[Ti držiš ljubav kroz koju moram vidjeti sebe...] - Welcome to South Africa - Blog.hr
29.03.2010.

[Ti držiš ljubav kroz koju moram vidjeti sebe...]

-Amelia, ovo je Zara. Zara, Amelia.-, upoznao nas je Tom. Bila je to prilično zgodna crnokosa djevojka visoka otprilike 176 cm (otprilike kažem) i prilično mršava. Od mene definitivno mršavija. Nosila je ljetnu haljinu s uzorcima nekakve biljke smeđe boje na krem podlozi. Također je bila preplanula i vrlo lijepa u licu. Imala je zelenkaste oči. Pružila sam joj ruku. Prihvatila ju je i nasmješila se. Pogledala sam u Toma koji je sve to gledao sa smješkom, a zatim u Billa koji je izgledao kao da cijeli njegov plan pada u vodu. Primio se za lice. Kasnije su se i dečki upoznali sa Ameliom, a Tom je mene povukao na stranu.
-Što je ovo?- rekao je i pokazao rukom na mene.
-Što? Pa na ljetovanju smo!- rekla sam mu i stavila ruku na bok. Pogledao me podigavši jednu obrvu, primio za onu ruku na boku i bacio u stranu. Pogledala sam ga u čudu.
-Molim te da se ubuduće kad si samnom oblačiš manje kurvanjski, a više kao zaposlenica na odmoru. Jer ti to i jesi.-, rekao je blago se nasmješivši pokušavši ublažiti ovo što je upravo rekao. Blenula sam u njega.
-Manje kurvanjski? Više kao zaposlenica?- pogledala sam ga i tužnim glasom rekla. Potapšao me po ramenu.
-Mislim da bi bilo dobro da se odeš presvući.-, rekao je i pogladio me po ruci. Presvući? Koji je njemu kurac?
-Dobro. Oke. Eto me za par minuta.-, rekla sam i okrenula se kao da ću krenuti gore u sobu, a onda me Bill čudno pogledao i prišao mi.
-Aj gore samnom, idem se presvuć.-, rekla sam mu pozvavši ga rukom. Pridružio mi se u prilično brzom hodu.
-ZAŠTO?- bečnuo je na mene.
-Tom misli da bih se trebala pred njim oblačit, citiram, Manje kao kurva, a više kao zaposlenica.-, rekla sam imitirajući ga.
-Molim? Jel mi govorimo o istom Tomu? Mislim, možda si ti tu srela nekog Toma kojeg ja ne poznajem 20 GODINA!- zaderao se kroz šapat.
-A jebiga, nisam ni ja to očekivala. Nego, idem nabacit maramu na glavu i crnu halju. Opatica.-, nacerila sam se, a Bill se nasmijao. Uskoro smo došli do moje sobe i ja sam otključala vrata. Ušli smo unutra i Bill je počeo kopati po mini baru.
-Šta radiš ti?- pitala sam ga odrješito.
-Opijam se.-, nasmijao se, -Brat mi se ženi. Sad il' nikad.-, rekao je i iskapio mali jeger. Nasmijala sam se.
-Ma neće od toga ništ bit. Zamisli kad ti mama sazna.-, rekla sam, a smijeh je kod nas oboje prestao.
-MAMA!-
-SIMONE!- povikali smo u isto vrijeme i počeli trčati po sobi tražeći telefon. Kad smo ga napokon našli Bill je obavio vrlo neugodan telefonski razgovor, a ja sam se preobukla u tamne traperice do koljena i žutu majicu bez rukava. Kasnije smo se spustili natrag u predvorje. Kako je već bilo vrijeme ručka svi smo otišli u restoran. Ručali smo i upoznavali Ameliu svatko na svoj način. Nije da nam je Tom puno toga o njoj mogao reći, primjerice, koja joj je najdraža boja, najdraži dio dana, pa čak ni odakle je izvorno. Georga je cijela ta situacija iznimno zabavljala i to je pokazivao čestim napadajima smijeha zbog čega se nebrojeno puta morao ispričati cijelom restoranu. Ja sam se većinom smješkala i izgledala lijepo bez previše pitanja i upadica. Ipak sam ja "samo zaposlenica". Bill je bio očito zbunjen svime time i često odlazio na WC samo kako bi se maknuo od stola. Gustav većinu vremena nije ni pratio razgovor, već gledao kroz prozor ili nešto tome slično.
-Zara, vi mi malo govorite. Čime se bavite?- pitala me kad me ulovila kako se igram vilicom od silne dosade koju mi je beskonačno naporan razgovor koji se za stolom vodio priređivao.
-Ma prijeđimo na ti, molim te.-, rekla sam i nasmješila se, a ona je kimnula glavom.
-Ja ti radim za njih četvoricu. Sad sam zamjenica menagera.-, rukom sam pokazala na Josta koji je odmah odgovorio potvrdno više kako bi iskazao sebe nego mene. Uskoro su se ova petorica poprilično zapričala pa smo i ja i Amelia počele razgovarati. Razgovarale smo o stvarno puno stvari, činila se vrlo simpatičnom. Tom je primjetio da smo se nas dvije prilično zbližile te se zadovoljno osmijehnuo.
-Moram na toalet, ideš samnom?- pitala me. Nasmijala sam se jer me žene ne zovu baš često na toalet. Tom ju je u čudu pogledao.
-Naravno, eto me.-, rekla sam i odložila krpu na stol te krenula za njom.
-Kuda ćeš, srećice?- zazvao ju je pa se okrenula, a za njom i ja.
-Na WC, ljube. Brzo ćemo doći.-, rekla mu je i poslala pusu koju je on, kakti, uhvatio u ruku. Nasmijala sam se i pošla za Ameliom.

***

Ušla sam s njom u prostoriju u kojoj se nalazio umivaonik i sušilo za ruke, a ona je kroz podulji hodnik potražila slobodni WC. Naslonila sam se na smeđkastu mramornu ploču na kojoj je bio umivaonik i prekrižila ruke na prsima. Čekala sam ju. Uskoro je izašla. Nasmješila mi se i počela prati ruke. Krenula je prema vratima i mislila sam da će povući kvaku, ali umjesto toga ona ih je zaključala. Najgora stvar je što nismo bile jedine u WC-u. Bilo je tamo još mladih i starijih dama.
-Amelia, što radiš?- šapnula sam kroz zube.
-Zara, ne mogu ja ovo!- rekla je, sjela na umivaonik i počela plakati.
-Što ti je? Što ne možeš?- nisam pojma imala o čemu govori.
-UDATI SE! ZA NJEGA!- rekla je, a ja sam je primila za ruke.
-On je dobar, vidjet ćeš. S njim ćeš imati stvarno sve što ti treba.-, ohrabrivala sam ju.
-On se želi oženiti za tri dana.-, šapnula je i obrisala suze.
-ZA TRI DANA?- pogledala sam ju. Kimnula je. U to je neka gospođa izašla iz kabine, oprala ruke i stala pored Amelie primivši je za rame.
-Oprosti, nisam mogla ne čuti razgovor koji ste vodile.-, rekla je i nasmješila se.
-Ispričaj mi sve.-, rekla joj je i povukla ka sebi na što je Amelia skoro upala u umivaonik. Gospođa Lester, kako smo kasnije doznale, sve je slušala sa sumnjom u očima. Kasnije su nam se pridružile i preostale tri djevojke, Sabina, Gabrielle i Lexie. Sve su davale razne savjete Amelii, a ona kao da se najviše pouzdala u mene. Odlučila sam joj izići u susret.
-Obriši suze, Amelia. Sve će biti dobro.-, rekla sam i pružila joj papirnati ubrus, -Ako ti je to prerano, možeš s njim razgovarati, sigurna sam da će shvatiti. On je stvarno dobar čovjek, udaj se za njega. Voliš li ga?- pitala sam ju.
-Da. Volim ga. Valjda, nisam sigurna.-, rekla je, a djevojke su to popratile cmoktanjem.
-A što ćemo onda, ha?- nasmješila sam se, -Voliš li ga ili ne?- ponovno sam pitala. Nasmješila se.
-Volim. I udat ću se za njega, zaslužio je.-, sve smo se nasmijale.
-To je to. Ajmo sad natrag, sigurno se već brine za tebe.-, nasmješila sam joj se i pogladila je po ruci.
-Još jedna stvar.-, rekla je kad sam krenula prema vratima, -Hoćeš li mi biti kuma? Ne poznajem ovdje puno ljudi...hoćeš li?- rekla je, a cure su uzdahnule.
-Ma...-, malo sam se kolebala, -Hajde, naravno!- rekla sam i nasmijala se. Zagrlila me.
-Hvala ti, puno mi to znači! Najbolja prijateljice!- nasmijala se. Ja sam se nasmijala samo zadnjem dijelu.
-Naravno, računaj na mene.-, rekla sam, a djevojke su to sve popratile pljeskom. Izašle smo van iz WC-a i vratile se za stol.
-Hej, pa gdje ste...-, Amelia ga je poljubila, -...vas dvije?-, nastavio je Tom nakon poljupca.
-Srele smo par zanimljivih cura.-, nasmijala se, a on ju je vjerojatno primio za ruku ili koljeno. Nije da sam gledala. Uskoro je ponovno započeo razgovor, a onda se Tom digao.
-Oprostite, moram vam nešto najaviti.-, rekao je i pružio Amelii ruku. Primila ju je i digla se.
-Dakle, kao što već znate, Amelia i ja se ženimo. ALI ne znate kad!- naglasio je onaj ali na što je Bill okrenuo očima, a Amelia se zahihotala.
-Ženimo se za tri dana.-, rekao je tiho, a Georg se, kako je upravo stavio zalogaj u usta, gotovo ugušio hranom. Sva sreća pa je Gustav uvijek hladne glave pa ga je udario po lopaticama par puta. Bill si je upravo točio vodu u čašu dok je Tom govorio, ali nije prestao točiti. Voda se počela izlijevati iz čaše, a on je blijedo piljio, malo u Toma, malo u Ameliu. Nakašljala sam se na što se Bill probudio iz transa i zgrabio krpu kako bi posušio onu vodu koju je prolio. Gustav je pozvao konobaricu koja je brzo promijenila stolnjak dok su Tom i Amelia sjedali. Onda se ova ponovno digla.
-Da, ja isto moram nešto reći.-, rekla je i nasmješila mi se. Bill je duboko uzdahnuo još držeći bocu u ruci.
-Oprosti, molim te, samo tren.-, rekao je Gustav i mirnim pokretima Billu oduzeo bocu, a Georgu pokrao sav pribor za jelo.
-Nastavi, molim te.-, kimnuo je glavom i naslonio se. Tom je čudno pogledao u Ameliu. Nakašljala se.
-Znači, moram odabrati kumu, zar ne?- pogledala je u Toma. Kimnuo je.
-Paaa...ja sam odabrala Zaru.-, rekla je uzbuđeno, a kad je Tom pogledao u mene samo sam sramežljivo slegnula ramenima i nasmješila se. Bill je, piljeći u Ameliu, zgrabio onu bocu koju mu je Gustav oduzeo ni ne gledajući u nju. Zatim je pružio Georgu njegov pribor za jelo još uvijek gledajući samo u Ameliu. Otvorio je bocu i počeo lijevati u Gustavovu čašu, a Georg je za to vrijeme strpao zalogaj u usta i zakašljao se. Par puta sam ga lupila po leđima.
-Bill...uhm, Bill...PROLJEVAŠ!- viknuo je Gustav i prenuo Billa iz transa.
-Uh, sorry!- nasmješio se.
-Račun, molim.-, Jost je sramežljivo podigao ruku u zrak. Samo sam se spustila u stolcu. Nikad mi do sad nije bilo tako neugodno...
20:24 , Komentiraj { 15 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (5)
Siječanj 2010 (14)
Prosinac 2009 (11)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Novi početak
Sad se priča već pomalo i izmijenila od početka.
Svi oni kojima se ne da čitati od početka mogu
početi od ovog dijela nakon moje stanke.

Važno...
Komentiram samo posteve koje mogu komentirati. Javljam za svaki post koji napišem jer ne znam točnu vremensku razliku. Iskrena mišljenja o priči. Svrati i komaj može samo ako ste već prije iskomentirali post.

Također važno
Ovaj blog nije u nikakvom kontaktu s poznatim osobama koje se pojavljuju u postovima. Informacije koje ovdje imate priliku pronaći uglavnom nisu istinite. Likovi koji ne predstavljaju slavne osobe su izmišljeni te je svaka sličnost s drugim osobama ili događajima slučajna.

Citati koji opisuju blog
Could you remind me of the time when we were so alive? Do you remember that? - Josh Farro, Paramore - Franklin.
Am I supposed to be happy with all I ever wanted it comes with a price. You said that you would die for me. - The Red Jumpsuit Apparatus - Cat And Mouse
I've been locked inside your heart-shaped box for weeks. - Nirvana - Heart-Shaped Box [R.I.P. Kurt Cobain (20.2.1967. - 5.4.1994.) You will be missed]

credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon