Arhangel

05.12.2007., srijeda

Šapat u noći

Šapat u noći

Poslušajte, kršćani!
Bio sam gladan,
a vi ste osnovali dobrotvorno društvo
i raspravljali o mojoj gladi.
Hvala vam!

Bio sam u zatvoru,
a vi ste se potiho odšuljali
i povukli u kriptu,
gdje ste molili za moje puštanje na slobodu.
Hvala vam.

Bio sam gol,
a vi ste ozbiljno razmislili
i raspravili
o moralnom aspektu moje golotinje.
Hvala vam.

Bio sam bolestan,
a vi ste kleknuli
i zahvalili Bogu za svoje zdravlje.
Hvala vam.

Bio sam bez krova
a vi ste mi pripovijedali
o duhovnom bunkeru Božje ljubavi.
Hvala vam.

Bio sam osamljen,
a vi ste me ostavili,
da biste za mene molili.
Hvala vam.

Čini se da ste tako pobožni,
tako blizu Bogu.
Ali ja sam još uvijek gladan
i osamljen
i gol
i bolestan
i zatočen
i bez krova.
Smrzavam se...

A. L. Balling

<< Arhiva >>