmaj!

Jim:Omami ga!
Ja:Kak?!Treba ti 6 vrhunskih čarobnjaka da omamiš zmaja!!!

Zmaj je počeo rigati vatru.

Jim:A da me odvežeš?!

'Moram mu odvratiti pažnju' pomislila sam.Nije baš lako zmaju visokom 6 metara koji riga vatru odvratiti pažnju...tada sam se sjetila...preobrazila sam kamen na tlu u šuplje zmajsko jaje...Zmaj je počeo toptati kad ga je vidio...tj. zmajica...ja sam čarolijom bacila jaje što dalje od sebe...zmajica je otrčala tamo,a ja sam odvezala Jima...

Ja:Trči!
Jim:A ti?
Ja:TRČI!!!Pusti mene!
Jim:Neću te ostaviti!

Koji romantičar...baš me raspekmezio...cerek

Ja:Onda mi pomozi s tim zmajem!
Jim:Imaš plan?
Ja:I predobar.

***

Plan je bio sljedeći:pokušati stjerati zmajicu u neprobojnu mrežu,tak da ju ne bi mogla skuriti,rastrgati ili nešto.Kamenje sam preobrazila u jaja i stavila ih u nekakvu rupu.Zmajica je došla,a Jim (koji je bio na drvetu) je uz moju pomoć bacio preko nje i jaja mrežu.Zmajica se otimala,ali nije joj uspjelo.Zatim smo se vratili do jezera.Vidjela sam da Garya i Jeana još nema.Publika je zaurlala,a ja sam se onesvijestila.

***

Probudila sam se u bolničkom krilu.Oko mene su bili Jim,Lolita,Čupava,Willa,Rogue,Lena i Roary.Ja sam sjela.Svi su me zabrinuto gledali.Osjetila sam bol u desnom ramenu.

Ja:Što se dogodilo?
Lolita:Zmajica te ugrizla.
Ja:Kad?
Jim:Vjerojatno dok se otimala.Možda joj je zub ispao.Naime,jedan od očnjaka je završio u tvojem ramenu.
Ja:A zadatak?
Čupava:Osvojila si najviše bodova.Jean je došao drugi.Gary se vratio 3 sata nakon polaska.Trčao je ko bez duše.Za njim je išao i zmaj!Dumbledore i još par profesora su ga omamili.
Lena:Kak si?
Ja:Ok sam,malo me rame boli.

Vrata sobe madam Pomfrey su se otvorila.

Poppy:Čujte,vas je sedam,a smije vas u posjetu biti najviše 6,s tim da ste rekli 5 minuta,a tu ste već pola sata.I uostalom,vrijeme je za Ayumin lijek,zato van,van,VAAAAN!!!

Izgurala ih je sve van,a meni je došla s nekom velikom bocom.

Poppy:Imaš sreće jer ti očnjak nije ušao preduboko,ali budući da su zmajski zubi otrovni ostat ćeš tu iduća 3 dana.
Ja:3 dana?!
Poppy:Da.Bez rasprave,inače zovem ravnatelja.A sad...

Ulila mi je u čašu nekakvu zelenu tekućinu.

Poppy:Popij to.
Ja:Ne izgleda probavljivo.
Poppy:Bolje ti je da popiješ inače nećeš moći spavati!To će ti pomoći ublažiti bol,a ujedno će liječiti tvoju ruku.Ajmo sad.
Ja:Bottoms up!

Popila sam sve na iskap.

Ja:Nije baš primamljivog okusa.
Poppy:To se ne servira na Ravenclawskom stolu.Sad spavaj.

Otišla je i taman je išla ugasiti svijetlo,kad u bolničko krilo uđe Harry.

Poppy:Gospodine Potter,posjeti su završili,vrijeme je čak i vama da budete u krevetu,budući da vas sutra čeka nastava.
Harry:Samo 5 minuta.Molim vas.
Poppy:Dobro,no ni sekunde više.Ayumi se mora odmarati.

Otišla je u svoju sobu.

Ja:Što hoćeš?
Harry:Došao sam vidjeti kako si.
Ja:Kako si zlatan...gubi se!
Harry:Ayumi...

Uhvatio me za ruku,no ja sam je izmaknula.

Harry:Ja te još volim.
Ja:Malo je kasno za to,nemaš dojam?

Nije ništa rekao.Nakon par sekundi me poljubio,no ja sam ga odgurnula i odvailila mu šamarčinu.

Ja:Dobro,šta si ti umišljaš?!Madam Pofrey!
Poppy:Da,Ayumi?
Ja:Ovaj tu mamlaz me gnjavi!
Poppy:Harry,molim te idi.

Harry je otišao,a madam Pomfrey je ugasila svijetlo.Okrenula sam se na bok i ubrzo zaspala.Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

........................TO BE CONTINUED.....................................

- 11:46 - Komentari (10) - Isprintaj - #

09.01.2007., utorak

Catch me if you can!

Bila je subota.Matt(vidi moj opis pod ljubimci) mi je donio pismo i počeo jesti pahuljice.Rasparala sam kuvertu.Unutra je lijepim rukopisom stajalo:

Štovana giđce Hamasaki!

Molim vas da se danas popodne u 16:00 sati pojavite u Predvorju Ministarstva magije.

Srdačni pozdrav

Rufus Scrimgeour,ministar magije


Lolita se nagnula meni preko ramena i pročitala.

Lolita:Prilično kratko ako se mene pita.Ministarstvo obično piše romane...
Ja:Što uopće hoće od mene?
Lolita:Nemam pojma.Ideš s nama u Hogsmead?
Ja:S vama?
Lolita:Da.Ja,Willa,Čupava i još neki ljudi...
Ja:Mislim da ću jutro porvesti s Jimom,if you don't mind.U zadnje vrijeme ga zapostavljam.
Lolita:Ok.Snaći ćemo se bez tebe.

Dakle ostatak jutra sam provela s Jimom.

***

U 15:59. sam se nacrtala u predvorju Ministarstva.Ondje su bili moji roditelji,Akira,Nami i Aiko.S njima su bili neka žena i neki muškarac.Pretpostavljam da su to bili moji novi mama i tata...recimo...kad je bilo točno na sekundu 16:00 pojavio se neki lik ozbiljna lica.

On:Slijedite me.

Slijedili smo ga u neku sobu koja je zapravo bila sudnica.Ušli smo unutra i posjedali.Sudac je počeo brbljati kak je brak između moje mame i tate raskinut i kako je ovo zapravo neka vrsta parnice za skrbništvo nada mnom i Akirom.Prvo smo odslušali dosadnu rutinu,pa mamu,pa tatu,pa babu,pa babca i onda smo zaključili da Aiko spada svojem ocu i onda su pozvali mene jer sam kao gotovo punoljetna i dovoljno zrela za to.

Sudac:Dakle,Ayumi,što ti želiš?
Ja:Kako to mislite?
Sudac:Pa...želiš li biti s mamom ili s tatom?
Ja:Kakvo je to pitanje?!Ne možete tako nešto pitati!!!Ja želim biti s oboje!!!
Sudac:Ne može ti se ostvariti baš svaka želja.
Ja:Ako ih ne mogu imati oboje onda ne želim nijedno!!!
Sudac:Kako to misliš?
Ja:Jednostavno.Naći ću bilo kojeg rođaka na cijelom svijetu i živjeti s njim ili njom.Ako moji roditelji nisu dovoljno razumni da oproste stare greške i nastave dalje kao da ništa nije bilo,onda me,oprostite na neskromnosti,ne zaslužuju!
Sudac:Pa,s kim ćeš onda živjeti?

Na vratima se pojavila žena kojoj nisam znala ime.

Ona:Ayumi će živjeti sa mnom.

Moja mama je ustala i zagrlila dotičnu.

Mama:Shiko('nježna srna')!
Ona:Minako('predivno dijete')!
Mama:Mislila sam da si mrtva!
Shiko:Pa ni ti nisi mrtva...
Mama:Da,ali...
Shiko:Pogođene smo na isti način...zašto bih ja bila mrtva a ti živa?
Mama:Pa...
Shiko:Pusti me,Minako.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Shiko

Ja:Tko je to?
Shiko:Ja sam tvoja teta.Ako želiš,ti i Akira možete doći k meni.
Mama:O Akiri se još ništa nismo dogovorili.
Sudac:Uskoro ću donijeti svoju presudu.Dopuštam Ayumi da živi s tetom.

Potom je nastala kratka pauza.

Sudac:Skrbništvo za maloljetnog Akiru dajem gđici Minako Takahashi!Završavam raspravu!

Pokupili smo se iz sudnice.

***

Budući da je bila subota,smjela sam otići do kuće u kojoj živi Shiko i vidjeti svoju sobu.Kuća izgleda ovako:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ja:Ti tu živiš?
Shiko:Da.
Ja:Jesi li ti neka hoolywoodska zvijezda?
Shiko:Ne.
Ja:Pa,kakva je onda ovo kućerina?
Shiko:To ti je kad si Auror i još te pošteno plaćaju,a znaš da bezjačke kuće nama čarobnjacima i nisu skupe,pa...ne sviđa ti se?
Ja:Šališ se?!Super je!
Shiko:Dođi da ti pokažem tvoju sobu.

Slijedila sam ju na kat.Otvorila je jedna vrata i ja sam ušla unutra.

Ja:Isuse!Pa to je...to je...to je...ogromno!!!
Shiko:Jel ogromno ok?
Ja:Ogromno je super!Mogli bi održati Euroviziju tu u mojoj sobi!
Shiko:Ok,ostavit ću te samu sa sobom,pa ću te aparatirati u Hogwarts,ok?
Ja:Ok.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge klik da se uveća

Navečer sam se vratila u Hogwarts i zaspala ko klada.Nami je ostala sa Shiko.

...................TO BE CONTINUED....................

- 22:43 - Komentari (9) - Isprintaj - #

08.01.2007., ponedjeljak

I don't need to touch the sky I just wanna feal that high and you refuse to lift me!

Ujutro sam ustala dosta rano,oko 5.Sunce je baš izlazilo.Obukla sam se i odlučila malo šetati hodnicima.Ubrzo me netko potapšao po ramenu.Okrenula sam se.Bio je to Dumbledore.

Dumby:Ayumi,pođi sa mnom.

Slijedila sam ga u njegov ured.Ondje je bila cijela moja obitelj i neka cura koju nisam poznavala.Mama je sjela kraj te cure kako bi se odmakla od tate i sa svog mijesta ga je streljala pogledom.Dumbledore mi je pokazao na stolicu.Sjela sam.

Dumbledore:Ovo je Aiko('voljeno dijete').Ona je tvoja polusestra.Svrstana je u Ravenclawe.Na petoj godini.
Ja:Polusestra?!

Aiko mi je pružila ruku,no ja sam se okrenula prema roditeljima.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeAiko

Ja:Je li netko zaboravio nešto meni reći?
Mama:Zapravo,tvoj otac nam je upravo želi objasniti.
Tata:Dakle...ja...zapravo...dobro...Ayumi je bila još mala,imala je godinu dana i stalno je vrištala i pravila gluposti,a ja sam je se mogao riješiti,nje i žene pod stresom,samo kad sam bio na poslu.No,jednog dana sam dboio otkaz i to više nisam mogao podnositi.Pravio sam se da idem na posao,a zapravo sam se sastajao sa svojom prijateljicom.
Mama:Znači...
Ja:Pst!Ne prekidaj ga!
Tata:Moram priznati da je bila zgodna,ali ja sam bio oženjen čovjek,imao sam kćer i nisam baš mogao šarati okolo pa nisam ništa poduzeo.Jednog jutra me pozvala k sebi na kavu.Zavela me i odvukla u krevet.
Mama:ZNAČI TI SI J_ _ _ O NEKU TAMO K_ _ _ _ U UMJESTO DA TRAŽIŠ NOVI POSAO ILI MI POMAŽEŠ SA AYUMI?!
Aiko:MOJA MAMA NIJE BILA K_ _ _ _A!!!
Mama:OH,JEST,I JOŠ KAKVA!!!A SAD JE UMRLA I SAD BI TI TREBALA BITI NAMA NA GRBAČI KAO DA MI NEMAMO VEĆ DOVOLJNO KLINACA PO KUĆI!!!
Ja:Mama,daj se smiri!
Mama:NEĆU SE SMIRITI!!!NE POKUŠAVAJ ME SMIRITI!!!OVAJ TVOJ OTAC JE NIŠKORISTI KOJI JE BEZ IMALO NAGONA DA TO NE UČINI PREVARIO MENE I TEBE I SADA ZA TO TRAŽI OPROST!!!E PA NEĆE GA DOBITI!!!TRAŽIM RAZVOD BRAKA!!!

Bijesno je odjurila van i zalupila vratima.Ja sam potrčala za njom.

Ja:Mama!Mama!

Okrenula se.

Ja:Mama...ne možeš..što će biti s Akirom?I s Nami?
Mama:Ja već imam nekoga u vidu.On mi se upucava već neko vrijeme,ali ga ja odbijam!E,nećemo više!Udat ću se za njega i on će se brinuti za našu obitelj!Tražit ću skrbništvo nad tobom i nad Akirom!I ako taj k _ _ _ _ n sin misli da će dobiti skrbništvo nad tobom i tvojim bratom,grdno se vara!Može oženiti neku fufu,ali svoju djecu koju sam odgajala bez njegove pomoći i koja sad hodaju govore i ponašaju se normalno samo radi mene...to mu ne dam!!!

Tim riječima je sve zaključila i otišla.Ja sam se vratila u Dumbledoreov ured.Moj otac se upravo pozdravljao.Kad me vidio,zagrlio me.

Tata:Budi hrabra.

Potom je otišao.Dumbledore je začarao Aikin kovčeg i nestao je.Vjerojatno se stvorio u našoj spavaonici.Aiko mi je ponovno pružila ruku.

Aiko:Aiko Hamasaki.Drago mi je.
Ja:Ja ne znam kako se prezivam.Mislim da sam ja Ayumi Takahashi Hamasaki.

Prihvatila sam ruku jer je Dumbledore bio ondje.

Dumby:Ugodan vam ostatak dana.Ayumi-ne moraš na nastavu ako ne želiš.
Ja:Ipak ću ići profesore.

Izašle smo van.

Aiko:Dakle...hoćeš mi poslije zadnjeg sata pokazati dvorac.
Ja:Ne,neću!
Aiko:Zašto?
Ja:Zato što mi se uopće ne sviđaš!
Aiko:Jesam li ja tome kriva?
Ja:Da,jesi.Došla si ovamo kao da si pala iz vedra neba uništila mi obitelj,ukrala mi oca i prezime i sad bi htijela da ti pokažem dvorac?!
Aiko:Nisam ja kriva što je tvoj otac spavao s mojom mamom!
Ja:Možda i nisi,ali tamo gdje si već bila...
Aiko:U Japanu!
Ja:Znam!Tamo sigurno imaš rođake s majčine strane!
Aiko:Imam.Pa?
Ja:Pa...mogla si ondje ostati s njima,a ne doći ovamo i uništiti mi obitelj!
Aiko:Ja pripadam svojem ocu!
Ja:ALI JE PRVO BIO MOJ OTAC!!!JA SAM ZA NJIM PLAKALA KAD SAM MISLILA DA JE MRTAV,ON JE MENE SPASIO OD VOLDEMORTA,ON JE MENE ŠKAKLJAO,SA MNOM SE IGRAO,I MENE JE VOLIO!!!MENE,NE TEBE!!!UOPĆE NIJE ZNAO DA TI POSTOJIŠ!!!
Aiko:I ja sam za njim tugovala,možda ne plakala,ali tugovala...
Ja:Da,ali ti ga nikad nisi voljela onako kako ja jesam,niti si mu ikad sjedila u krilu,niti ti je on ikad pročitao priču za laku noć...prvo je bio moj tata.A ti ga sad želiš prisvojiti.
Aiko:Nisam znala kome da se obratim.Ne poznajem svoje rođake.
Ja:A kako si njega našla?
Aiko:Teškom mukom.Jedva nekako.
Ja:Kako?
Aiko:Internet.
Ja:Mogla si tako i pronaći svoje rođake!
Aiko:Žao mi je što sam ti uništila obitelj.Vidim sada i sama da sam to učinila.Pretpostavljam da si bila jako sretna kad is saznala da su još živi i da su samo tvoji.
Ja:Više ne možeš popraviti ono što si učinila.

Neko vrijeme smo šutile.

Ja:Gle,neću te mrziti jer si mi ipak rod...i neću te mrziti jer nisi znala što se ovdje događa...samo mi moraš dati vremena da sve to progutam...kad progutam ću razgovarati s tobom...o svemu.
Aiko:Kad progutaš?
Ja:Da.Nije pristojno govoriti s punim ustima.

Osmijehnula se.

***

Prvi sat je bila Povijest magije.Ja,Čupava,Willa i Lolita smo sjele u zadnju klupu.Nismo pratile Binnsa.Willa je spavala(Čupava je rekla da je to posljedica muffina koje je smazala za doručak),a ja,Čupava i Lolita smo razgovarale o Aiko.Šaptale smo,naravno.

Čupava:Samo se pojavila?
Ja:Da.
Čupava:Od nikud?
Ja:Da.
Čupava:I sve uništila.
Ja:Nije ona kriva.Samo je tražila tatu.Ne mogu joj to zamjeriti.
Lolita:Ljutiš li se na tatu?
Ja:Ne znam.Ni on nije znao da Aiko postoji.
Lolita:Ali je ipak prevario tvoju mamu,a time i tebe na neki način.
Ja:Ne znam,jednostavno ne znam.
Binns:Vas tri tamo!

Pogledale smo ga.

Binns:Što sam zadnje rekao.

Lolita je ustala,štapićem si podesila glas u Binnsov i rekla:Zadnje ste rekli:"Vas tri tamo!"

Ja i Čupava smo se prigušeno smijale.

Binns:Gđice Gaarder,smjesta kod ravnatelja!

Lolita je slegnula ramenima,uzela torbu i otišla.

Drugi sat smo imali preobrazbu.Trebalo je vlastite noge pretvoriti u tanjure.Zamahnula sam štapićem i...

McGonagoll:Odlično,gđice Hamasaki!20 bodova za Ravenclawe!

Čupava,Willa,Lolita,Lena,Rogue i Roary su isto uspjele.smijeh

Spustile smo se dolje na ručak.Primjetila sam da se Amiko skompala s nekim ljudima,što mi je bilo drago jer još nisam "progutala".Sjela sam kraj Lolite i preko puta Cho.Ona nam se veselo obratila,što me začudilo,jer smo se prošle godine mrzile(zbog Harryja).

Cho:Bok,cure!
Ja:Ti se ne ljutiš na mene?
Cho:Zašto?Pa ti i Harry ste prekinuli.Sad se ljutim na Ginny.
Ja:Ah.
Lolita(šapće mi u uho):Dobra taktika.Nikad ne znaš koga će sljedećeg srušiti na metlobojskom treningu.

Nasmijala sam se.

Cho:Malo mi je žao što nema metloboja ove godine.Mislim,zadnja godina mi je i sve...
Ja:Jel se bojiš OČI-ju?
Cho:Malo.Zapravo ne znam.U svakom slučaju će me na kraju godine uhvatiti groznica učenja.Ti ne moraš polagati ispite,jel?Mislim,budući da si prvakinja i sve...
Ja:Da.Ali da sam 5. godina,onda bih morala...jer su ČAS-ovi.
Cho:Usput,bila si super na prvom zadatku,bila si stvarno super,gledala sam...ni ona Grenouilleica nije bila loša...oh,moja sućut.

Više nismo pričale jer sam ja bila prilično gladna,a i nisam mogla razgovarati o Tall.Popodne smo provele grudajući se,jer je od praznika ostalo još snijega.Sat vremena prije mraka sam napustila igru i potražila Jima da izgradimo snjegovića.Ponsono objavljujem da je snjegović bio viši od Napadačke vrbe i da je za večerom dobio posebnu pohvalu od samog Dumbledorea.Vratila sma se morka u društvenu i presvukla se u pidžamu,s tim da sam preko nje obukla svoju lijepu ljubičastu vestu.Ubrzo sam napisala sve zadaće i stvorila si šalicu vruće čokolade.Čitala sam Pripovjesti iz opasnih predjela pijuckajući.Lolita je sjela meni s jedne strane,a Rogue s druge.Rogue je počela pričati svakakve viceve,a ja sam se smijala ko blesava i sprdala se sa svakim likom iz vica.Onda me Lolita počela škakljati i natjerala me da napravimo snedvič,a ja sam morala biti na dnu kao 'kruh'.Čim su to svi vidjeli odmah su poletjeli i ubrzo je na mene sletjelo oko 50 Ravenclawa.Da nisam izvela čaroliju olakšavanja vjerojatno bih imala frakturu svih kostiju.Potom sam se popela s Rogue i Lolitom u spavaonicu.Aiko je nešto čitala.Popela sam se u krevet.

Ja:Laku noć ljudi!

Zagrlila sam svoju ovčicu i zaspala.

.....................TO BE CONTINUED.............................


Post scriptum:Tko nije mora svakako posjetiti blog moje frendice sa solfeggia ---> http://lynn.blog.hr.Pozz wave
- 21:47 - Komentari (11) - Isprintaj - #

06.01.2007., subota

Feels like the weigth of the world

Praznici su završili i već prvi dan me na hodniku zaskočio Ludo Bagman.

Ludo:Hej,Ayumi!
Ja:Da?
Ludo:Ovo ti treba za Drugi zadatak.
Ja:Vrtni patuljak?
Ludo:Pa,da.
Ja:A šta bih kao trebala napravit u drugom zadatku?
Ludo:To moraš sama otkriti.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Patuljak

***

U pauzi za ručak sam pokušavala sve živo s patuljkom.Lolita mi je pomagala.

Lolita:Možda da ga razbijemo?
Ja:A kaj ak se razbije a to nije to što je trebalo napraviti?
Lolita:Tražit ćeš drugoga.
Ja:Ok.

Bacila sam ga na pod.Krhotine su nestale i pojavio se plavi medaljon i komadić pregamenta.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Lolita je podigla pergment,a ja medaljon.

Ja:Čitaj!
Lolita:In this medallion secret lies
one spirit inside cryes
to complete this task
you ought to ask
the spirit inside
to get out
and stop pout
the answer thah spirit shall give
in your heart will forever live
the spirit shall sing you a song
which will tell you what is wrong
and what is right
in this cold dark night
when you answer of the spirit discover
and find out the magical secret
that secret will be sacred to you
and you shall not reveal it,that is true!
The spirit shall tell you to find
some thing that shall bind
two hearts toghether
one heart you already have
the second find you must
and bind the trust!
Now hurry,dear,there's no time
this song is runin out of rhyme!


Neko vrijeme smo se zbunjeno pogledavale.

Ja:Znači...u medaljonu je duh koji će mi nešto otpjevati i reći mi gdi da tražim nešto što će povezati dva srca,s tim da ja jedno već imam.

Prijevod(na engleskom se bolje rimuje):
U medljonu leži tajna
jedan duh unutra plače
da završiš ovaj zadatak
trebala bi pitati
duha unutra
da izađe
i prestane se duriti
odgovor koji će ti duh dati
zauvijek će živjeti u tvojem srcu
duh će ti otpjevati pjesmu
koja će ti reći što je loše
a što dobro
u ovoj hladnom,mračnoj noći
kad otkriješ duhov odgovor
i saznaš magičnu tajnu
ta tajna će ti biti sveta
i nikome je nećeš otkriti,to je istina!
Duh će ti reći da nađeš
neku stvar koja će povezati
dva srca
jedno srce već imaš
drugo moraš naći
i povezati povjerenje.
Sad se požuri,dušo,nema vremena
jer ova pjesma ostaje bez rime.


Lolita:Možda ima neke veze s Jimom.Možda moraš nać Jimovo srce...
Ja:Pa nisu mu ga iščupali!
Lolita:Magična tajna!Magična tajna ljubavi...ima smisla...
Ja:Mislim da je srce u prenesenom značenju.
Lolita:Idemo zvat duha van.
Ja:Imam ideju.

Nakašljala sam se i počela govoriti u medaljon.

Ja:Oh,spirit
if you would be so kind
and get out to bind
two hearst toghether
I would be very grateful!
(O,duše
ako bi bio toliko ljubazan
da izađeš i povežeš
dva srca
ja bih ti bila veoma zahvalan!)

Začula sam glas iz medaljona:You now mst sing any song and I will be able to tell you what's wrong!
Ja:Kaže da moram pjevati.
Lolita:Pa pjevaj.
Ja:Što?
Lolita:Bilo što!
Ja:

Dok sam pjevala duh je izlazio van u obliku umanjenog Duha iz svjetiljke iz Aladdina.

Duh:Tko me budi iz sna mog?
Ja:Ja.
Duh:A zbog čega?
Ja:Da ispunim zadatak i povežem dva srca.
Duh:Shvaćaš li o čemu se radi?
Ja:Mislim da da.Govori se o magičnoj tajni ljubavi i ja moram pronaći drugu polovicu svojeg srca.
Duh:Tako je,polovicu!Prije su mislili da su dva srca,a zapravo je jedno slomljeno!
Ja:Moram izliječiti slomljeno srce?
Duh:Ne,moraš pronaći polovicu svojeg srca!
Ja:Pa gdje je?

Duh se veselo nasmiješi.

Ja:Kod Jima!Moram naći Jima!
Duh:Veoma dobro!Nekima je trebalo dva tjedna!Dakle,na dan zadatka,14. veljače,dakle na Valentinovo,morat ćeš pronaći svojeg voljenog Jima.Start će biti ispred ulaznih vrata dvorca.
Ja:Ali kako ću ga pronaći?
Duh:Jednostavno.Samo slijedi svoje srce!

Čuo se tihi puf! i duh je nestao.

Ja:Dakle na dan zadatka moram negdje nać Jima.
Lolita:I vjerojatno ga od nečeg osloboditi.Mislim,možda ga odvezati ili spriječiti tigra da ga poždere.
Ja:Valjda...

...........................TO BE CONTINUED......................

P.S.Moja frendica je ovorila svoj hpff blog,napisala je i post,pa pročitajte,ne piše loše.Ona ide sa mnom na solfeggio.http://lynn.blog.hr

- 14:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

03.01.2007., srijeda

Iz krumpira u lijepi cvjetak

Onaj prošli post je bio jubilarni 50!Ne znam kaj je s ovim dizajnom,uglavnom u O meni su i likovi,a ostalo je isto.Eh da,ko ne zna za njega,nek posjeti moj osobni blog:
http://spaceladybug.blog.hr

Unaprijed se zahvaljujem.


Dakle,'preksutra u zoru' je došlo.Ja sam čučala na vrhu kule s Legolasom i još dva vilenjaka.Štapić sam čvrsto stegnula u ruci.Najviše sam se bojala da će mi ispasti dok budem bacala neku čaroliju (samo mi je to falilo).U kuli su bili Gandalf i Dumbledore,a ostali su se posakrivali iza zidina.Ah,da,ja i vilenjaci smo čučali da nas Uruk-haici ne vide kad uđu,budući da je jedini izravni put do vrata Minas Tiritha vodio točno kroz Osgiliath.Recimo da smo tak čučali/stajali/sjedili oko pola sata kad je Legolas prošaptao.

Legolas:Čujem korake.Tako hodaju samo Uruci.
Ja:Kad će biti ovdje.
Legolas:Uskoro.

Rohanci,vilenjaci iz Rivendella i Gimlijevi patuljci su na vrijeme stigli.Za otprilike 5 minuta se pojavio krasan (dapače,prekrasan) Uruk-hai više sličan gomolju krumpira nego jednom vilenjaku.Pljunuo je na kulu( fala bogu da je fulao prozor,jer bi se Gandalf i Dumbledore utopili u količni pljuvačke).Potom je puhnuo o rog(ako šuplju granu možemo uopće tako nazvati) i drugi su se Uruci počeli penjati.Bilo je ih oko 3 milijuna,kako smo i predvidjeli.Nas je bilo 4 tisuće i jedna gratis,dakle 5 tisuća.Sveopći cilj nam je bio da ih opkolimo,kako bi ih Dumbledore sve odjedanput mogao pretvrotiti natrag u vilenjake (nadajmo se da ih pretvroba u Uruku-haice nije previše izobličila --> ne bih mogla podnijeti da negdje okolo šeta vilenjak koji izgleda ko krumpir).Čekali smo da svi uđu u Osgiliath.No,ja sam kroz pukotinu ugledala veću prijetnju od 3 milijuna Uruka.Mister Saruman je zadnji izlazio s broda.No znala sam da će Gandalf to moći riješiti sam.Ako ne,Dumbledore ili ja ćemo mu priskočiti u pomoć.Dakle,čim su ušli svi Uruk-haici,prolaz je zatvorio veeeliki broj ljudi i s jedne i s druge strane.Gandalf je već odvalčio Sarumana od bitke,a Gimli i njegovi patuljci su se poredali ispred ljudi.Vilenjaci su napeli lukove (Legolas se nije mogao ( u prvi mah ) odlučiti kojeg će) za slučaj da se odbe u miru predati.

Aragron:Bacite oružje!

Aragorn je,naime,stanjao na vrhu jednog od brojnih sušenih zidova i ovu je zapovijed izrekao kao da je zamolio damu za ples.Ipak se u njegovom glasu osjećala nekakva strogost,pa Uruk-haicima nije ni na pamet palo da ga ne poslušaju.Dumbledore se u međuvremenu popeo do njega.Čarolijom je maknuo svo oružje da ne smeta (i da ga Uruci ne bi podigli).Dumbledore je odlučio čaroliju izvesti neverblano.Zamahnuo je štapićem.

Ružičasta svjetlost obasja Osgiliath tako da sam morala rukom zakloniti oči da ne oslijepim.U ušima mi je bio zvuk kao da kraj mene haraju oluje i orkani,a Legolasa (koji je stajao kraj mene) nisam ni čula ni vidjela.Napokon sve to prestane.

Ispod nas su se trenutno nalazili prilično blatnjavi,ali ipak lijepi,vilenjaci u odjeći Uruk-haiaca.Zbunjeno su se ogledavali.

Dumbledore mi je namignuo.Ja sam kimnula i zamahnula štapićem.Iz mojeg je štapića počela curiti voda i sve ih lijepo malo smočila.Potom sam izvela Oribaj i još jednu turu tuša,tak da su sve u svemu,sad barem bili čisti.Iapk su bili u toj nepodnošljivoj odjeći.No Dumbledore je i to brzo izmijenio.

Ja sam potražila Gandalfa da vidim ima li on kakvih problema.Sakrila sam se iza jednog zida.Saruman se ipak borio.Odlučio je ubiti Gandalfa makar mu to bilo posljednje što će učiniti i makar na to potrošio i zadnju kapljicu krvi.No,Gandalf se nije dao.Ipak je izgledao kao da neće još dugo izdržati (iako ni Saruman nije izgledao ništa ljepše).Izašla sam iz zaklona i bacila na njega Incarcerous.Time sam ga,dakle,svezala.

Gandlaf:Hvala.

Osmijehnula sam se.

***

Sve je bilo sređeno.Vilenjake smo poslali kućama,neke u Rivendell,neke u Mrkodol,uglavnom su išlis ostalim vilenjacima.Rohanci su se vratili kući,a Sarumana smo vječno zaključali u neku kulu,tako da nije mogao izaći da je Duh iz svjetiljke.

U dvoranu je utrčao Merry.

Merry:Dobio si...dobio si...
Ja:Čekaj...diši,diši...

Meri je polako udahnuo,polako izdahnuo i okrenuo se prema Aragornu.

Merry:Dakle...DOBIO SI SINA!!!

Viknuo je to tako glasno da ga se valjda do Shirea čulo.Aragornu je brada opala do poda.Ja,Legolas i Gimli smo se nasmiješili od uha do uha,a Dumbledoreu se u očima pojavio vrckav sjaj.

Aragorn:Tko?!Ja?!
Merry:Kakvo je to glupo pitanje?!

A zapravo i je bilo prilično glupo budući da ga je Merry gledao ravno u oči dok mu je to rekao.

Dakle,ko što sam ja i očekivala,Aragorn je smjesta ustao i otrčao u staju gdje je zajahao svojeg konja i krenuo prema Rivendellu.

Legolas:Dakle,kava nepristojnost!Nije nas ni pozdravio!

Ja sam se smijala ko blesava.Dumbledore me potapšao po ramenu.

Dumby:Mislim da je vrijeme da odemo.

Uhvatila sam ga za ruku.Stvorili smo se u predvorju.

Dumby:Veoma je kasno.Laku noć.
Ja:Laku noć,profesore.

Popela sam se u spavaonicu i slatko zaspala.

.......................TO BE CONTINUED.................



- 18:57 - Komentari (12) - Isprintaj - #

01.01.2007., ponedjeljak

Fear is only in our minds

*SRETNA VAM NOVA!!!

Probudila sam se veoma rano.Bio je zadnji dan praznika.Obukla sam se i otišla u perivoj.Nije bilo nikoga.Sitna maglica nalazila se iznad površine jezera.Iza sebe sam začula glas:

Razbistruješ misli,Ayumi?

Okrenula sam se.Iza mene je stajao Dumbledore.

Ja:Vi isto,profesore?
Dumby:Da.To ponekad dobro dođe.Nešto te muči?
Ja:Jeste li ikada pročitali Gospodara prstenova?
Dumby:Jesam.
Ja:Mislite li da taj svijet zaista postoji?Međuzemlje i te stvari?
Dumby:Ništa nije nemoguće.
Ja:Ja sam bila tamo.Odabrali su me da ja odaberem novog kralja Rivendella.
Dumby:I koga si odabrala?
Ja:Faramira.Ali to sad nije bitno.Vilenjaci su se složili i sve je divno i krasno...mene muči nešto drugo u svezi glede Međuzemlja...
Dumby:Hoćeš li mi reći?
Ja:Saruman je preživio i opet skuplja vojsku za napad na Gondor,Rohan i Rivendell.
Dumby:Željela bi pomoći?
Ja:Da.Ali ne znam kako...
Dumby:Je li ti netko iz Međuzemlja nešto poklonio?
Ja:Da.Evenstar i Andurill...
Dumby:Možda si predviđena da se boriš?
Ja:Ja?Ali kako bih se ja mogla boriti?
Dumby:Prvo,ti si završila 5 i pol godina čarobnjačke obuke,dakle s tvojim štapićem se ne treba šaliti.Drugo,imaš mač.Što bi još htijela?
Ja:Ništa.Jednostavno se ne vidim u moru Uruk-haia s mačem kojim mašem ko poludjeli dirigent...
Dumby:Onda radi ono što ti najbolje ide.Čarobiraj.

Namignuo mi je.

Ja:Hoćete li poći sa mnom?
Dumby:Kamo?
Ja:Pa u Gondor.
Dumby:Zar da se i ja borim?
Ja:Ta vi se borite protiv zla,profesore.
Dumby:Pa?
Ja:Pa...rat za pad triju gradova nije malo zlo,već golemo.Hoćete li stati sa mnom u obrambene redove?
Dumby:Istina,ja se borim protiv zla...ali nasilje nikad nije riješenje...
Ja:A što je s onima koji uporno forsiraju s nasiljem?Ne bismo li ih barem sputali,ne moramo ih ubiti,samo ih onemogućiti da i dalje čine zlo.Pretvoriti ih natrag u vilenjake.Znate da možete,profesore.Molim vas...

Neko sam ga vrijeme pustila da razmišlja.

Dumby:Nek ti bude.

Osmijeh mi je ozario lice.

Dumby:Ali moram vidjeti prostor na kojem ćemo se boriti...u mojem mozgu još ima taktike...

Pomislila sam na Gondor,jer sam znala da je tamo i Gandalf.Uhvatila sam Dumbledorea za ruku.Zatvorila sam oči.Čim sam ih otvorila,oboje smo bili pred vratima Minas Tiritha.Stražar me prepoznao,pa sam mu objasnila da je Dumbledore sa mnom,pa nas je pustio unutra.Dvorana je bila prazna.Vratila sam se do stražara.

Ja:Gdje je Aragorn?
Stražar:U sobi za vijećanje s Gandalfom i Legolasom.
Ja:Možete li me odvesti tamo?
Stražar:Naravno,nema problema.

Slijedili smo ga do neke dvorane.

Stražar:Evo,tu su.
Ja:Hvala.

Stražar je otišao.Ja sam pokucala.Iznutra sam čula glas:"Naprijed"!Ušla sam i vidla Aragorna,Legolasa i Gandalfa nad nekom kartom.

Gandalf:...i onda tu čekamo vojsku,dok ovi misle da je ono na krovu sve što imamo...
Legolas:Je li to uopće izvedivo?
Gandalf:Treba pokušati.

Tada su se sva trojica okrenula prema vratima.Gandalf je uperio štap,Aragorn mač,a Legolas je napeo luk prema Dumbledoreu koji je stajao iza mene.

Aragorn:Ko je ovaj?
Ja:Mir!On je sa mnom.On je na našoj strani.Zove se Albus Dumbledore.

Dumbledore se nasmiješi.

Gandalf:Dumbledore?
Ja:On je čarobnjak.I to veoma moćan.
Legolas:Čarobnjak?
Ja:Da.
Aragorn:A kakve ti veze imaš s magijom?
Ja:Ja pohađam čarobnjačku školu već 5 i pol godina.
Dumby:Ja sam ju pratio tih 5 i pol godina.Stvarno je nadarena.Ja sam,naime,ravnatelj te škole.

Aragorn se rukovao s njim.

Aragorn:Ja sam...
Dumby:...Aragron,sin Arathornov,kralj Gondora.
Aragorn:Kako znate?
Dumby:I ja sam pročitao tu knjigu.
Aragorn:Onda znate i tko su ova gospoda?
Dumby:Veoma dobro.Ali ja sam tu došao kako bih pomogao u bitci.
Aragorn:Svaki mač je dobro došao.
Ja:Mač?Krivo si shvatio.Ja i Dumbledore se borimo štapićem.
Gandalf:Kakvim štapićem?
Ja:Čarobnim.Već sam rekla da smo čarobnjaci.
Gandalf:Pa da vidim magiju na djelu...to jest,vašu magiju.

Dumbledore je izvukao štapić,uperio ga u strop i učinio da strop bude ko u Hogwartsu,da se vidi nebo.Isto tak je začarao svijeće u zraku.

Dumby:Svijeće će se noću same paliti i nikada neće izgorjeti.
Gandalf:Impresivno.Ayumi,ti pretpostavljam nisi još toliko napredna...
Ja:Ne.Ali i ja svašta mogu.

Mahnula sam štapićem i stvorila plamenog feniksa koji je tri puta obletio sobu i nakon toga se pretvorio u crveni vatromet.

Gandalf:Već sam rekao,no ponavljam...impresivno.
Dumby:Kakva je taktika?

Nagnuo se nad kartu.Aragorn mu je počeo pokazivati.

Aragorn:Dakle,raspolažemo vojskom od otprilike 5000 ljudi,2000 vilenjaka i oko 1000 patuljaka.Ukupno će nas biti 8000.Od toga bi nas se 4000 sakrilo u ovaj prolaz i čekalo Uruk-haie te ih odande napali.
Dumby:Teorija je zanimljiva i veoma dobra.No hoće li funkcionirati u praksi?Moram vidjeti taj prolaz.
Aragorn:Slijedite me.

Odjahali smo do prolaza.

Dumby:Niste baš na sve mislili.
Aragorn:Definirajte.
Dumby:Vidite,u prvom pogledu postoji vjerojatnost da će Uruk-hai katapultima gađati dvorac pa tako i da pogode dotični prolaz.Drugo,uopće ne vidim kako bi ovdje stalo 4000 osoba da ih nitko ne primjeti.I treće,odavde se zidine uopće ne vide.Kako ćete znati jesu li došli?
Gandalf:Naš prijatelj ima pravo.Teorija je,do duše,bila dobra.Što predlažete,Albuse?
Dumby:Čekajte da razmislim.

Kružio je pogledom okolo i pogleda mu padne na ruševine Osghiliata.

Dumby:Ima li tamo dovolnjo mjesta za 4000 osoba?
Aragorn:Ima.
Dumby:Imaju li se dotične gdje sakriti?Iza zidina ili slično?
Aragorn:Ima.No,Uruk-haia će biti oko 3 milijuna.Hoće li 4000 biti dosta?
Dumby:Hoće ako sve bude izvedeno kako treba.( u međuvermenu smo odjahali do tamo)Ayumi popni se na kulu.

Poslušala sam ga i popela se.

Dumby:Što vidiš?
Ja:Vidim gotovo sve.Vidim čak i vrh Isengarda.
Dumby:Vidiš li mene?

Pogledala sam dolje.

Ja:Bez problema.Vidim čak i pukotine u kamenju.
Dumby:Veoma dobro.Možeš sići.

Spustila sam se.

Dumby:Svakako će nam trebati netko tko će biti gore,prvo da vidi jesu li zaista svi Uruk-hai u napadu,i drugo,da vidi dolaze li oni leteći gušteri iz Isengarda.A i neće biti loše da imam jednu od najboljih vještica šeste godine na vrhu kule.Predlažem da s njom bude nekoliko dobrih strijelaca.
Legolas:Ja se dobrovoljno javljam.
Dumby:Jeste li javili u Rohan?
Aragorn:Jesmo.Stižu svake minute.Kao i Gimlijevi patuljci.

Legolas se nasmiješi.Gimli je njegov veoma dobar prijatelj.

Dumby:Kada očekujete napad?
Aragorn:Preksutra u zoru.
Dumby:Mislim da bi bilo najbolje da ovdje postavimo dva stražara koji bi nam mogli javiti da li dolaze ranije.I još nešto.Namjerava li se sam Saruman boriti?
Gandalf:Ne znamo,ali ja pretpostavljam da namjerava.
Dumby:Dobro.Njega ćemo lako srediti ja i Gandlaf.Mislim da bi bilo najbolje da sad svi pođemo na počinak.Uskoro počinje druga bitka za Međuzemlje.

..................TO BE CONTINUED........................

- 10:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.