Ayumi

17.12.2006., nedjelja

Parnica

27. prosinca sam se probudila veoma rano,oko 6 ujutro.Počela sam se tresti.Znala sam da nemam nikakvih dokaza protiv Harryja i da meni nitko neće vjeroavti čak i ako budem govorila istinu.Parnica se trebala održati u uredu Amelie Bones,koja je navodno divna žena i koja uvijek sasluša sve činjenice,no budući da je već jednom oslobodila Harryja sve krivnje,nije mi to baš išlo u prilog.Ipak sam se nadala da će mi povjerovati.U mislima sam začula glas:Ayumi...Dumbledore te zove.Na brzinu sam se obukla i otišla do Dumbledoreovog ureda.

Ja:Da,gospodine?Nešto ste me trebali?
Dumby:Da,Ayumi.Vrijeme je da odemo po Nami.
Ja:Ah,to...
Dumby:Nešto te muči?
Ja:Pa...malo se bojim...uvjerena sam da će svi misliti da lažem i dat će skrbništvo Harryju...
Dumby:Lakše je biti pesimist nego optimist...

Namignuo mi je.Potom smo otišli u Hogsmead i odande se aparatirali.Stigli smo u London.

Dumby:Možda bi bilo bolje da ne upadamo u oči.-osmijehnuo se.

Podigao je štapić i svoju ljubičastu pelerinu pretvorio u par traperica i džemper.Ja sam ioanko već bila u bezjačkoj odjeći.Dumbledore je sprmio štapić u džep i zajdeno smo koračali ulicom.Dumbledore je ubrzo iz džeđa izvadio gumicu (za kosu) i svezao si rep...ipak,ja sam mislila da će više njegova brada nego kosa upadati u oči...no,ovako s repom je više ličio na bezjaka nego bez repa.Popravio je naočale na kukastom nosu te smo nastavili koračati ulicom.Nakon nekog vremena stigli smo do kuće mojih roditelja i ja sam iz džepa izvadila ključ.Otključala sam vrata i ušla unutra.
Mama i tata su sjedili za stolom i raspravljali nešto o nekom smrtonoši kojeg nikako nisu mogli pronaći,a kamoli uloviti,kad je mamin pogled pao na mene.

Mama:Ayu!

Ustala je i zagrlila me.

Ja:Mama...gušiš me...
Mama:Oh,oprosti...-smjesta me pustila.-Što te dovodi ovamo,trebala bi biti u Hogwartsu ovaj Božić...što se dogodilo?

Dubmledore se nakašljao iz kuta.

Tata:Dumbledore...što se dogodilo?Je li sve u redu?Ayu,što si opet napravila?
Dumby:Ovaj put ništa...riječ je o Harryju Potteru...
Tata:Potter...kakve on veze ima s nama...
Dumby:Zar ste zaboravili da je on otac vaše unuke?
Tata:Ne...naravno da nisam...u čemu je problem?
Dumby:Harry je zatražio skrbništvo nad Nami...
Mama i tata:ŠTO?!
Dumby:Harry tvrdi da mu Ayumi ne dopušta da vidi svoju kćer...
Mama:...što je naravno laž!Da je Harry došao do nas bilokad i zatražio da vidi svoju kćer,mi mu to ne bismo uskratili...znamo kako je to ne viđati vlastito dijete...
Dumby:Pa,ipak,Harry tvrdi da mu nitko nije dopuštao da vidi svoju kćer...ja vas pozivam,obitelj Hamasaki,da budete svjedoci obrane na suđenju zajedno sa mnom...a cijeli "postupak" obrane vodit će gospodica Grenouille...
Ja:Tall?
Dumby:Da,Ayumi.Gospođica Grenouille se,dapače,sama prijavila da vodi postupak obrane...nećemo joj to uskratiti...uzmi Nami,Ayumi,jer moramo krenuti...Tall je već u predvorju Ministarstva...

***

Amelia Bones(u nastavku Bones):Objavljujem početak rasprave.Jesu li svi sudionici parnice prisutni?
Percy:Jesu,gospođo Bones.
Bones:Dobro.Optužba,izvolite.

Harryjev "odvjetnik" bio je Fudge,glavom i bradom.

Fudge:Dakle,došao sam danas ovdje kako bih vodio optužbu protiv Ayumi Hamasaki...Harry je naprsoto shrvan što ne može vidjeti svoju kćer i...
Bones:Prijeđite na stvar Fudge.
Fudge:Harry Potter traži skrbništvo nad Nami Hamasaki Potter.
Bones:Dobro.Svjedoci?
Fudge:Samo jedan.Harry osobno.
Bones:Dobro.Harry,sjednite ovdje na klupicu.

Harry sjedne lijevo od madame Bones.

Bones:Prisežeš li Harry da ćeš govoriti istinu,istinu i samo istinu?
Harry:Prisežem.
Bones:Dobro.Fudge,možete početi s ispitivanjem svjedoka.
Fudge:Dakle,Harry,koliko je vaša kćer stara?
Tall:Prigovor!Kakve to veze ima?
Bones:Odbija se.Odgovorite na pitanje,gospodine Potter.
Harry:6 mjeseci i 22 dana.
Ja:21!
Bones:Gđice Hamasaki,dobit ćete svoj red da govorite.
Fudge:Dakle,smatrate li se vi dobrim ocem?
Harry:Možda bih i bio dobar otac da viđam svoju kćer.Od kad se rodila,bili smo zajedno samo 2 mjeseca.
Fudge:Da li vam je bilo koji Hamasaki ikad rekao:"Zabranjujem ti da dolaziš i viđaš svoju kćer" ili nešto slično?
Harry:Da.Ayumi je to rekla više puta,kao i njezin otac.
Tall:Prigovor!
Bones:Da,gđice Grenouille?
Tall:Svjedok krši prisegu!U dokazu A u spisu Potter protiv Hamasaki nalazi se neobjavljeni članak u kojem Harry na 22. pitanje odgovara s,citiram,:"Ayumi mi nikad nije zabranila da viđam Nami".

Madame Bones je nešto kopala po spisu i pogledala navedeni članak.

Bones:Istina.Prihvaćam prigovor.Gospodine Potter,izvolite se držati prisege.
Fudge:Nemam više pitanja.
Bones:Gđice Grenouille,izvolite.
Tall:Hvala.Dakle,gospodine Potter,vi doista mislite da biste bili dobar otac svojoj kćeri da ju viđate?
Harry:Da,mislim.
Tall:Zašto se onda niti jednom niste pojavili na vratima obitelji Hamasaki i zatražili da idite svoju kćer?
Fudge:Prigovor!
Bones:Odbija se.Odgovorite na pitanje,gospodine Potter.
Harry:Ne znam.
Tall:Ja mislim da znate,gospodine Potter.Odgovorite na pitanje.
Harry:Ne znam.
Tall:Odgovorite na pitanje,gospodine Potter!
Harry:Ne znam.
Tall:ODGOVORI NA PITANJE,POTTERU!
Harry:ZATO ŠTO MI SE ŽIVO FUĆKA ZA NAMI I SAMO ŽELIM DA AYUMI PATI!!!

Nastao je tajac.

Bones:Prijedlog se odbija u cijelosti i gospodin Potter više nema pravo da viđa svoju kćer.

Lupila je batom po stolu i otišla.Ja sam dala mami Nami i vratila se s Tall i Dumbledoreom u Hogwarts.

.............................TO BE CONTINUED.........................................


- 15:37 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.