astrain

ponedjeljak, 21.08.2006.

sumorni ponedjeljak

U najboljoj želji da ovih dana nešto napišem, ne napisah ništa. Skužila sam kako me već u ovim godinama (nisam baš tako stara) ždere promjena vremena, sve živo me počne boljeti, spavam kao da nikad nisam spavala, u glavi se događa kuršlus i postajem totalno neuračunljiva. Nešto poput PMSa …. Samo u malo drugačijem obliku. Osjećam se kao neki babac, još da se poklopi i pun mjesec s promjenom vremena pretvorila bi se vukodlaka. Zamisli vukodlaka s psihičkim problemima hehehehehe. E a pravi pokazatelji promjene su upravo vozači… kao muhe bez glave pretječu, uletavaju, vijugaju, psuju…. Kako moja mama zna reći «kao da ih je netko lupio lopatom po glavi» ili «vozi kao da ga je šlagiralo». Uglavnom, ta brza izmjena toplo – hladno –toplo me malo ošamutila, pa sam bauljala iz dana u dan kao zombi. Sad sam se regenerirala.
Žao mi je što još u osmom mjesecu nisam uspjela otići na Hvar. Malo sam se zatekla u nezavidnom položaju što se para tiče, ali i to će proći J. Ne znam ni kako će to sljedeće godine izgledati, kumujem u svatovima, a to ponovno iziskuje određeni trošak…. I to baš za vrijeme godišnjeg odmora. Ali to je još daleko… Samo se nadam da će biti prilike… nedostaje mi to mjesto, nedostaju mi ljudi. I plažica, i onaj neizbježan osjećaj smirenosti i opuštenosti.
Jučer sam malo razmišljala o tom Svemiru u kojemu se nalazimo. Fotka J me natjerala na to. Kad gledaš sve te galaksije ne možeš se ne pitati o životu u njima. Bilo bi zanimljivo sresti nekog «little alian», možda bi bio potpuno drugačiji od onih fotografija i filmova u kojima su vanzemaljci velikih glava, izbuljenih očiju i anoreksičnog tijela. Ako se oslanjamo na pretpostavke da je čovjek stvoren na sliku i priliku Boga kao višeg bića i one koja govori o dolasku života na Zemlju iz Svemira, mislim da bi ta bića trebala biti malo sofisticiranijeg izgleda. A u krajnjoj liniji i mi moramo negdje preseliti kada Zemlju dovedemo do samouništenja. Možda se vratimo tamo otkud smo i došli. Zavidna je čovjekova inteligencija i savršena uređenost tijela i uma u usporedbi s ostalim bićima na Zemlji, ali je zavidna i količina neiskorištenog potencijala kojeg čovjek ima i gluposti na koje troši onaj iskorišteni dio...


21.08.2006. u 19:09 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

zrno razmišljanja, prstohvat pjesničih stihova, tri do četiri citata i poneka zanimljivost

yesČOVJEKA PRIMAJU U DRUŠTVO PREMA ODJEĆI KOJU NOSI, A ISPRAĆAJU GA PREMA DUHU KOJI JE POKAZAO.
M.A.Šolohov


thumbup"Kada nam se čini da nemamo cilja,
da stojimo na mjestu, čak i da klizimo unatrag,
tada ustvari uzimamo zalet za novi početak."

Dan Millman

"Uvijek imajte na umu da drugi ljudi imaju vlastiti pogled na svijet koji nije bolji ili lošiji već samo drugačiji od vašega."

poneki citat...

"On stavlja svoju ruku u njezinu ruku.
On stavlja svoju ruku na njezino srce.
Slatko je spavati s rukom u ruci.
Jos je slađe spavati srcem do srca."
kiss


jednom...
kad se stvari slože kako treba,
kad stanovnici neba,
na našu stranu stanu....

jednom...
kada dođe pravo vrijeme
i za tebe i za mene
i kad te vjetar k mojem putu skrene...

tada reći ću ti sve
svoje tajne, istine,
što ih samo srca dah razumije.

idem tamo kud život me nosi
svoju ću stazu slijediti
poljubac tvoj na mojoj kosi
od svakog zla će me čuvati

sve do tada
kad JEDNOM
postane sada...

winkwink