Ayumi

23.01.2007., utorak

In my field of paper flowers and candy clouds of lullaby I lie inside myself for hours and watch my purple sky fly over me.

*u mojem polju papirnatog cvijeća i oblaka-slatkiša uspavanke ležim u sebi satima i gledam kako moje ljubičasto nebo leti iznad mene.

Nakon što sam to čula,potrčala sam iz sve snage prema Dumbledoreovom uredu.Nisam znala jesu li me čuli,ali me zapravo nije bilo ni briga--->samo da stignem do Dumbledorea na vrijeme.Pred vodorigom nisam čak ni stala,nego sam se još s kraja hodnika derala lozinku.Nisam zapravo ni pokucala.Upala sam u ured.Dumbledore je mirno sjedio za stolom i proučavao nekakve papire.Podigao je pogled.

Dumby:Da,Ayumi?
Ja:Profesore...profesore...Snape i...
Dumby:Profesor Snape!
Ja:Ma kakav profesor,profesore(koja rečenica rolleyes)!On i Bellatrix Lestrange planiraju ubojstvo profesorice McGonagoll.
Dumby:Odakle to znaš?
Ja:Čula sam ih kako razgovaraju dok sam se vraćala u spavaonicu!

Dumbledore je ustao i zagledao se kroz prozor.

Ja:Profesore!

Dumbledore se okrenuo.

Ja:Zar ne idemo upozoriti profesoricu?
Dumby:Da,da,naravno.

Bože,kak je taj lik ponekad poremećen lud.Anyway,otišli smo do McGonagolličinog ureda.Iznutra se začuo vrisak.Dumbledore je pokucao lud.Halo,žena vrišti,a ti kucaš!Ja sam otvorila vrata i kako bi Dumbledore rekao "bez paodona" upala unutra.

Bellatrix i snape su držali uperene štapiće u McGonagollicu.Snape je smjesta uperio svoj štapić u mene,a ja u njega.Bellatrix je zgrabila McGonagolličin štapić i bacila ga kroz prozor (zašto je McGonagollica tražila ured s prozorom?!-->šala,profesori,osim Snapea,imaju prozore =) )

Bellatrix:Bacaj štapić inače Minerva umire!

Dumbledore je ušao,sada potpuno pribran.

Dumby:Nitko ne mora umrijeti.
Bellatrix:Expeliarmus!

Dumbledoreov štapić je završio u Bellinoj ruci.

Snape:A ti baci štapić!

I tom djeliću sekunde shavtila sam što moram učiniti.Bacila sam štapić Dumbledoreu.On je svezao Snapea i Bellatrix,te ih nekamo odveo,zajedno s McGonagollicom.Ja sam ostala sama u njenom kabinetu.
Izašla sam van na hodnik i srela Harryja.

Harry:Hej.Jesi razmislila?
Ja:Možda.
Harry:I?
Ja:I-ništa.

Pogledala sam ga.On me je gledao ravno u oči.Poljubio me.Odgurnula sam ga.

Harry:Rekla si možda.
Ja:Da,zbog Dumbledorea!
Harry:A što je s nama?!
Ja:Nema nas,Harry!Samo ja i ti!Odvojeno!
Harry:Bila si i ostala kuja!

Otišao je.Ja sam potrčala prema sobi potrebe.Ne znam zašto su me njegove riječi povrijedile.Soba je bila popločena tankim letvama i imala je jedan osvjetljeni kut.Sjela sam u njega.

Pjevam:She never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled!
*nikad nije bila i nikad neće biti
ne znaš kako si me izdala
nekako si prevarila sve(ili nekako si od svih napravila budale)

Na zidu se pojavilo ogledalo.Prišla sam mu i prvi put nakon dužeg vremena ugledala njen odraz.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ja:Ovo nisam ja!NISAM JA!!!

Razbila sma rukom ogledalo.Počela sam krvariti,no nije me bilo briga.Vratila sam se u kut.

Ja:Never was and never will be
you're not real and you can't save me
somehow now you're everybody's fool!
*nikad nije bila i nikad neće biti
ti nisi stvarna i ne možeš me spasiti
nekako si sada svačija budala

Željela sam da sad netko uđe,zagrli me i kaže mi da će sve biti u redu.No,nitko nije ušao,nitko me nije zagrlio,nitko nije ništa rekao...

Mogla sam se metamorforzirati.Ali ona bi me uvijek pratila...ona prava Ayumi...mogla sam pobjeći.Ali kamo?

Zašto nikog nije briga?!Zašto sad nitko ne uđe i obriše moje suze?!Zna li uopće itko da sam ovdje i da plačem?

***

Ujutro sam se probudila u tom istom kutu.Čarolijom sam povezala ruku i obrisala suze.Nabacila sam osmijeh i krenula u društvenu po knjige.
Čim sam ušla u spavaonicu,Lolita me zagrlila.

Lolita:Gdi si bila?!Nemaš pojma kako si me zabrinula!

Neko vrijeme me nije puštala.

Lolita:Čekam te na doručku.

Čim je izašla ja sam opet počela plakati.Brinula se.Ali je li me tražila?Je li itko?Ne,nije!Pokupila sam stvari,ponovo obrisala suze i sišla na doručak.Sjela sam kraj Lolite kao da se ništa nije dogodilo.

Lolita:Što ti je bilo s rukom?
Ja:Ništa.Porezala sam se.
Lolita:Na šta?
Ja:Ma,nije bitno.
Lolita:Reci mi.
Ja:Ma,na granu u Zabranjenoj šumi.
Lolita:Tamo si bila noćas?
Ja:Da.

Laganje mi je dobro išlo,ali joj nisam mogla reći istinu.Nisam mogla.

Lolita:Pogledaj me u oči,pa to reci.

Podigla sam glavu i pogledala ju ravno u oči.

Lolita:Jesi li noćas bila u Zabranjenoj šumi?
Ja:Da.-rekla sam bez da sam i trepnula gledajući je ravno u oči.
Lolita:Zašto?
Ja:Razmišljalo mi se,a znaš da tamo ima jedna lijepa čistina i...
Lolita:Ok.

Prvi sat su bile Čarolije.Ja sam odsutno buljila u zid i razmišljala o svemu.

Flitwick:Ayumi?Ayumi?

Pogledala sam ga.

Flitwick:Je li sve u redu?
Ja:Da,da,naravno.
Flitwick:Izađi malo van sa mnom.

Izašli smo pred razred.

Flitwick:Otpratit ću te do ravnatelja.
Ja:Zašto?Sve je u redu sa mnom.
Flitwick:Nije.Nešto s tobom nije u redu.Odsutna si,uopće ne paziš,a znam koliko voliš Čarolije...što je bilo?
Ja:Ništa,porfesore,stvarno,samo se nisam baš najbolje naspavala...
Flitwick:Dobro.Možeš danas ne ići na predavanja.
Ja:Ne,stvarno...
Flitwick:Bez prigovora.Pođi se naspavati.I svakako nemoj propustiti ručak.

Uzela sam torbu iz učionice i otišla u svoju spavaonicu.Zbilja sam bila umorna.Obukla sam pidžamu,zagrlila svoju bijelu ovčicu i zaspala.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

..................................TO BE CONTINUED................................

P.S.Jedna cura me zamolila da link njenog hpff bloga objavim u svojem postu,pa evo:

Amy Lynn Tarran

P.P.S.Dodala sam još glazbe u box =)
--->ispričavam se štu su u pjesmama pozadine druklije nijanse ljubičaste,zapravo sam htijela da sve budu ko ove u sredini,ali sam fulala...al i ovak je dobro rgiht?Mislim,glazba je važna...=)
- 18:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.