Dan IV. c) - Welcome to South Africa - Blog.hr
06.12.2009.

Dan IV. c)

-O, jebem ti mater, sad ćeš me čut!- viknula sam, a šef me samo čudno pogledao. -Znam tko je promjenio dnevnik. Kreten mali umišljeni!- šef me sve čudnije gledao.
-Zara, o čemu ti?- pitao me nekog uplašenog izraza lica.
-Tom jebeni Kaulitz je promijenio dnevnik. Zbog njega smo svi u govnima.- udarila sam šakom o stol.
-Daj, Zara, ne seri. Pokupi se do ujutro.- otkrenuo se prema ogromnom staklu koje je zauzimalo gotovo cijeli stražnji zid u njegovom uredu. S njega je mogao vidjeti cijeli Pentagon. Pogled je zaista bio prekrasan.
-I hoću!- odgovorila sam odlučno. -Ali ja neću biti jedina koja će napustiti ovaj kraj, vidjet ćete.- ustala sam, izašla i zalupila vratima. Stajala sam pred njima neko vrijeme s rukama prekriženima na prsima tupkajući nogom u pod. Nisam znala što bih dalje. Zašto ga je izmjenio? Zašto me pokušava uništiti? Samo se nadam da Tai nije čula za "dobru" vijest. -Razgovarat ću s njim sutra. Da, to ću učiniti.- pomislila sam i otrčala niz hodnik. Šefova tajnica me gledala kao luđakinju. Odtrčala sam van. Udahnuti svježi zrak. Rody je bio tamo.
-Ej. Čemu kiselo lice?- pitao me.
-Šef opet pizdi. Dao mi je otkaz, ali za pravo ovaj put.- odgovorila sam šutajući kamenčić nogom.
-Aha, kao i put prije toga, i onaj put prije toga, ne smijemo zaboraviti onaj put prije...-
-Ovaj put me fakat šutnuo.- prekinula sam ga. -Rekao mi je da se pokupim do sutra. Valjda je ovo zadnji put da se vidimo.- sjeli smo na trijem.
-Zašto?- pitao me.
-Onaj mali umišljeni kreten, mamicu mu njegovu, uh....kad ga se dočepam, neće znat kako se zove!- bijesno sam odgovorila.
-Prćkao je po dnevniku, jel tako?- Rody je, čini se, znao sve.
-Yap. I "promašio temu".- rekla sam s podsmijehom. Nasmijali smo se. Približio mi se i zagrlio jednom rukom.
-I što ćeš sad?- pitao je obzirno.
-Ne bih znala. Mogla bih se vratiti kući. Ali kome? Nakon 6 godina u Africi, nitko me neće htjeti natrag.- naslonila sam glavu na njegova prsa.
-Hoćeš da ja idem s tobom? Snaći ćemo se nekako...- prošaptao je.
-Ma ne. Ne trebaš... Vidjet ću još što će biti.- odgovorila sam. Uskoro smo ustali i svatko je otišao svojim putem. Vratila sam se unutra. Tai je morala saznati, bolje od mene nego od šefa. Kad sam ušla u glavnu sobu vidjela sam Billa i Toma kako igraju igrice na velikom TV-u, a Tai navija. Za Billa, naravno. Pozvala sam Tai na stranu kako bih joj rekla. Dobro je to primila. Kao da je vjerovala u nešto što ja nisam znala.
-Ej, Zara. Moramo te nešto pitati.- prilazio nam je Tom. Morala sam se suzdržavati da ne upotrijebim džepni nožić i izbodem ga na mrtvo ime.
-Što to?- pravila sam se ljubaznom.
-Nama si ti zakon. I mi bismo jako htjeli...ma znaš...ono, kao da...mislim, samo ako bi ti to htjela, nećemo te forsirat...onak kao...prijeći kod nas? Raditi za nas?- pitao me sramežljivo, brišući znojne dlanove od hlače.
-Prijeći za vas? Raditi za vas? A što to, molim te? Nije kao da imate baš puno slobodnih radnih mjesta. A opet, nije kao da ja imam posao...-pogledala sam ga onim pogledom znaštidobroočemujapričam.
-Pa da. Ajde mooooooolim te! Please...please....please...please...-molio me. Mrzila sam to.
-Samo se nemoj ponižavat. Nema potrebe da nas je dvoje.-odgovorila sam bezobrazno. -Ne znam. Mislila sam otići kući...razmislit ću.
-Fala lijepa.- i vratio se igrici. Tai me povukla u kuhinju.
-Razmislit ćeš...KAKO TO MISLIŠ, RAZMISLIT ĆEŠ?- derala se kroz šapat. -Jesi ti normalna? Moraš prihvatiti! M-O-R-A-Š! Neću čuti uopće!-
-Ali Tai...ti ne razumiješ...-
-Razumijem ja jaaako dobro. Zaboravi tog balavca! Ideš tamo zbog posla, zbog plaće! A ne zbog njega!- stisla mi je ruku. Nisam znala što odlučiti. Nisam znala. Jednostavno nisam. Ipak nisam tako pametna kako sam mislila.
09:30 , Komentiraj { 7 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (5)
Siječanj 2010 (14)
Prosinac 2009 (11)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Novi početak
Sad se priča već pomalo i izmijenila od početka.
Svi oni kojima se ne da čitati od početka mogu
početi od ovog dijela nakon moje stanke.

Važno...
Komentiram samo posteve koje mogu komentirati. Javljam za svaki post koji napišem jer ne znam točnu vremensku razliku. Iskrena mišljenja o priči. Svrati i komaj može samo ako ste već prije iskomentirali post.

Također važno
Ovaj blog nije u nikakvom kontaktu s poznatim osobama koje se pojavljuju u postovima. Informacije koje ovdje imate priliku pronaći uglavnom nisu istinite. Likovi koji ne predstavljaju slavne osobe su izmišljeni te je svaka sličnost s drugim osobama ili događajima slučajna.

Citati koji opisuju blog
Could you remind me of the time when we were so alive? Do you remember that? - Josh Farro, Paramore - Franklin.
Am I supposed to be happy with all I ever wanted it comes with a price. You said that you would die for me. - The Red Jumpsuit Apparatus - Cat And Mouse
I've been locked inside your heart-shaped box for weeks. - Nirvana - Heart-Shaped Box [R.I.P. Kurt Cobain (20.2.1967. - 5.4.1994.) You will be missed]

credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon