02

subota

studeni

2013

Nešto grožđa dok univerzum šiša.....





... došlepa sam se do kupatila, upalia svijetlo i u zrcalu ugleda jedno od čudovišta halloween partya od prošle noći.
Oči upale ko duplje djetlića, brada ko šikara dalmatinske zagore a friz kao da su tjednima harali tornado i pijavica po mom tjemenu.....

Samo umit se nije imalo smisla, pa sam zakoračio u kadu i opalio tuš, u mislima želja za mlazom iz hidranta....
Brzo sam odusta od te želje kad me ošinia mlaz ledene vode.......nooooormalno zet je isprazna već toplu vodu ( oke..... odbrojeni su mu dani u ovom stanu ) .

Prošara sam tušem po sebi i posegnio za šamponom, čitam na ambalaži gel za tuširanje, uziman drugi piling za tjelo od čokolade, pa regenerator , pa body lotion, pa gel za intimne djelove ..pa ovo ono ...nigdi šampona....

A mlaz leda dere po prsima otkucaji srca mi se spustili na 25 u minuti....jajca ko dvi perlice...zaledijaaaaa!!!!
Nakon prvih znakova hipotermije uspija sam nać šampon... for hair that"s dry /damaged/ a bit unhappy....

Oke..... trebam kap dva hebene sapunice da protrljam kosu a ne kemiju za nesretnu kosu..... ža mi što nisam samo sapun dovatia...

Nakon što sam osušia kosu skužia sam da mi prelazi preko ruba guzice......

a je sad.... to je preneseno značenje ,ide mi preko uha što organski ne podnosim.

Vrime je za šišanje....


Reć ću vam jednu stvar....

Muškarac u životu ne mijenja jednu stvar a to je frizera... a kad smo već kod toga i ovako sam mudar za popizditius..

Da nabacim još jednu pametnu.....

koja mi se čini prikladna a nema veze s pričom a ima s mojim listićem kladionice koji sam upravo pohalia,....
dakle.....

U životu je sve prolazno osim tiketa na kladionici.....

Amen.

I doletim ja kod moje frizerke u kvartu cca nekih 20 minuta do zatvaranja ka i uvik :D kad ono neka riba šiša....auuuu

"Univerzum" se nešto zaheba gadno.

Prvo sam uzea pranje kose ( nebi da je nisam opra maloprije al nek masira mala) pa sušenje, pa šišanje nikad kraće...skoro sam otiša na nulu samo nek se vrti oko mene, pa opet pranje...pa gel na doslovno ćelavu glavu....


Skoro sam joj predložio da ja pometem radnju samo da ostanem još malo s njom...na što se ona lipo nasmijala ...pa sam joj reko ,kad neće to nek naleti tu na kavu prekoputa u lokalni kafić.....

.....kaže ona možda i dođem.... ( ouje ouje ouje )


Onako pun sebe uletia sam u birtiju među ekipom i počea izbacivat bisere da se ekipa lomila od smiha,
Konobar me upita što ću popit... velim ja njemu onako kulerski daj jednu cnu kavu bez mlijeka jerbo su mi heoroidi ko grožđe.... na što se je kafićem oria smih pa.... zna sam da je baza dobra al isto mi nije bilo jasno zašto se baš toliko smiju...

kad sam otkrio da na vratima stoji nova frizerka.....


Znao sam da "univerzum" ...ima velike planove za mene....




P.s. puštam kosu.....



A

Oznake: šišanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.