Bitke kroz povijest https://blog.dnevnik.hr/asboinu

nedjelja, 03.09.2017.

Armagedon

Armagedon kroz povijest (uvod)

Pojam, ili riječ 'Armagedon' svima je poznata i svi su za nju čuli, no Athumanunh nije baš uvjeren da svi znaju i razumiju što to točno znači. Dakle Athumanunh će se malo upustiti u svoja 'lutanja i koračanja' u potrazi za Armagedonom i pokušati 'na samo sebi svojstven način' odgovoriti i opisati što je to i gdje je taj misteriozni i tajnoviti Armagedon, a na kraju, naravno i napisati (izmisliti) priču u kojoj je on zapravo već pronašao Armagedon i bio tamo.

No dobro, idemo onda mi nekim redom koji je opet svojstven samo Athumanunhu, a da bi on to sve mogao malo 'začiniti' 'na samo sebi svojstven način' moramo malo zaviriti u povijest, 'posuditi' neke tekstove iz Biblije i vojnički locirati (odrediti mu koordinate) to mjesto.

Dakle, u Hrvatskoj enciklopediji piše da je to brdo megidsko, poprište mnogih borbi u izraelskoj povijesti, u Apokalipsi (XVI., 16) to je mistično mjesto gdje se okupljaju snage Zla i pripremaju se za eshatološku (posljednju) bitku protiv snaga Dobra, na tom mjestu snage Zla bit će potučene ...' Athumanunh bi jednostavno zapisao: to je mjesto gdje će se odigrati odlučujuća (posljednja) bitka rata Zla i Dobra.

Ovdje pak se sada pojavila jedna nova riječ za koju je Athumanunh opet siguran da su za nju svi čuli i svi je rabe u svojim izričajima i velika većina pri tomu griješi. (Mora malo Athumanunh onda i tu riječ objasniti 'na samo sebi svojstven način') Velika većina u uporabi riječi 'apokalipsa' tu riječ pogrešno rabi – opisuju nešto strašno, katastrofalno, poput: apokaliptični požari, potresi, poplave ... čak su i četiri jahača apokalipse jednostavno strašni ...

Prvi jahač jaše bijelog konja i naoružan je lukom i strijelama. To je 'ratnik osvajač' (Athumanunh ga naziva Pohlepa za nečim što nije tvoje). Drugi jahač jaše crvenog konja i naoružan je dvosjeklim dvoručnim mačem. (Athumanunh ga naziva Krv, jer on simbolizira rat i krv koja se prolijeva tijekom rata, a i sam mač u svim vojskama svijeta označava vojne postrojbe ...). Treći jahač jaše crnog konja i u ruci drži vagu, dakle, nije naoružan, ali nije ni simbol pravednosti, jer zapravo vagom važe hranu koju oduzima i uništava (Athumanunh ga naziva Glad jer on hrpu pšenice plaća bijednim grošem, tri hrpe ječma opet bijednim grošem, a ulja i vina uopće nema za otkupiti). Četvrti jahač jaše zelenog konja i u ruci drži kosu pa ga Athumanunh jednostavno naziva Smrt, jer kosi živote.

Uf, odlutah ja možda malo predaleko, pa je najbolje da se vratim prvo 'Apokalipsi', a onda i 'Armegedonu'. Dakle, riječ 'apokalipsa' je složenica grčke riječi 'apo' i 'kalipsis', pa bi to onda značilo u prijevodu 'podizanje pokrova, vela'. Zapravo je to metaforička riječ koja označava nešto lijepo (kako za vjernike, tako i za agnostike). Ako vjerujete onda ćete u 'Apokalipsi' napokon vidjeti lice Boga u pravom svijetlu i formi, a ako pak ne vjerujete i za Vas podizanje vela mora ipak označavati nešto lijepo ...

Dobro, ostao je još za kraj ovoga uvoda 'Armagedon', a to je opet složenica hebrejske riječi 'har' i 'megiddo' (brdo Megido). Dakle sve nas vodi prema lokalitetu brda Megido, a to je lokalitet u sjevernom dijelu današnjeg Izraela oko 20 kilometara jugozapadno od današnjeg grada Nazareta. E, tu će Vas u svojoj seriji o Armagedonu dovesti Athumanunh i ispričati Vam priču.


'Deus Vult' (Božja volja)

03.09.2017. u 09:21 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

sheme i skice raznih bitaka u povijesti, ustroji falangi, bojnih redova i postrojbi kroz povijest.



web counter
web counter

O vojnicima, dočasnicima i časnicima

Bili smo vojnici i mladi ...



... možete nam uzeti naše živote, ali ne možete nam uzeti slobodu i naša uvjerenja!

O ratovima

Ratove započinju starci koji se o nečemu nisu mogli dogovoriti, vode ih mladi ljudi koji se nikada vidjeli nisu... a kad ti mladi ljudi izginu, opet starci sjednu i dogovore se o miru...

Nitko tko vidio nije zastrašujuću divotu bitke, dok se zastrašujućom bukom k zemlji ruši ratnik u izljevu znoja i krvi, suditi ratniku i pričati o bitkama ne može i ne smije ...

Kada opet jednom ratna baklja dođe u neke druge ruke, nekim drugim ljudima, nekim drugim naraštajima … Neka se oni tada sjete veličanstvenih ratnika i vojnika koji su sada mrtvi i neka oni tada poslušaju poruku tih ratnika i vojnika što hrabro su pali, u tim bitkama divnim i fantastičnim, boreći se plemenito za ideale velike.
Da, oni su sada zauvijek zaštićeni grudom zemlje rodne, prekriveni mahovinom i više ne osjećaju ni mržnju, ni ogorčenja … već svojim svijetlim primjerom spokojnim i dalekim, dalekim poput Zvijezda najdaljih što još uvijek neumorno trepere, upućuju svima nama poruku vječne im Domovine: Mir, Milost, Milosrđe …

Kada jednom opet utihnu kobni vjetrovi rata i ratne rane zacijele, kada mržnja ratna odumre i kada zavlada ljubav i blagostanje. Kada se vrate mutne i bolne uspomene na ine bitke što vodili su ih hrabri ratnici, a koji sada mirno počivaju izmireni međusobno – tada recite mladim naraštajima što dolaze! Pričajte im o tim danima, pričajte im o tim ljudima koji su se odrekli svega: ljubavi, doma i imetka, očeva, majki, žena, djevojaka, braće, sestara i djece, pričajte im o tim ratnicima što hrabro su prešli rijeke, planine i doline i hrabro krenuli u bitke koje su sada već povijest i neka se one više nikada ne ponove …

Rat je zbroj besmislenih postupaka koji se shvaćaju i hvale tek onda ako se pobjedi, a osuđuju se kao pogrešni uvijek ako se izgubi.

Neka četir' satnika iznesu Hamleta kao ratnika!
Jer on bi, pokazao se, zbilja, pravi kralj,
Da osta u životu. Nek vojnička svirka i obredi
ratni za njega glasno progovore sad!
Nosite tijelo! Ovaj prizor tužan za bojište
lijep je, al' ovdje je ružan.
Haj'te zapovijedite vojnicima paljbu!