Dan I. - Welcome to South Africa - Blog.hr
28.08.2009.

Dan I.

Bio je još jedan vruć dan. No danas ništa nije bilo kao jučer ili neki dan prije toga. Očekivali smo dolazak dečkiju iz Tokio Hotela. Odlučili su snimati svoj spot u ovom dijelu Južne Afrike i odabrali su nas kao svoje organizatore. Nisam se toliko veselila njima koliko sam se veselila dobroj povišici. Kasnili su već 2 sata. Nisam se uznemirila nego sam otišla obavljati posao koji je zbog njih čekao. Par mojih ljudi i ja osiguravali smo prostor koji će okruživati čuveni Tokio Hotel. Poprilično sam sigurna kako nisu navikli na zmije u krevetu, tarantule koje gmižu po zidovima ili na škorpione koji vire ispod kreveta. Osigurali smo im prostor i u to sam dobila poziv. Čekali su u sobi za primanje. Nazvao me i šef.

-Zara, uprskaš li ovo, otpuštena si.
Prijetio mi je iako sam ja sve radila.

-Neću, šefe. Nego, želite li vi da primim Tokio Hotelovce ili ćete me cijelo vrijeme držati na liniji?,
pitala sam nakon što sam došla pred sobu za primanja.

Gurnula sam golema dvokrilna vrata i ušla. Nisu mi promakla njihova otvorena usta. Pa što su mislili kako se mi u Južnoj Africi oblačimo? U traperice? Nosila sam kratki topić i kratke, kratke hlačice. Kosa mi je bila uvezana u rep. S obzirom na visoke temperature ovdje, ovo je bila klasična odjeća.

-Oh, stigli ste. Zara, drago mi je. Možete me smatrati svojom pomoćnicom ovih dana koje ćete ostajati. Za sve što budete trebali tražite mene. Ili me izravno nazovite na ovaj broj. Pružila sam im papirić na kojem je pisao moj broj paigera. -Kako mi malo kasnite, morat ćemo cribze ostaviti za sutra. Sada me slijedite, pokazat ću vam vaše sobe.

Svi su krenuli za mnom. Njemački nisam znala i blage veze nisam imala o čemu su pričali. Ispred Hodnika koji je vodio u njihove sobe nalazila se još jedna prostorija s top tehnologijom. Radilo se o iznimno skupim računalima i najnovijim čudima. Tai je sjedila za svojim stolom. Tai je bilo skraćeno od Tainatiops. Pozdravile smo se te sam ju pitala jesu li sobe spremne. Hotelovci očito nisu razumjeli svahili jezik. Sve je bilo spremno. Otpremila sam Hotelovce u sobe i rekla im kako ću ih pokupiti u 8 u jutro te da im je bolje da budu spremni. Tai i ja smo se zavalile u kauč ispred hodnika njihovih soba gdje se nalazio njen ured i pile kavu uz razgovor.
23:23 , Komentiraj { 3 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (5)
Siječanj 2010 (14)
Prosinac 2009 (11)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Novi početak
Sad se priča već pomalo i izmijenila od početka.
Svi oni kojima se ne da čitati od početka mogu
početi od ovog dijela nakon moje stanke.

Važno...
Komentiram samo posteve koje mogu komentirati. Javljam za svaki post koji napišem jer ne znam točnu vremensku razliku. Iskrena mišljenja o priči. Svrati i komaj može samo ako ste već prije iskomentirali post.

Također važno
Ovaj blog nije u nikakvom kontaktu s poznatim osobama koje se pojavljuju u postovima. Informacije koje ovdje imate priliku pronaći uglavnom nisu istinite. Likovi koji ne predstavljaju slavne osobe su izmišljeni te je svaka sličnost s drugim osobama ili događajima slučajna.

Citati koji opisuju blog
Could you remind me of the time when we were so alive? Do you remember that? - Josh Farro, Paramore - Franklin.
Am I supposed to be happy with all I ever wanted it comes with a price. You said that you would die for me. - The Red Jumpsuit Apparatus - Cat And Mouse
I've been locked inside your heart-shaped box for weeks. - Nirvana - Heart-Shaped Box [R.I.P. Kurt Cobain (20.2.1967. - 5.4.1994.) You will be missed]

credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon