Ayumi

02.12.2006., subota

Someone outthere is calling my name...

Ujutro sam odlučila da me baš boli briga za dečke...odlučila sam ne zaljubiti se.S novom odlukom sam sišla na doručak.Tall je s mučaljivim izrazom lica sjedila kraj neke Francuskinje koja joj je pričala kako je uspjela tako savršeno ispedikirati svoje nokte.Na Tallinom licu se pojavio izraz olakšanja kad me vidjela.Sjela sam nasuprot njoj.

Tall:Čula sam da si se posvađala s Warrenom...
Ja:Da...
Tall:Jesi OK?
Ja:Jesam.Osjećam se savršeno normalno.Zbilja se više ne želim zaljubiti...nek to dođe samo od sebe...kad smo već kod zaljubljivanja,Jasper te danas gleda s posebnom pozornošću...
Tall:Pa,je malo zgodan...
Ja:Da,malo...
Tall:i tebi?
Ja:Meni ne...ali tebi već da...
Tall:No way!
Ja:Yes way!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeJasper

Nekto se nakašljao iza nas.Bila je to Jojo,Warrenova sestra s treće godine iz Hufflepuffa.

Jojo:Prenosim poruku.
Ja:Tall,idi pecati Jaspera...

Tall je otišla do Jaspera,a ja sam ostala s Jojo.

Ja:Jel od Warrena?
Jojo:Je.
Ja:E,pa,reci mu,da ako mi ima nešto reći nek mi kaže sam,a nek ne šalje glasnike...i reci mu da to samo potvrđuje da je kukavica...

Pokupila sam stvari i popela se pred učionicu Čarolija.Tamo sam mirno stajala,kad se najedamput u mene zabio neki lik,a usput srušio mene i knjige.

Lik:Ups,sorry,nisam te vidio...jesi dobro?

Nasmiješio se i pružio mi ruku.Prihvatila sam je.Povukao me na noge i pomogao mi skupiti stvari koje su se rasule po podu.

Lik:Sorry još jednom...igram se s frendovima skrivača prije nego što počne nastava na brodu...baš je sve odbrojao,a broji tu iza ugla...
Ja:Ti si iz Durmstranga?
Lik:Da...gle,nisam se ni predstavio...zovem se Jim Densmore...zovi me Jim...
Ja:Ja sam Ayumi Hamasaki...zovi me Ayu...
Jim:Ok,sad moram ić jer mislim da počinje nastava za minutu...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeJim

Otrčao je hodnikom.Tall je došla.

Tall:Mislila sam da se nećeš zaljubiti...
Ja:Pa i nisam se zaljubila...ne znam ništa o njemu...
Tall:A zašto si se onda zacrvenila?

Nije bilo vremena za daljnju raspravu jer je Flitwick došao.

***

Ja:Rekoh da se nisam zaljubila!

Nastava je završila i sjedile smo na obali jezera.Jim,Gary ipar dečkiju iz Durmstranga dodavali su se loptom za football...

Čupava:To se lako da provjeriti...da te pozove na Božićni bal,jel bi išla s njim?
Ja:Pa...valjda...
Čupava:Zacopana si ko letva!
Ja:Ne možeš po tome prosuditi!Uostalom,ne znam ništa o njemu!
Willa:Pa te to sprječava da se zaljubiš?Pričaš gluposti...

Jim je sjeo blizu nas i zasvirao gitaru(električnu)...počeo je pjevati People are strange od The doorsa...odlučila sam mu se pridružiti...

Ja i Jim:People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange
Alright yeah
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange!

Okolni ljudi su zapljeskali.

Jim:Slušaš Doorse?
Ja:Uglavnom ne,ali mi je to super stvar...

Namignula sam mu i udaljila se.

Tall:Ne znam kak se to zove kod tebe doma,ali kod mene...to je flert...
Ja:Ma,daj,molim te!Samo sam pjevala s njim!
Tall:Well duh!
Ja:Ajmo u dvorac,ne da mi se tu više biti...

Vratile smo se u dvorac.Budući da je bio relativno lijep i sunčan dan,većina ljudi je bila vani.Willa i Čupava su otišle obnoviti zalihe slatkiša iz Medičarnice,a ja i Tall smo se vratile u našu društvenu.Tamo nije bilo nikoga.

Tall:Mislila sam da se nećeš zaljubiti...
Ja:I nisam se zaljubila,samo...
Tall:Priznaj da ti se Jim sviđa ko hipogrifu komad slanine...
Ja:Priznajem...ali nisam još spremna za novu vezu...
Tall:Čuj,taj na kraju godine odlazi...sad ili nikad...
Ja:Onda radije nikad...radije bih da ne bude ništa nego da to potraje samo 6 mjeseci...
Tall:Mislim da ipak gubiš nešto zbog čega će ti biti žao što si to samo tako pustila...
Ja:Valjda...jesi za partiju eksplozivnog puc-puca?
Tall:Ne,idem osvajat Jaspera...ne ljutiš se?
Ja:Naravno da ne...samo ti idi,ja ću malo crtati...

Otišla je,a ja sam se popela u spavaonicu,uzela svoj blok za crtanje i počela...

***

Tall se vratila nakon tri sata.

Tall:Da vidim kak je ispalo...

Pružila sam joj list.

Tall:Super je!
Ja:Nije,frizura joj je grozna...ko da je neš eksplodiralo u laboratoriju pri izvođenju pokusa...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

*nisam ja crtala

Tall:Ja mislim da je super.
Ja:Svejedno...poklanjam ti ako hoćeš...idem spavati...
Tall:OK,laku noć...

....................TO BE CONTINUED.....................


- 20:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.