30

ponedjeljak

rujan

2013

Zagrebačka drama




.....petak...Sv. Kuzme i Damjan u mistu fešta...pobiga sam prvim brodom za Zadar,moje tilo jednostavno nije moglo podnit više nikakvu hranu, a alkohol da ne spominjemo....

Bem mu misha, treba malo i na loptu stat.

Cili sritan što odlazim na kontinent,dalje od alkohola i teške spize, od sriće sam na trajektu strunia tri zidarske,pa mi je to tekuće zlato okusom uvoznog hmelja,flaširano u inozemnoj fabriki,domaće tvrtke u vlasnistvu stranog ulagača.... kupujmo rvacko... otovrilo apetit....

Doletia sam kod kuma u konobu, naručio nešto masno sa plate i malo krupirića iz friteze sa majonezom da zatvorim vene za vike vikova...

Poslje večere, jednostavno odlučili smo popraviti domaće gospodarstvo, prvenstveno potrosnju alkohola...

Punili smo proračun do ranih jutarnjih sati.

Očito odlazak u grad je bio autogol dana.

Drama.

Subota...

Žuria sam u banku uplatit novce, da smanjim minus od proslog vikenda, doduše 3 tisuće kuna neće ublažiti minus al koliko toliko ići će manja kamata...

Uredno sam poljubia klizna vrata,dok se s druge strane stakla zaštitar glupavo smješkao i tapkao prstom po satu, sugerirajuci mi da je 12.01h


Drama.


Spustia sam raybanke na nos i rastegnija prvu dok kazaljka nije zaplakala u crvenom a gusti oblak dima nadvio se nad bankom, prebacivši u drugu auto se momentalno oporavio od šoka uzrokovanog djelovanjem bankarskog poslovanja na srednji stalež neprospavanih noći....

Trebala mi je kava, crna ko crna rupa Kalkute i cigaret da vratim živce u razinu prihvatljivu za prestanak opasnosti od nanošenja ozljeda na druge i državnu imovinu..

U frendovom kafiću vladala je standardna gužva... ....prazna terasa i samo jedan stol s kumom i Bolekom i Lolekom.

Nakon odslušanih kritika na svoj račun o izgledu i frizuri...krenula je priča o pokeru i turniru koji se odrzao prošli četvrtak...

Zaključak je bio, prerasli smo znanje u texas holdemu za zidine ovog grada..vrijeme je bilo za svježu krv i za veće turnire... poput onih u Zagrebu ili Beču.

Blagoslovljen kofeinom i nikotinom, kotačići u glavi nekako su zaškripili i počeli se okrećati pa sam i ja konačno nešto reko...

Pa... ajmo sad iz ovih stopa u Zagreb i idemo na turnir večeras...

Zakašnjenje u banku imalo je neku veću težinu.....znak sa neba...uloži da se množi.. mudro sam naglasio.


Kum, Bolek i Lolek su se čudno pogledali...

Ajmo ća,reka je kum i izvadia snop para iz hlaća, utržak od jučer...

Bolek je reka žena će me ubiti al idemo,a Lolek je zaključio priču ričima, rastavljam se od žene....

Drama.



Da skratim priču...

Lolek ima stan u Zg. tu smo ostavili prnje i otišli eko taxiem u Westina ( vozač je smrdio po luku da nemoš virovat, molili smo Boga samo da ne priča).

Drama.

Ne moram naglašavat kolika euforija je vladala među nama, dok su drugi mačci pili sokiće i vodu na turniru mi smo vrtili ture viski kole da je konobar mislio da tjeramo rukom komarce a ne naručujemo novu turu...


Drama.

Bolek je ispa prvi,pa kum, pa moja malenkost a Lolek se probio u finalni stol.... Nezna ni on sam kako.)

Čekajući Loleka,okupirali smo hotelski šank i objasnili konobaru da ne može on toliko natočit koliko mi možemo popiti.... ( neznam zašto se uvik kaldimo a da je jetra na panju ).

Drama.

Kako je Lolek završio neznam još ni danas...

Zvuk opće opasnosti i početak granatiranja probudilo me iz sna, nakon čega sam ustanovio da je to ipak zvuk zvona Zagrebačke katedrale i pljusak kiše po roletama.....

Od mamurluka bila je samo gora spznaja da neznam gdje sam i čija je to noga prebačena preko moje, u mrkloj mračini upalio sam mobitel i posvjetlio na drugi kraj kreveta....

Iz deke izranja je samo orlovski nos, al netom ispaljeni proektil iz dubine dushe propara je ionako ustajali zrak i ispunia ga nečim poput mixa amonjaka trulih jaja i fonje..... mit razbijen... Lolek.

Potrča sam u kupaonicu i izriga dušu.

Drama.



Di sam bio s kim sam bio što sam radio,neznam... Čudne slike s mobitela samo postavljaju još i veća pitanja.


Odlučio sam sve je najbolje zaboraviti...


Sve dok jutros na poslu nije zavonio mobitel...



- Dobro jutro,Gospodin Argitula?

- Da, izvolite...

- Ja sam Patricija, zovem iz PBZ-a, radi se o rutinskoj kontroli samo želimo provjeriti jel vaša kreditna kartica u vašem posjedu i na sigurnom...jer zabilježili smo u subotu više većih transakcija podizanja novca s vašeg računa od Zadra do Zagreba.Možete li potvrditi da se radi o vašoj kartici i da ste vi podizali gotovinu i prelišli limit zaduženja na kartici.....

-Hm... Da, bio sam u Zagrebu, drama...

-Molim?!?

Ništa, ništa, kažem....Zagrebačka drama......


A.



Oznake: drama

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.