Ayumi

03.01.2007., srijeda

Iz krumpira u lijepi cvjetak

Onaj prošli post je bio jubilarni 50!Ne znam kaj je s ovim dizajnom,uglavnom u O meni su i likovi,a ostalo je isto.Eh da,ko ne zna za njega,nek posjeti moj osobni blog:
http://spaceladybug.blog.hr

Unaprijed se zahvaljujem.


Dakle,'preksutra u zoru' je došlo.Ja sam čučala na vrhu kule s Legolasom i još dva vilenjaka.Štapić sam čvrsto stegnula u ruci.Najviše sam se bojala da će mi ispasti dok budem bacala neku čaroliju (samo mi je to falilo).U kuli su bili Gandalf i Dumbledore,a ostali su se posakrivali iza zidina.Ah,da,ja i vilenjaci smo čučali da nas Uruk-haici ne vide kad uđu,budući da je jedini izravni put do vrata Minas Tiritha vodio točno kroz Osgiliath.Recimo da smo tak čučali/stajali/sjedili oko pola sata kad je Legolas prošaptao.

Legolas:Čujem korake.Tako hodaju samo Uruci.
Ja:Kad će biti ovdje.
Legolas:Uskoro.

Rohanci,vilenjaci iz Rivendella i Gimlijevi patuljci su na vrijeme stigli.Za otprilike 5 minuta se pojavio krasan (dapače,prekrasan) Uruk-hai više sličan gomolju krumpira nego jednom vilenjaku.Pljunuo je na kulu( fala bogu da je fulao prozor,jer bi se Gandalf i Dumbledore utopili u količni pljuvačke).Potom je puhnuo o rog(ako šuplju granu možemo uopće tako nazvati) i drugi su se Uruci počeli penjati.Bilo je ih oko 3 milijuna,kako smo i predvidjeli.Nas je bilo 4 tisuće i jedna gratis,dakle 5 tisuća.Sveopći cilj nam je bio da ih opkolimo,kako bi ih Dumbledore sve odjedanput mogao pretvrotiti natrag u vilenjake (nadajmo se da ih pretvroba u Uruku-haice nije previše izobličila --> ne bih mogla podnijeti da negdje okolo šeta vilenjak koji izgleda ko krumpir).Čekali smo da svi uđu u Osgiliath.No,ja sam kroz pukotinu ugledala veću prijetnju od 3 milijuna Uruka.Mister Saruman je zadnji izlazio s broda.No znala sam da će Gandalf to moći riješiti sam.Ako ne,Dumbledore ili ja ćemo mu priskočiti u pomoć.Dakle,čim su ušli svi Uruk-haici,prolaz je zatvorio veeeliki broj ljudi i s jedne i s druge strane.Gandalf je već odvalčio Sarumana od bitke,a Gimli i njegovi patuljci su se poredali ispred ljudi.Vilenjaci su napeli lukove (Legolas se nije mogao ( u prvi mah ) odlučiti kojeg će) za slučaj da se odbe u miru predati.

Aragron:Bacite oružje!

Aragorn je,naime,stanjao na vrhu jednog od brojnih sušenih zidova i ovu je zapovijed izrekao kao da je zamolio damu za ples.Ipak se u njegovom glasu osjećala nekakva strogost,pa Uruk-haicima nije ni na pamet palo da ga ne poslušaju.Dumbledore se u međuvremenu popeo do njega.Čarolijom je maknuo svo oružje da ne smeta (i da ga Uruci ne bi podigli).Dumbledore je odlučio čaroliju izvesti neverblano.Zamahnuo je štapićem.

Ružičasta svjetlost obasja Osgiliath tako da sam morala rukom zakloniti oči da ne oslijepim.U ušima mi je bio zvuk kao da kraj mene haraju oluje i orkani,a Legolasa (koji je stajao kraj mene) nisam ni čula ni vidjela.Napokon sve to prestane.

Ispod nas su se trenutno nalazili prilično blatnjavi,ali ipak lijepi,vilenjaci u odjeći Uruk-haiaca.Zbunjeno su se ogledavali.

Dumbledore mi je namignuo.Ja sam kimnula i zamahnula štapićem.Iz mojeg je štapića počela curiti voda i sve ih lijepo malo smočila.Potom sam izvela Oribaj i još jednu turu tuša,tak da su sve u svemu,sad barem bili čisti.Iapk su bili u toj nepodnošljivoj odjeći.No Dumbledore je i to brzo izmijenio.

Ja sam potražila Gandalfa da vidim ima li on kakvih problema.Sakrila sam se iza jednog zida.Saruman se ipak borio.Odlučio je ubiti Gandalfa makar mu to bilo posljednje što će učiniti i makar na to potrošio i zadnju kapljicu krvi.No,Gandalf se nije dao.Ipak je izgledao kao da neće još dugo izdržati (iako ni Saruman nije izgledao ništa ljepše).Izašla sam iz zaklona i bacila na njega Incarcerous.Time sam ga,dakle,svezala.

Gandlaf:Hvala.

Osmijehnula sam se.

***

Sve je bilo sređeno.Vilenjake smo poslali kućama,neke u Rivendell,neke u Mrkodol,uglavnom su išlis ostalim vilenjacima.Rohanci su se vratili kući,a Sarumana smo vječno zaključali u neku kulu,tako da nije mogao izaći da je Duh iz svjetiljke.

U dvoranu je utrčao Merry.

Merry:Dobio si...dobio si...
Ja:Čekaj...diši,diši...

Meri je polako udahnuo,polako izdahnuo i okrenuo se prema Aragornu.

Merry:Dakle...DOBIO SI SINA!!!

Viknuo je to tako glasno da ga se valjda do Shirea čulo.Aragornu je brada opala do poda.Ja,Legolas i Gimli smo se nasmiješili od uha do uha,a Dumbledoreu se u očima pojavio vrckav sjaj.

Aragorn:Tko?!Ja?!
Merry:Kakvo je to glupo pitanje?!

A zapravo i je bilo prilično glupo budući da ga je Merry gledao ravno u oči dok mu je to rekao.

Dakle,ko što sam ja i očekivala,Aragorn je smjesta ustao i otrčao u staju gdje je zajahao svojeg konja i krenuo prema Rivendellu.

Legolas:Dakle,kava nepristojnost!Nije nas ni pozdravio!

Ja sam se smijala ko blesava.Dumbledore me potapšao po ramenu.

Dumby:Mislim da je vrijeme da odemo.

Uhvatila sam ga za ruku.Stvorili smo se u predvorju.

Dumby:Veoma je kasno.Laku noć.
Ja:Laku noć,profesore.

Popela sam se u spavaonicu i slatko zaspala.

.......................TO BE CONTINUED.................



- 18:57 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.