Ayumi

30.12.2006., subota

My ghosts are gaining on me

*Kao što vidite,promijenila sam dizajn.Mala promjena.Baš je simpa ovak ljubičast,don't you think?


Uspješno sam se vratila u Hogwarts.Sjedila sam na kauču pred kaminom i čitala Pripovjesti iz opasnih predjela J.R.R.Tolkiena i baš sam došla do pjesme s nazivom Kameni trol.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Gle samotnog trola kraj kamenog stola
Gdje staru kost glođe što već davno je gola;
Već više je zima za glodanje ima
Jer do mesa se teško dođe
I prođe kad dođe
U spilji pod brijegom bi pojeo vola,
Jer do mesa se teško dođe.



Začuh nepoznat glas kako pjeva:You belong to me,my snow white queen...

Nastavih čitati:

Čizmom visokom Tom već stiže skokom
Pa upita trola:"Što spazih to okom?
Je l' strica Tima to bedrena kost što tako
u slast vam krati post,
Dok bi u grobu trebo počivat?
Bar snivat,ne izbivat,
Od smrti mu mnoga već ljeta minuše tokom
I mišljah da je u grobu osto počivat."


NN(pjeva):There's nowhere to run so lets just get it over...

Podignuh glavu.

Ja:Tko je tamo?Tko si?

No nitko ne odgovori.Mislila sam da je to zato što sam neispavana,pa sam nastavila čitati,jer sam željela pročitati ne baš dugu pjesmu do kraja.

"Sinko",trol reče,"meni je slađe što kost plod je krađe.
Što misliš,da kosti u grobu su rađe?
Tvoj preminuli striko baš i nije viko
Kad uzeh mu slasnu bedrenu kost,
Oh pakost,za kost!
Trolu je mio svaki mu dio gdje god ga nađe,
Jer što će tvom stricu ta bedrena kost?"


NN(pjeva):Soon I know you'll see you're just like me...

Ustala sam i položila knjigu na kauč.Stala sam osluškivati.

NN(pjeva):Don't scream anymore my love cause all I want is you...

Shvatila sam da glas potječe iza kauča.Hitro sam se nagnula i ugledala ni manje ni više nego djevojku naslonjenu leđima na kauč.Gotovo kao da i nije znala da sam ondje.

Ja:Tko si pobogu ti?
NN:Zovem se Joanne Lower.Zovi me Jo.
Ja:I što radiš tu?
Jo:Nisam mogla spavati,pa malo pjevam.
Ja:I što si to upravo pjevala?
Jo:Snow white queen od Evanescencea.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



Ja:OK.Ja idem u krpe.
Jo:Laku noć.

***

Jutro sam se probudila i brzo sišla na doručak.Sjela sma kraj Lolite.

Lolita:Ej.Kaj ti je?
Ja:Niš,isprepadala me neka cura koja je pjevala Evanescence dok sam ja čitala sinoć navečer.
Lolita:Jo?
Ja:Da,kak znaš?
Lolita:Neki Warren je neki dan za doručkom pričo is neš slično...Warren Queen,ako se ne varam.Al čula sam i da drugi pričaju za našim stolom o njoj.Eno je u sredini,kraj Cho,točno?
Ja:Da.To je ona.Već sam pomislila da mi se priviđa.
Čupava:Tebi se svašta priviđa,Ayu.Ko i Willi.Njoj se pričinjavaju muffini umjesto svijeća u zraku.
Ja:Nije pristojno prisluškivati.
Čupava:Možda,al mene ko malu nisu tjerali da čitam Bonton.Vidim da je Willa s uspjehom pronašla Ravenclawski pladanj s muffinima.

Naime,Willa se upravo približavala s pladnjem punim muffina.Čupava je uzela jedan.

Willa:Hej!Moje!
Čupava:Za rođendan ću ti pokloniti inkanataciju za stvaranje muffina,pa si ih stvaraj 24 sata dnevno.
Willa(punih ustiju):Stvavno?
Čupava:Stvarno.
Ja:Vidim da ni Willu nisu tjerali da čita Bonton.
Čupava:Ne.Učili su je kako strpati 10 muffina u usta bez da ti ispadnu.Ali nije ni bitno.Htijela bih te upoznati s nekim.
Ja:S kim?
Čupava:S jednom curom.Ideš Lolita?
Lolita:Coming.
Čupava:Ajde Muffin,pusti to,vidiš da Ravenclawi ginu za svojim muffinima.

Spustila je pladanj na stol.Slijedila sam ju.Predstavila mi je jednu curu za stolom Slytherina.

Čupava:Ayu,upoznaj Lenu.Lena,ovo je Ayu.
Ja:Drago mi je.
Lena:Meni još više.
Čupava:Anyway,ajmo danas do Hogsmeada,moram obnoviti zalihe smrdobombica.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Lena Sirina Ann van Persie

Društvance je počelo razgovarati o tome šta im sve iz Hogsmeada treba.

Ja:Ako nemate ništa protiv,ja bih preskočila ovaj izlet jer...
Čupava:Aaaa neee,ne i ovaj put,Ayu!Ideš sa mnom u Medičarnicu i kupit ćeš si veeeliku lizalicu.Jel jasno?
Ja:Da šefe!

Uglavnom smo popodne provele u Hogsmeadu i nije mi bilo žao što nisam išla.Jedino mi je bilo žao što nisam vidla Jima danas.Na večer sam ga našla kak neš ptrlja po žicama ispod drveta blizu jezera.Sjela sam kraj njega.

Ja:Šta ima,ljubavniče?Tko te danas sve opsjedao tražeći te poljubac?
Jim:Nitko.
Ja:Znači da ću imati čast biti prva.

Poljubili smo se.

( *Nemojte sad pravit ljigave face bang )


Jim:Malo sam bio usamljen danas.
Ja:Odvukle su me frendice u Hogsmead.
Jim:Ah...shvaćam...

Zagledao se preko jezera.Shvatila sma što je govornik htio reći.

Ja:Hej.Pa ja volim provoditi vrijeme s tobom.Pa ti to znaš.
Jim:Znam,ali sa mnom ne ideš u Hogsmead,sa mnom ne šetaš hodnicima,mene ne držiš za ruku...a sve to radiš s njima...
Ja:Hoćeš da odemo sad?
Jim:Kamo?
Ja:U Hogsmead.Na putu ću te držati za ruku.

Namignula sam mu.Osmijehnuo se.

Jim:Veoma rado.

Doista smo otišli u Hogsmead,točnije Kod tri metle.Naručili smo dva pivoslaca.Gostionica nije bila prepuna kao obično.Preko stola sam držala Jima za ruku.

( *Nemojte sad opet pravit ljigave face bang )


Ja:Osjećaš se zapostavljeno?
Jim:Malo.
Ja:Ali moraš i mene shvatiti...nije lako biti prijateljica nekome ko se brine za tebe i pretjerane kalorije u tebi...
Jim:Pretjerane kalorije?Misliš kao višak?
Ja.Ne,već kao manjak pretjeranih kalorija u meni...danas su me natjerale da kupim barem po jedan slatkiš od svih koji postoje u Medičarnici i sve sam to morala smazati...I morala sam kupiti najveću lizalicu.Nemoj se ljutiti,ali one jednostavno brinu za mene jer sam u zadnje vrijeme povučena i uopće nisam razgovarala s njima...od kad je Tall...

Nisam se mogla natjerati da to kažem.

Jim:Bit će ok.

Nazda smo se vratili držeći se za ruke.Poljubila sam ga i on je otišao na svoj brod,a ja u svoju spavaonicu...

......................TO BE CONTINUED.....................


- 21:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

27.12.2006., srijeda

Like a game of pick up sticks played by fucking lunatics!

Ujutro sam se probudila i ogledala oko sebe.Tall nije bila u spavaonici.Pretpostavila sam da je na doručku.Bili supraznici,pa je i bilo moguće da sam ja spavala malo duže.Čim sam izašla iz spavaonice ugledala sam nešto čudno.Cijela je društvena prostorija bila zavijena u crnu.Ravecnclawska zastava više nije bila plava s orlom,već crna s orlom.Bila sam potpuno zbunjena.Nisam imala pojma što se događa.Do mene je došao Dumbledore.

Dumby:Gđice Hamasaki,pođite sa mnom.

Potpuno zbunjena slijedila sam ga u njgeov ured.Tamo su bile Čupava i Willa (koje se nisu smijale i zezale kao obično),neka cura kojoj nisam znala ime i Warren.Dumbledore mi je pokazao stolicu(jedinu koja je preostala) pred stolom.Sjela sam još uvijek zbunjena.

Dumby:Gđice Hamasaki,jutros je jedan učenik počinio strašan zločin i zbog toga je izbačen iz škole.Učenik se zove Draco Malfoy.Draco je...ubio gđicu Grenouille.
Ja:Molim?!
Warren:Ayumi...
Ja:Ti šuti!Kako to mislite...ubio?
Dumby:Bacio je Avadu Kedavru na nju.Trenutno čeka suđenje.Gđice Hamasaki!Kamo idete?!

To je viknuo zato što sam ja čim je izgovorio te riječi ustala,otvorila vrata i istrčala van.Suze su mi mutile pogled.Prvo Astrid,sad i Tall.Kako od suza nisam ništa vidjela.Pala sam.Osjetila sam nečije ruke ispod sebe.Netko me podigao i odnio me nekamo kao princezu.Potom je dotična osoba sjela i stavila moju glavu sebi u kirlo.Maknuo mi je kosu s čela i obrisao mi suzu rukom.Bio je to Jim.

Jim:Čuo sam što se dogodilo.Znam koliko si ju voljela.
Ja:Prvo Astrid,sad i Tall.Zašto se meni takve stvari događaju?Još samo da umrete ti,Willa i Čupava i onda se stvarno mogu spakirati i otići k Lockhartu u Sv.Mungo.
Jim:Nemoj tako.Ja ću uvijek ostati s tobom.Tu.-stavio je ruku na moje srce.
Ja:Volim te,znaš?
Jim:Znam.I ja tebe volim,Ayu.

Poljubio me.

***

Vratila sam se u svoju spavaonicu.Na jednom od kreveta je sjedila cura koja je bila u Dumbledoreovom uredu.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pružila mi je ruku.

Ona:Pretpostavljam da se nismo baš upoznale...Lolita Gaarder.Zovi me Lotllohrien.
Ja:Ayumi Hamasaki.Lotllohrien .Podjseća me na nešto.
Lolita:Na što?
Ja:Nije bitno.Ali ipak ću te zvati Lolita.
Lolita:Fine by me.Idem nać Willu i Čupavu,obećale su mi da ćemo gađat Pansy grožđicama.

Izašla je,a ja sam opet ostala sama.Nisamželjela ostati sama.Pomislila sam na Rivendell.Ubrzo sam se stvorila ispred Gandalfa.

Gandalf:Usamljena si?
Ja:Malo.
Gandalf:Obećala si Aragornu da ćeš ga posjetiti u Gondoru.
Ja:Znam.Ali do tamo je dug put i pao bi mrak čim bih došla,a onda bih se odmah morala vratiti.
Gandalf:Možeš prenoćiti ondje.
Ja:Ali primjetit će da me nema...
Gandalf:Lolita će večeras spavati u Willinoj i Čupavinoj spavaonici...
Ja:Ali ne znam put...
Gandalf:Meriadoc će ići s tobom.
Ja:Zar on ne želi ostati ovdje?
Gandalf:Mora odnijeti poruku Aragornu.A ti možeš s njim.
Ja:A gdje je on?
Gandalf:U vrtu je.Pođi k njemu,idem ti potražiti konja.

Otišla sam u vrt.Tamo je Merry timario konja.Ubrzo se okrenuo.

Merry:Trebaš nešto?
Ja:Konja.
Merry:Ovoga ne dam.
Ja:Nisam ga ni tražila.Čekam Gandalfa.Idem s tobom u Gondor.
Merry:Oh.

Nastavio je timariti konja.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Merry

Pojavio se Gandalf s crnim konjem.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Gandalf:Ayumi,ovo je tvoj prijevoz.Do jučer je bio ždrijebe.Nema ni ime.
Ja:Pa da mu ga ja dam?
Gandalf:Da.Sada je tvoj.Dok tebe nema,ja ću se brinuti za njega.
Ja:U redu.Hvala.
Gandalf:Jesi li spreman,Meriadoc?Hajde,ne ideš u bojne pohode da neprijatelj vidi da će tvoj konj umrijeti čist!
Merry:Spreman sam.
Gandalf:Bolje da krenete.Do mraka ćete stići.

Zajahala sam i udarila konja u slabine.Pohitao je za Merryjem.

***

Stigli smo pred zidine Gondora.

Ja:Merry,misliš li da je Haunter dobro ime za konja?
Merry:Za tvojega svakako.

Konji su se penjali po ulicama Minas Tiritha.Napokon su stigli do vrha pred Bijelo stablo.Na vratima su nas dočekali straža.

Stražar:Stoj!Kamo?
Merry:Ja prenosim poruku za kralja Aragorna od Gandalfa.Propustite me!

Stražar ga propusti.

Stražar:A ti?
Ja:Ja sam došla u neku vrstu posjeta.
Stražar:Nisam te u životu vidio u Minas Tirithu,a poznajem svako njegovo lice.
Ja:Ja ne živim ovdje.Međuzemlje nije moj svijet.Ako mi ne vjerujete pitajte Aragorna poznaje li djevojku imenom Ayumi,pa vidite što će se dogoditi...

Stražar je ušao,no drugi je ostao sa mnom.Nakon 5 minuta se vratio onaj prvi i bez riječi otvorio vrata.Našla am se u duugačkom hodniku,prepunim bijelim stupovima.Na kraju se nalazi tron,a na dotičnom tronu sjedio je Aragorn i čitao poruku koju mu je dao Merry.Arwen nije bila s njim.

Aragorn:Jesi li siguran?
Merry:Nisam ja pisao poruku,ali očito nešto gadno nije u redu.
Aragorn:Od kud to Gandalfu?Mislim,to nije realno.
Merry:Ni ja ne vjerujem,ali Gandalf je tako napisao.
Ja:Što se dogodilo?

Aragorn podigne pogled.Lagano se nasmiješio,kutom usana,tako da si samo povećalom mogao to vdijeti.

Aragron:Evo čitaj.

Pružio mi je pismo.

Aragorne,

imam za tebe strašnu informaciju.Saruman je preživio rušenje Isengarda te ponovno skuplja svoju vojsku.Rohan ima novog i snažnog kralja,no ti si ipak previše blizu Isengardu.Znaš već sve o Uruk-haima,pa ću te odmah upozoriti da Saruman baš njih šalje.Iako je Prsten uništen i Sauron poražen,Saruman žudi za osvetom.Pripremi se za rat.

Gandalf


Ja:To je suludo!Saruman-preživio?
Aragorn:Rekoh da nije realno.
Merry:Nije realno,ali je očito istina.
Ja:Pa kud baš sad!

Aragorn i Merry su mi uputili zbunjene poglede.

Ja:Pa...kužiš,tebi će se uskoro roditi dijete i svi se još odmaraju od velike bitke za Međuzemlje,tri čuvara vilenjačkih prstenova su otišli na Zapad,a čuvari 7 patuljačkih prstenova su umrli bez djece.Šta je s Nazgulima?
Aragorn:Utvare prstena uništene su zajedno s Prstenom.
Ja:A čime ćemo se braniti?
Merry:Gandalf tvrdi da su čjudu ujedinjeni.Osim toga,on sam vrijedi za cijelu četu!
Aragorn:Uglavnom,moram skupiti vojsku i poslati Arwen u Rivendell.Ne mogu se boriti ako nisam siguran da je ona na sigurnom,a ondje će to biti.Merry,moraš naći Legolasa i dati mu ovo zajedno s pismom koje ću ja napisati.Potom se vrati s odgovorom i otprati Arwen u Rivendell.
Merry:I šta ću ako bude imala...znaš...trudove...putem?
Aragorn:Moliti boga da neće,eto što.Ali-sad neću uopće više na to misliti.Slije di me,Ayumi.A ti Merry kreni iz ovih stopa.I čuvaj se.

Merry je otišao,a ja sam slijedila Aragorna.On me odveo u jednu sobu i rekoa da ja mogu spavati ovdje.Potom je negdje otišao.Sudeći po škripi vrata,otišao je u sobu pokraj.Nakon nekoliko trenutaka čula sam Arwenin glas.

Arwen:Zašto ne mogu ostati?!Znaš da dobro baratma nožem,lukom i strijelom.Želi ostati!Zašto ne mogu?!
Aragorn:Zato.Gotovo,točka,howgh!
Arwen:Zašto?!
Aragorn:Zato što si trudna i pred porodom!
Arwen:Znaš i sam da to nije razlog!
Aragorn:Zato što se ne mogu boriti ako nisam siguran da ste oboje na sigurnom!!!

Nastao je muk.Pretpostavljala sam da su još nešto govorili normalnim glasom,tako da ih nisam mogla čuti.Nisam znala što su zaključili.Legla sam i zaspala.

......................TO BE CONTINUED..................
- 18:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #

25.12.2006., ponedjeljak

Tengo la camisa negra porque negra tengo el alma

*španjolski:Imam crnu košulju jer mi je crna duša...

Bila sam izvan nekog golemog dvorca.Ušla sam unutra i našla se u nekoj velikoj odaji punoj ogledala,na svakom zidu,kao u dvoranama gdje se vježba balet,samo bez onih drvenih štangi.Prišla sam jednom ogledalu i stavila kosu iza uha...ugledala sam šiljate uši...sve se zacrnilo...

Probudila sam se na svijetlo smeđoj zemlji.Oko mene je bila trava,smao taj jedan krug na kojem sam ležala je bio "gol".Čim sam se digla,trava je opet narasla.Bila je to pusta livada.Gdje god pogledala,nigdje nije bilo žive duše.Uskoro je do mene došao jedan dečko duge ravne plave kose,barem dodupeta.Ne da je bio zgodan,nego je bio čudan.Ja sam stajala pred njim u trapericama,starkama i nekoj majci dugih rukava,a on ispred mene u nekakvim bijelim (skoro) tajicama,zelenoj košulju (al malo dužoj),nekakvim smeđim remenom sa zlatnom kopčicom,lukom u ruci i tobolcem sa strelicama prebačenim preko ramena.Obratio mi se na nekom čudnom jeziku.Mislivši da sam gluha ili nešto slično,napisao je na zemlju prstom poruku.Ja sam se sagnula da pročitam ali sam shvatila da su to nekakve rune koje sam odnekud poznavala,ali ih ipak nisam razumjela.Obratila sam mu se na engleskom(iako je za potrebe ovog bloga prevedno na hrvatski):

Ja:Govoriš li engleski?
On:Da,naravno.
Ja:Kako se zoveš?
On:Legolas.
Ja:Legolas?
On:Da,zašto?
Ja:Zato što je to ime vilenjaka iz knjige J.R.R. Tolkiena,Gospodar prstenova.
Legolas:Taj sam.Stari John Ronald Reuel je baš lijepo napisao tu priču.
Ja:Ako si ti Legolas,gdje je Aragorn?
Legolas:Živ je i zdrav u Gondoru s Arwen.Ako se ne varam,ona će mu uskoro roditi dijete.
Ja:Da,to je vrlo lijepo.
Legolas:Da,zbilja jest.
Ja:Pretpostavljam da su onda Elron,Galadriel,Gandlaf,Frodo i Bilbo na Zapadu.
Legolas:Gandalf je sad vrhovni čarobnjak,Gandalf Bijeli.Budući da se Isengard srušio,on je sada ovdje na dvorima kralja Elronda.
Ja:Zar nemate novog kralja?
Legolas:Ne,no uskoro ćemo ga izabrati.
Ja:A tko je sve u izborima.
Legolas:Polovica je za mene,a druga polovica je da se Arwen vrati ovamo i vlada.
Ja:Ali tada bi Aragorn i Arwen bili razdvojeni.
Legolas:Da,ja i Gandalf im poušavamo to utuviti u glavu...
Ja:A Merry i Pippin?
Legolas:Pippin je u Shireu sa Samom,a Merry je ovdje.
Ja:Zašto onda njega ne izaberu?
Legolas:Jer kralj mora biti vilenjak.
Ja:Zašto nitko drugi to ne želi?

Legolas slegne ramenima.

Ja.A kamo si zapravo ti krenuo?Budući da ja ne vidim okolo nikakve zidine pretpostavljam da smo daleko od Rivindella.
Legolas:Ja sam krenuo po par konja koje sam svezao malo dalje u šumi i onda se vraćam u Mrkodol.Izričito odbijam da budem kralj.
Ja:Ali...zašto?
Legolas:Želim se vratiti kući.
Ja:A Arwen?Zar ona nije zaslužila da bude s Aragronom?
Legolas:Zar ja nisam zaslužio da odem kući?!

Nisam ništa rekla.

Ja:Hoćeš li me odvesti Gandalfu?
Legolas:Ako tako želiš.

Krenuo je prema šumi.Ja sam ga slijedila.Nisam više ništa rekla.Slutila sam da je Legolas duboko razmišlja o svemu.O Mrkodolu,o Gondoru,pa i o Arwen...kad smo ušli u šumu,on je zajaho smeđeg konja,što je meni ostavilo prekrasnog riđana.Zahajala sam ga.

Legolas:Tvoj konj će slijediti mojeg.

Rekavši to,mune svog konja u slabine.Ja sam čvrsto primila uzde i učinila isto.Riđan je slijedio Legolasevog konja i bez mojeg usmjeravanja. Nakon otprilike pola sata ugledala sam kule dovrca u Rivendellu.Legolas me odve pred sam ulaz i sjahao.Krenuo je unutra,a ja za njim.Odveo me pred Gandalfa i otišao.Ja sam se zagledala u duboke plave oči.

Gandalf:Tražila si me,Ayumi?
Ja:Kako znate moje ime?
Gandalf.Ja svašta znam.Pa tako i tvoje ime.
Ja:Željela bih znati...
Gandlaf:Što radiš ovdje.Naravno.
Ja:Zašto sam tu?
Gandalf:Ti si tu da sudiš.
Ja:Sudim?Što?
Gandlaf:Ti ćeš izabrati novog kralja Rivendella.
Ja:Ja?Između kandidata?
Gandlaf:Ne.Može biti čovjek,patuljak,golum...
Ja:Zašto ja?
Gandalf:Nasumično sam te odabrao.
Ja:I kad odaberem kralja...hoću li ostati ovdje ili se vratiti u svoj svijet?
Gandalf:Vratiti se u svoj.Ali češ se ponekad željeti vratiti ovamo.
Ja:I hoću li se vratiti?
Gandalf:Ja osjećam želje svih koji su u Rivendellu.Mislima ili fizički.Kad budeš mislila na Rivendell ja ću te prebaciti ovamo.
Ja:A što ako to bude usred nastave?
Gandlaf:Pazit ću da situacija nije...hm...škakljva...dođi sa mnom.

Slijedila sam uza stube.Uveo me u odaju sa škrinjama.Prišao je jednoj zlatnoj i otvorio ju.

Gandalf:Ovo je Aragorn ostavio onome tko će odabrati kralja.On sada ima novi...

Nagnula sam se nad škrinju.

Ja:Andurill!
Gandalf:Da,Andurill!


*Andurill je (za neupućene) Aragornov mač koji se nasljeđuje po niti kraljeva Gondora.Čuvar dotičnog mača(prije nego što ga je predao Aragornu) bio je Elrond.


Ja:Ne mogu ga uzeti.
Gandalf:Uzmi ga,Ayumi.Uz njega ćeš dobiti vilenjački privjesak.No,sada zbilja moramo poći kako bi odabrala kralja.

Slijedila sam se do mjesta gdje se nekad nalazilo vijeće.Ondje su bili poredani mnogi vilenjaci,Faramir,Aragorn,Arwen i još par ljudi.Ja sam stala na sredinu tog prostora.

Ja:Kralj i kraljica Rivendella bit će Faramir i Eowyn.
Vilenjaci:A vilenjački tron?
Ja:Odbijam ga.

Otišla sam.Šetala sam vrtom kroz šuštavo lišće.Nekto me potapšao po ramenu.Okrenula sam se.

Aragorn:Hvala.
Ja:Za što?
Aragorn:Što nisi odabrala Arwen ni Legolasa.
Ja:Sitnica.
Aragorn:Možda tebi.Vidim da ti je srce čisto.Kad opet dođeš,posjeti nas u Gondoru.
Ja:Veoma rado.
Aragorn:Moram ići.

Otrčao je u suprotnom smjeru.Ja sam potražila Gandalfa.

Ja:Mislim da je vrijeme da se vratim u Hogwarts.
Gandalf:Ako tako želiš.

Zamahnuo je štapom i ja sam se stvorila u svom krevetuu Hogwartsu.Obukla sam pidžamu i zaspala.Prije nego što sam zaklopila oči ugledala sam privjesak i Andruill na noćnom ormariću.Andruill sam spremila,a privjesak ostavila na oramriću.

.....................TO BE CONTINUED....................

Malo slikica(klik da se uveća):

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Andruill

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge privjesak

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Legolas

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Gandalf

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Aragorn and Arwen


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Faramir and Eowyn (full size)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Rivendell

- 14:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

17.12.2006., nedjelja

Parnica

27. prosinca sam se probudila veoma rano,oko 6 ujutro.Počela sam se tresti.Znala sam da nemam nikakvih dokaza protiv Harryja i da meni nitko neće vjeroavti čak i ako budem govorila istinu.Parnica se trebala održati u uredu Amelie Bones,koja je navodno divna žena i koja uvijek sasluša sve činjenice,no budući da je već jednom oslobodila Harryja sve krivnje,nije mi to baš išlo u prilog.Ipak sam se nadala da će mi povjerovati.U mislima sam začula glas:Ayumi...Dumbledore te zove.Na brzinu sam se obukla i otišla do Dumbledoreovog ureda.

Ja:Da,gospodine?Nešto ste me trebali?
Dumby:Da,Ayumi.Vrijeme je da odemo po Nami.
Ja:Ah,to...
Dumby:Nešto te muči?
Ja:Pa...malo se bojim...uvjerena sam da će svi misliti da lažem i dat će skrbništvo Harryju...
Dumby:Lakše je biti pesimist nego optimist...

Namignuo mi je.Potom smo otišli u Hogsmead i odande se aparatirali.Stigli smo u London.

Dumby:Možda bi bilo bolje da ne upadamo u oči.-osmijehnuo se.

Podigao je štapić i svoju ljubičastu pelerinu pretvorio u par traperica i džemper.Ja sam ioanko već bila u bezjačkoj odjeći.Dumbledore je sprmio štapić u džep i zajdeno smo koračali ulicom.Dumbledore je ubrzo iz džeđa izvadio gumicu (za kosu) i svezao si rep...ipak,ja sam mislila da će više njegova brada nego kosa upadati u oči...no,ovako s repom je više ličio na bezjaka nego bez repa.Popravio je naočale na kukastom nosu te smo nastavili koračati ulicom.Nakon nekog vremena stigli smo do kuće mojih roditelja i ja sam iz džepa izvadila ključ.Otključala sam vrata i ušla unutra.
Mama i tata su sjedili za stolom i raspravljali nešto o nekom smrtonoši kojeg nikako nisu mogli pronaći,a kamoli uloviti,kad je mamin pogled pao na mene.

Mama:Ayu!

Ustala je i zagrlila me.

Ja:Mama...gušiš me...
Mama:Oh,oprosti...-smjesta me pustila.-Što te dovodi ovamo,trebala bi biti u Hogwartsu ovaj Božić...što se dogodilo?

Dubmledore se nakašljao iz kuta.

Tata:Dumbledore...što se dogodilo?Je li sve u redu?Ayu,što si opet napravila?
Dumby:Ovaj put ništa...riječ je o Harryju Potteru...
Tata:Potter...kakve on veze ima s nama...
Dumby:Zar ste zaboravili da je on otac vaše unuke?
Tata:Ne...naravno da nisam...u čemu je problem?
Dumby:Harry je zatražio skrbništvo nad Nami...
Mama i tata:ŠTO?!
Dumby:Harry tvrdi da mu Ayumi ne dopušta da vidi svoju kćer...
Mama:...što je naravno laž!Da je Harry došao do nas bilokad i zatražio da vidi svoju kćer,mi mu to ne bismo uskratili...znamo kako je to ne viđati vlastito dijete...
Dumby:Pa,ipak,Harry tvrdi da mu nitko nije dopuštao da vidi svoju kćer...ja vas pozivam,obitelj Hamasaki,da budete svjedoci obrane na suđenju zajedno sa mnom...a cijeli "postupak" obrane vodit će gospodica Grenouille...
Ja:Tall?
Dumby:Da,Ayumi.Gospođica Grenouille se,dapače,sama prijavila da vodi postupak obrane...nećemo joj to uskratiti...uzmi Nami,Ayumi,jer moramo krenuti...Tall je već u predvorju Ministarstva...

***

Amelia Bones(u nastavku Bones):Objavljujem početak rasprave.Jesu li svi sudionici parnice prisutni?
Percy:Jesu,gospođo Bones.
Bones:Dobro.Optužba,izvolite.

Harryjev "odvjetnik" bio je Fudge,glavom i bradom.

Fudge:Dakle,došao sam danas ovdje kako bih vodio optužbu protiv Ayumi Hamasaki...Harry je naprsoto shrvan što ne može vidjeti svoju kćer i...
Bones:Prijeđite na stvar Fudge.
Fudge:Harry Potter traži skrbništvo nad Nami Hamasaki Potter.
Bones:Dobro.Svjedoci?
Fudge:Samo jedan.Harry osobno.
Bones:Dobro.Harry,sjednite ovdje na klupicu.

Harry sjedne lijevo od madame Bones.

Bones:Prisežeš li Harry da ćeš govoriti istinu,istinu i samo istinu?
Harry:Prisežem.
Bones:Dobro.Fudge,možete početi s ispitivanjem svjedoka.
Fudge:Dakle,Harry,koliko je vaša kćer stara?
Tall:Prigovor!Kakve to veze ima?
Bones:Odbija se.Odgovorite na pitanje,gospodine Potter.
Harry:6 mjeseci i 22 dana.
Ja:21!
Bones:Gđice Hamasaki,dobit ćete svoj red da govorite.
Fudge:Dakle,smatrate li se vi dobrim ocem?
Harry:Možda bih i bio dobar otac da viđam svoju kćer.Od kad se rodila,bili smo zajedno samo 2 mjeseca.
Fudge:Da li vam je bilo koji Hamasaki ikad rekao:"Zabranjujem ti da dolaziš i viđaš svoju kćer" ili nešto slično?
Harry:Da.Ayumi je to rekla više puta,kao i njezin otac.
Tall:Prigovor!
Bones:Da,gđice Grenouille?
Tall:Svjedok krši prisegu!U dokazu A u spisu Potter protiv Hamasaki nalazi se neobjavljeni članak u kojem Harry na 22. pitanje odgovara s,citiram,:"Ayumi mi nikad nije zabranila da viđam Nami".

Madame Bones je nešto kopala po spisu i pogledala navedeni članak.

Bones:Istina.Prihvaćam prigovor.Gospodine Potter,izvolite se držati prisege.
Fudge:Nemam više pitanja.
Bones:Gđice Grenouille,izvolite.
Tall:Hvala.Dakle,gospodine Potter,vi doista mislite da biste bili dobar otac svojoj kćeri da ju viđate?
Harry:Da,mislim.
Tall:Zašto se onda niti jednom niste pojavili na vratima obitelji Hamasaki i zatražili da idite svoju kćer?
Fudge:Prigovor!
Bones:Odbija se.Odgovorite na pitanje,gospodine Potter.
Harry:Ne znam.
Tall:Ja mislim da znate,gospodine Potter.Odgovorite na pitanje.
Harry:Ne znam.
Tall:Odgovorite na pitanje,gospodine Potter!
Harry:Ne znam.
Tall:ODGOVORI NA PITANJE,POTTERU!
Harry:ZATO ŠTO MI SE ŽIVO FUĆKA ZA NAMI I SAMO ŽELIM DA AYUMI PATI!!!

Nastao je tajac.

Bones:Prijedlog se odbija u cijelosti i gospodin Potter više nema pravo da viđa svoju kćer.

Lupila je batom po stolu i otišla.Ja sam dala mami Nami i vratila se s Tall i Dumbledoreom u Hogwarts.

.............................TO BE CONTINUED.........................................


- 15:37 - Komentari (16) - Isprintaj - #

12.12.2006., utorak

If you want to reach the stars you're supposed to climbe up...

Na Stjepanje sam ustala oko 10 ujutro.Sišla sam na doručak i ugledala Matta s pismom.

Matt:Izgleda prilično važno...
Ja:Baš da vidim.

Rasparala sam kovertu.

Štovana godpođice Hamasaki,

Čarobnjački Sud vas poziva na parnicu na kojoj će se raspravljati o skrbništvu za Nami Hamasaki Potter,vašu i Harryjevu kćer.Molim Vas da Nami donesete na pranicu,koja će biti održana sutra,27.12.2006.

Najtoplije pozdrave šalje vam

Rufus Scrimgeour,ministar magije


Tall,Willa i Čupava su došle.

Tall:Kaj je to?
Ja:Poziv za parnicu.
Čupava:Opet si bila pijana,uništila pola sela i zaboravila?
Ja:Ne.To je poziv na parnicu za skrbništvo.
Willa:Skrbništvo?
Ja:Da.Jel neko vidio Roary?
Tall:Ne.Zapravo,zadnji put sam ju vidjela u publici na Prvom zadatku.
Ja.Da,mislim da sam ju i ja tad zadnji put vidjela.Idem ju potražiti.

Krenula sam prema društvenoj prostoriji Slytherina.Baš sam se spremala zakoračiti na prvu stepenicu,kad je do mene došao Dumbledore.

Dumby:Kamo tako žurno?
Ja:Tražim Roary Lincoln,gospodine.Jeste li ju možda vidjeli?
Dumby:Roary je na sigurnom,bez brige.Pođite sa mnom,gđice Hamasaki.

Slijedila sam ga do njegova ureda.

Dumby:Čokoladna žaba.

Kamena vodoriga se pomaknula u stranu otkrivajući stepenice koje su vodile do Dumbledoreovog kabineta.

Dumby:Poslije vas.

Uspela sam se stubama,a Dumbledore me slijedio.

Dumby:Sjednite -rekao je pokazujući na stolicu ispred svog radnog stola.

Sjela sam i uljudno odmahnula glavom kad mi je Dumbledore pružio pladanj s keksima u obliku Djedova Mrazova.

Ja:Nešto...nešto ste me trebali,gospodine?
Dumby:Da,Ayumi.Harry je bio jutors ovdje.Pokazao mi je kopiju pisma kojeg si jutros pročitala.Tvrdi da on nije želio da se to tako dogodi,ali da mu vi niste dozovljavali da vidi svoju kćer.
Ja:to nije istina.Ja mu nisam rekla:"Harry,zabranjujem ti da viđaš Nami!".Ne bih ga čak ni izbacila iz kuće da je došao na vrata i rekao da je došao vidjeti svoju kćer.I on i ja dobro znamo kako je to odrastati bez oca.Ne želim da Nami proživljava ono što ja jesam.Pa,zaboga,on joj je otac!
Dumby:Naravno.
Ja:Ali on nije niti pokušao posjetiti ju...nije nikad došao...ili me u školi pitao kako je ona...
Dumby:Pa ipak vas je pozvao na Bal.
Ja:Da.
Dumby:To bi vam trebalo nešto govoriti...
Ja:Naša priča je odavno završila i...
Dumby:O,ne,varaš se Ayumi.Tvoja i Harryjeva zajednička priča još nije ni započela...
Ja:Ja sam mislila da niste upisali Proricanje sudbine.
Dumby:I nisam.Moja intuicija dosad nije pogriješila.
Ja:Za sve postoji prvi put...
Dumby:Razmisli Ayumi.On te još uvijek voli.Sjećaš li se zašto ste se posvađali?
Ja:Da.On je bio ljubomoran i rekoa da ja ne mislim na Nami,a ja sam ga ostavila jer je rekao nešto zaista...
Dumby:...strašno.Pa,ipak,još nešto čuvaš u svom srcu za njega.
Ja:Ja ga više nikad neću voljeti...barem ne na taj način...
Dumby:Tko to zna?!Jesi li doista sigurna u točnost svojeg odgovora...jesi li?
Ja:Ne znam.
Dumby:Čuvaj se nevolja,Ayumi.

Shvatila sam to kao poziv da odem.Bila sam potpuno zbunjena.Osjećam li ja još nešto prema Harryju osim privrženosti Naminom ocu?Potražila sam Jima.Sjedio je na obali jezera naslonjen na žalosnu vrbu i nešto prebirao po žicama.Sjela sam kraj njega.

Ja:Hej.Živ si?
Jim:Jedva.Uspio sam se izvući od glavobolje i promuklog glasa.
Ja:To je valjda dobro...
Jim:Je.
Ja:Moram razgovarati s tobom.
Jim:Reci.
Ja:Ja...ovaj...ja sam rodila kćer...
Jim:Molim?Kćer?Rodila?TI?!
Ja:Da.
Jim:Čiju?
Ja:Harryjevu.
Jim:Harryjevu?Potterovu?
Ja:Da.
Jim:Seksala si se s Harryjem Potterom?!
Ja:Ne.
Jim:Nego?!Donijela ju je roda?!
Ja:Kak da ti to objasnim...
Jim:zravno.
Ja:Spavali smo...
Jim:Goli?
Ja:Hmmm...da.
Jim:Dobro.Skoro da je i nevino.Htijela si razgovarati sa mnom.
Ja.Da.Ja sam ga nogirala jer je rekao nešto doista užasno...a sad ovo.

Pružila sam mu pismo.Pročitao ga je veoma brzo.

Jim:Koji gad!
Ja:Ja...ja stvarno ne znam...ne znam što ću napraviti...ako mi oduzmu Nami...i...i...i...

Raplakala sam se.

Jim:Hej...hej,hej,hej,hej,hej,hej,hej...sve će biti ok...vidjet ćeš...

Zagrlio me.Ja sam položila glavu na njegovo rame.

Jim:Smiri se.

Pogladio me po kosi.Podigla sam glavu i zagledala se duboko u njegove tamne oči...prišao mi je na nekoliko centimetara od lica...nosovi su nam se dodirnuli...i...

***

Ležala sam na krevetu i čitala "Kako braću pretvoriti u žabe".Zanimljivo štivo,šteta što je Akira još mali.Ali kad bude veći...

Tall:Čula sam da si danas bludila...
Ja:Daj šuti...nisam ja neka prostitutka...
Tall:Dočarat ću ti štangu...

Bacila sam jastuk na nju.

Ja i Tall:Pillow fight!

Pomlatile smo se jastucima i zaspale na podu.

........................TO BE CONTINUED...........................
- 21:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

04.12.2006., ponedjeljak

Božićni bal

Glavna tema cijele škole bio je Božićni bal.Trećašice su uzbuđeno išle hodnikom nadajući se da će ih netko pozvati.Budući da sam bila prvak,morala sam bal i otvarati,ali me još nije pozvao nitko s kim bih željela ići.Harry je probao,ali sam ga poslala u tri papirnate maramice.S njim fakat više ne bih željela imati ništa.Warren čak nije ni pokazivao znakove života u pogledu Bala.Očito ga je baš bilo briga.Tall je išla s Jasperom.Njih dvoje su po hodnicima gugutali kao dva golupčića.Nije me smetalo,ja sam uvijek za ljubav kad nije uzaludna.Pa,ipak,Bal se opasno približavao i ja sam zbilja morala u akciju ako ne želim ići s Nevilleom.Mislim,on je super i sve,ali je ipak malo presmušen...bila je subota ujuto,a ja sam sjedila na rubu jezera s plamenom u boci...večeras je Bal,a ja nisam imala partenra...ipak ću,dakle,ići s Nevilleom...Jim je sjeo kraj mene...

Jim:Izgledaš pokislo.
Ja:Valjda.
Jim:Valjda?
Ja:Ne znam,ne vidim se.
Jim:Pa,valjda znaš kak se osjećaš...
Ja:Osjećam se jadno je rću očito morat otvarat Bal s najsmušenijom i najnespretnijom osobom na školi...
Jim:Nije mi poznat osjećaj...zašto s njim?
Ja:Jer me nitko drugi nije pozvao,a the one I care most about couldn't care less...
Jim:A ko je taj koji couldn't care less?
Ja:Ne mogu ti reći.
Jim:Top secret,strogo povjerljivo...zar je to državna vojna tajna?
Ja:Tako nekako.
Jim:Pa,ipak,ako mi želiš nešto reći,uvijek možeš,nisam tračibaba...ko ona Pansy Parkinson...
Ja:Kakve sad Parkinsonica ima s tim veze?
Jim:Ah,zvala me na Bal...
Ja:Ta glupa koza!
Jim:U stvari i ne idem osim ako me ne pozove jedna osoba...
Ja:Zašto ti ne pozoveš nju?
Jim:Prekomplicirano je.
Ja:Tko je ona?
Jim:Sjedi kraj mene.

Nevjerojatno.Za Grimma miloga!

Ja:Moram te nešto pitati.
Jim:Slobodno.
Ja:Ideš sa mnom na Bal?

Eto,vrlo poduzetno...

Jim:Vrlo rado.

Nasmiješila sam se.

Ja:OK,onda se vidimo večeras...
Jim:Yep.

Zbrisala sam.Otrčala sam u spavaonicu da si dam oduška.

Ja:TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tall:Čuj,neom porazbijati sve prozore...kaj je bilo?
Ja:Idem s Jimom na Bal,idem s Jimom na Bal,idem s Jimom na Bal,idem s Jimom na Bal,idem s Jimom na Bal...
Tall:Fakat?!
Ja:Fakat.
Tall:Well,than,high five!

***

Tall:Ajde više silazi,zakasnit ćemo!

Tall je stajala u društvenoj i derala se da siđem.Počela sam se spuštati stepenicama.

Tall:Ideš!Super je!

Naime,ja sam se spustila u haljini koju sam naslijedila od bake i koja je stvarno bila jako lijepa:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Tall:Večeras padaju bombe.Make a wish!
Ja:Jel idemo?
Tall:Odi ti,ja čekam Jaspera.
Ja:Ok.

Spustila sam se u predvroje.Htjela sam potražiti Jima,ali me Flitwick zaustavio.

Flitwick:Vidim da smo danas odlučili izgledati najljepše...
Ja:Pa...
Flitwick:Neka,neka,nek se vidi da smo i mi Ravenclawi lijepi...usput,vaš pratioc je kraj ulaznih vrata...

Namignuo mi je i šmugnuo u dvoranu.Ja sam prišla Jimu.

Ja:Hej.
Jim:There is nothing for me but to love you,and the way you look tonight.
Ja:Shvatit ću to kao kompliment.
Jim:Dobro,jer je i bio.

Ušli smo u dvoranu.Stvarno je bila prekrasno ukrašena.Čudnovate sestre su stajale na pozornici.Zasvirale su neki sentiš.Bez imalo ustručavanja ili zbunjenih pogleda,Jim me privio uz sebe i tak smo plesali.Nakon pjesme ja sam ''naručila'' Do the hippogriff...



Boggie!Fakat je bilo zakon,no onda mi se nije više plesalo.Sjela sam,a Jim kraj mene.Dumbledore je prišao Sestrama i nešto im šapnuo,a one su potvrdno kimnule.

Pjevačica:Hej,ljudi,imam za vas jedan prijedlog,zapravo više ideju vašeg ravnatelja...budući da znamo na cijelom ovo svijetu odsvirat bilo šta ili jako brzo možemo nabaviti note,organiziramo KARAOKE!!!U paru,u grupi ili svatko solo,nema veze...ali prvu stvar moraju otpjevati prvaci i njihovi partneri...

Spremno sam ustala i popela se na pozornicu s Jimom.Jean i neka njegova su se također popeli,a Gary je to učinio s prilično kiselom facom.Tall je veselo doskakutala s Jasperom.Ja sam rekla Sestrama šta da sviraju i zgrabila mikrofon,poduplala ga i svim prvacima i njihovim partnerima dala jedan.

Ja:Oh! You better watch out,
You better not cry,
You better not pout,
I'm telling you why:
Santa Claus is coming to town!

Tall je prihvatila stvar:He's making a list,
Checking it twice,
Gonna find out who's naughty or nice.
Santa Claus is coming to town!

Jean i njegova nisu pjevali,ali se cijela dvorana zaorila:
He sees you when you're sleeping,
He knows when you're awake.
He knows if you've been bad or good,
So be good for goodness sake!

Oh! You better watch out,
You better not cry,
You better not pout,
I'm telling you why:
Santa Claus is coming to town!



Pjevačica:I sada pjesmu dajem Ayumi!



Sve u svemu,bila je to ''divlja'' večer.

.............................TO BE CONTINUED........................

- 10:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #

02.12.2006., subota

Someone outthere is calling my name...

Ujutro sam odlučila da me baš boli briga za dečke...odlučila sam ne zaljubiti se.S novom odlukom sam sišla na doručak.Tall je s mučaljivim izrazom lica sjedila kraj neke Francuskinje koja joj je pričala kako je uspjela tako savršeno ispedikirati svoje nokte.Na Tallinom licu se pojavio izraz olakšanja kad me vidjela.Sjela sam nasuprot njoj.

Tall:Čula sam da si se posvađala s Warrenom...
Ja:Da...
Tall:Jesi OK?
Ja:Jesam.Osjećam se savršeno normalno.Zbilja se više ne želim zaljubiti...nek to dođe samo od sebe...kad smo već kod zaljubljivanja,Jasper te danas gleda s posebnom pozornošću...
Tall:Pa,je malo zgodan...
Ja:Da,malo...
Tall:i tebi?
Ja:Meni ne...ali tebi već da...
Tall:No way!
Ja:Yes way!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeJasper

Nekto se nakašljao iza nas.Bila je to Jojo,Warrenova sestra s treće godine iz Hufflepuffa.

Jojo:Prenosim poruku.
Ja:Tall,idi pecati Jaspera...

Tall je otišla do Jaspera,a ja sam ostala s Jojo.

Ja:Jel od Warrena?
Jojo:Je.
Ja:E,pa,reci mu,da ako mi ima nešto reći nek mi kaže sam,a nek ne šalje glasnike...i reci mu da to samo potvrđuje da je kukavica...

Pokupila sam stvari i popela se pred učionicu Čarolija.Tamo sam mirno stajala,kad se najedamput u mene zabio neki lik,a usput srušio mene i knjige.

Lik:Ups,sorry,nisam te vidio...jesi dobro?

Nasmiješio se i pružio mi ruku.Prihvatila sam je.Povukao me na noge i pomogao mi skupiti stvari koje su se rasule po podu.

Lik:Sorry još jednom...igram se s frendovima skrivača prije nego što počne nastava na brodu...baš je sve odbrojao,a broji tu iza ugla...
Ja:Ti si iz Durmstranga?
Lik:Da...gle,nisam se ni predstavio...zovem se Jim Densmore...zovi me Jim...
Ja:Ja sam Ayumi Hamasaki...zovi me Ayu...
Jim:Ok,sad moram ić jer mislim da počinje nastava za minutu...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeJim

Otrčao je hodnikom.Tall je došla.

Tall:Mislila sam da se nećeš zaljubiti...
Ja:Pa i nisam se zaljubila...ne znam ništa o njemu...
Tall:A zašto si se onda zacrvenila?

Nije bilo vremena za daljnju raspravu jer je Flitwick došao.

***

Ja:Rekoh da se nisam zaljubila!

Nastava je završila i sjedile smo na obali jezera.Jim,Gary ipar dečkiju iz Durmstranga dodavali su se loptom za football...

Čupava:To se lako da provjeriti...da te pozove na Božićni bal,jel bi išla s njim?
Ja:Pa...valjda...
Čupava:Zacopana si ko letva!
Ja:Ne možeš po tome prosuditi!Uostalom,ne znam ništa o njemu!
Willa:Pa te to sprječava da se zaljubiš?Pričaš gluposti...

Jim je sjeo blizu nas i zasvirao gitaru(električnu)...počeo je pjevati People are strange od The doorsa...odlučila sam mu se pridružiti...

Ja i Jim:People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange
Alright yeah
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange!

Okolni ljudi su zapljeskali.

Jim:Slušaš Doorse?
Ja:Uglavnom ne,ali mi je to super stvar...

Namignula sam mu i udaljila se.

Tall:Ne znam kak se to zove kod tebe doma,ali kod mene...to je flert...
Ja:Ma,daj,molim te!Samo sam pjevala s njim!
Tall:Well duh!
Ja:Ajmo u dvorac,ne da mi se tu više biti...

Vratile smo se u dvorac.Budući da je bio relativno lijep i sunčan dan,većina ljudi je bila vani.Willa i Čupava su otišle obnoviti zalihe slatkiša iz Medičarnice,a ja i Tall smo se vratile u našu društvenu.Tamo nije bilo nikoga.

Tall:Mislila sam da se nećeš zaljubiti...
Ja:I nisam se zaljubila,samo...
Tall:Priznaj da ti se Jim sviđa ko hipogrifu komad slanine...
Ja:Priznajem...ali nisam još spremna za novu vezu...
Tall:Čuj,taj na kraju godine odlazi...sad ili nikad...
Ja:Onda radije nikad...radije bih da ne bude ništa nego da to potraje samo 6 mjeseci...
Tall:Mislim da ipak gubiš nešto zbog čega će ti biti žao što si to samo tako pustila...
Ja:Valjda...jesi za partiju eksplozivnog puc-puca?
Tall:Ne,idem osvajat Jaspera...ne ljutiš se?
Ja:Naravno da ne...samo ti idi,ja ću malo crtati...

Otišla je,a ja sam se popela u spavaonicu,uzela svoj blok za crtanje i počela...

***

Tall se vratila nakon tri sata.

Tall:Da vidim kak je ispalo...

Pružila sam joj list.

Tall:Super je!
Ja:Nije,frizura joj je grozna...ko da je neš eksplodiralo u laboratoriju pri izvođenju pokusa...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

*nisam ja crtala

Tall:Ja mislim da je super.
Ja:Svejedno...poklanjam ti ako hoćeš...idem spavati...
Tall:OK,laku noć...

....................TO BE CONTINUED.....................


- 20:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

01.12.2006., petak

Prvi zadatak

Tall je prebačena u Ravenclawe i u moju spavaonicu.Pojedinosti saznatje na http://tall13.blog.hr.



Gary,Jean,Tall i ja smo se okupili u šatoru.U šator je ubrzo ušao Ludo Bagman.

Ludo:Dakle,spremni?Sve znate?

Jean je prezirno puhno,Gary je rekao "Da",a ja i Tall smo kimnule.

Ludo:Dobro.Izađite sa mnom i stanite na start na koji se morate vratiti u roku od 4 sata ako hoćete dodatnih 15 bodova.'Ajmo!

Izašli smo.Gomila je počela klicati,a ja sam osjećala užasnu tremu.Staza je bila podijelenja u četiri trake obrubljene svaka svojom bojom.Tall je dobila zelenu,mene su stavili kraj nje u žutu,Garyja u plavu i Jeana u crvenu.

Ludo:Na zvuk fućkaljke krenite.

Izvukla sam štapić iz džepa i čvrsto ga stegnula.

Ludo:Jedan...dva...i tri!KRENITE!

Fućnuo je.

U prvi mah nisam znala da li da letim ili da trčim.Ipak sam potrčala.Ubrzo više nisam vidjela ni Tall ni ostale.Prva prepreka na koju sam naišla bila je visoka ograda od bodljikave žice.Bilo je tek toliko mjesta da puzim po podu.Bacila sam se i puzila i puzila i puzila..."Pa,dobro,kolko je ovo dugačko" pomislila sam...napokon sam se izvukla i nastavila trčati...ubrzo sam naišla ne veliku planinu(iako ne onu koja je bila moj krajnji cilj) i uhvatila se i popela što sam brže mogla.No,kad sam došla na vrh,vidjela sam da nema druge strane "planine" po kojo ih se spustila..."Hmmm,pomislih...da porazgovaram s Tall"( ja i ona možemo komunicirati mislima )..."Da poletim?Možda je to sretnije rješenje...ali,ne vidim dno...dolje je samo mrak..."...nisam znala što bih..."A što ako..." Zakoračila sam jednom nogom,pa drugom.Jednostavno sam hodala po zraku,dok nisam došla do stepenica kojima sam se spustila dolje,nazad na tlo.Nastavila sam trčati i naletjela na ormar...od njega nisam mogla porći,ni iznad,ni pokraj,ni ispod...ostala je još samo jedna opcija...ući...našla sam se u potpunom mraku..."Lumos",prošaptala sam...prišla mi je slatka mala djevojčica s pletenicama...

Ja:Tko si ti?
Ona:TVOJA NAJGORA NOĆNA MORA!

Pretvorila se u veliko vatreno čudovište s bićem...

Ja:Čekaj malo,ovo nije realno...RIDDIKULUS!

Izašla sam na drugu stranu i ugledala planinu.Zatrčala sam se svom snagom,no zaustavila me,kto drugi nego sfinga...

Sfinga:Morat ćeš riješiti zagonetku ako želiš proći...
Ja:Pucaj!
Sfinga:Postoji jedan most kojeg se može, uz najbrže trčanje, pretrčati za deset minuta. Ali prijelaz preko mosta ne dozvoljava stražar, čija se stražarnica nalazi točno na sredini mosta. Naš junak stoji na jednoj strani obale, i razmišlja kako bi se, onako bespomoćan, domogao druge strane obale. Dok je razmišljao što da radi, čovjek je zapazio kako stražar upućuje natrag svaku osobu koja bi nastojala prijeći most. Ljudi su mu se pokoravali, jer je stražar bio legalni predstavnik zakona - i to s napunjenim oružjem. Jednako tako naš je čovjek zapazio da stražar ima običaj odspavati pet do šest minuta u stražarnici, pa tek onda izaći van i provjeriti ima li koga na mostu. Mjesto na kojem bi se sakrio na mostu nije postojalo i činilo se da nema načina kako prijeći na drugu stranu. No, naš junak se nakon kratkog razmišljanja dosjetio rješenja i prešao most s lakoćom. Kako mu je to pošlo za rukom?
Ja:Nije li to malo preteško?
Sfinga:Dumbledore bi riješio...
Ja:Je,al to je Dumbledore...čekaj da razmislim...

"Ovo je fakat teško",mislila sam."A,ipak nije!"

Ja:Dakle,ovako... Kako znamo da se most može prijeći za deset minuta, znači da bi došli do stražarnice trebamo oko pet minuta i ondje nas stražar pošalje natrag.
Isto tako znamo da stražar ima običaj odspavati pet do šest minuta.
Pa naš junak tako lijepo čeka da stražar zaspi, otrči do stražarnice, okrene se i počne hodati prema natrag (onuda od kuda je došao).
Kada se probudi stražar i vidi kako čovjek prelazi most, odmah ga zaustavi i pošalje ga "natrag" odnosno tamo kamo je čovjek i htio doći.

Sfinga se dgine i protegne.

Sfinga:Prođi.

Potračala sam dalje.Penjala sam se veoma dugo uz planinu.Puf,pant!Na vrhu me dočekala kapuka s ceduljicom s mojim imenom.

Kapuka je japanski vodeni demon koji nastanjuje plitke bare i rijeke.Često ga uspoređuju s majmunom koji umjesto dlake ims riblje krljušti.Na vrhu glave ima šupljinu u kojoj je voda.Kapuka se hrani ljudskom krvlju,ali moguće ga je zaustaviti prije negoli naškodi nekoj osobi ako mu se dobaci krastavac na kojem je izdubeno ime te osobe.U borbi s kapukom,čarobnjak bi ga trebao varkom natjerati da se nakloni-ako to učini,isteći će mu voda iz šupljine na glavi,što će ga lišiti snage.



*Zaboravila sam spomenuti da treba donijet onesposobljenog kapuku sucima.

Kapuka je ispružio svoje krasne pandžice i krenuo na mene.Ja sam se izmaknula."Eto glupog dana kad ja nemam krastavac...mogla bih prizvati jedan iz kuhinje...ili natjerati kapuku da se nakloni..." Kako?Taj se ne bi naklonio da mu hipogrifa staviš pred njega...hm...pretvarala sam se da mi je nešto ispalo i počela 'tražiti' to po tlu...kapuka je bio zbunjen te se i on stao ogledavati,no nije ništa mogao vidjeti...ja sam se sagnula gotovo do zemlje,te je kapuka zaključio da je ono što tražim veoma sitno i da je palo baš u to ogavno blato po kojem sam hodala...kapuka to nije mogao vidjeti pa se sagnuo i...voda je iscurila iz njegove glave...brzo sam ga omamila,svezala i uhvatila za jednu od nogu...poletjela sam nazad što sam brže mogla...Tall se također primicala cilju...ušle smo u cilj u isto vrijeme...

Ja:High five!

Čupava je dotrčala i zagrlila nas.

Čupava:Cruke,uspjele ste u 4 sata...sad je točno minuta do 4 sata,tj. do ona 4 sata koja su trebala isteći...dobivate svaka 15 bodova...kaj vam se dogodilo?

Naime,bile smo od glave do pete blatne.

Ja:Blato nam se dogodilo.
Čupava:Evo,Garyja...ali kasni...šteta...

Gary je došo s blatom čak i u kosi.

Ja:Les poissons(les poissons-francuski=rakovi),Gary,kaj se tebi dogodilo?!
Gary:Spotaknuo sam se.

Prasnule smo u smijeh.

Gary:To nije smiješno!!!

Ubrzo je došao i Jean i bodovanje je moglo otpočeti.

Dumby:Krenimo s Ayumi Hamasaki.Ona uz 70 bodova sudaca dobiva i 15 bodova jer je sve završila u roku od 4 sata.Dakle,sada ima 85 bodova.

Zaorio se pljesak.

Dumby:Gđica Tallemondosaures Teseract Grenouille je također sve završila u zadanom roku od 4 sata te uz 70 bodova dobiva još 15 i ukupno ima 85 bodova.

Ponovno se zaorio pljesak.

Dumby:Gospodin Gary Krum,nažalost,zakasnio je 20 minuta te neće dobiti dodatnih 15 bodova.Ipak,Gary je veoma dobro obavio zadatak i za to dobiva 65 bodova.

Heh,hah,hih,hoh,huh...

Dumby:I,napokon,gdin Jean Poulan dobiva 55 bodova!

***

Pokupile smo se u dvorac.Tall je ostala s Willom i Čupavom i pričala im je o pojedinostima.Ja sam pak tražila Warrena jer ga nisam vidjela u gledalištu.Sjedio je sam ispred kamina naslonjen na kauč.Sjela sam kraj njega i pokušala ga poljubiti u obraz.Odmaknuo se.

Ja:Što je bilo?
Warren:Varala si.-rekao je mrtav-hladan.
Ja:Molim?
Warren:Varala si.Ja sam trebao biti prvak Tromagijskog turnira.Ja!
Ja:Zašto ti?
Warren:Zato što sam muškarac!
Ja:Ah...a gde je nestalo 'dame imaju prednost'?
Warren:To u životu nećeš čuti od mene.
Ja:Nismo u 18. stoljeću,nisi mi ni otac ni muž da mi govoriš što da radim...i nisam varala,Pehar me sam izbacio!
Warren:Ma,nemoj!Ja tvrdim da si varala!Vi žene ionako samo to znate!
Ja:Koji si ti seksist!!!Ne mogu vjerovati da se duriš zato što nisi odabran za prvaka!!!

Otrčala sam prema kupaonicama.Ušla sam pod tuš...suze su klizile niz moje obraze usporedo s kapljicama vode...

***

Warren me potražio.

Warren:Ayu?
Ja:Što hoćeš?!
Warren:Ayu...ja...žao mi je...
Ja:Malo je kasno za to!Gubi se odavde!
Warren:Ja...
Ja:Gubi se,Warren!Stvarno se ponašaš kao malo dijete!!!

................TO BE CONTINUED..................................
- 19:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.