28

srijeda

kolovoz

2013

Mala



Mala je bomba...

Ne pričam o ručnoj granati već o curi na dvi divne noge, koje sam tog popodneva gleda s užitkom na rođakovoj svadbi.
Vidi ove...pogledaj je...što si ona umišlja.... govorila je moja frendica.

Da, ovaj... da, neznam kaj si ona umišlja... slago sam se s frendicom, da ne ispadnem ovakav i onakav istovremeno laktareći svog veseljka da ne izleti pod luster...

A mala..... avion, mačka, riba .... reko bi moj frend s onim seljačkim forama.... baš ono meso za moj pinjur...

Maleni zvrk,žuta haljinica, a rub haljinice na rubu ljudskog ludila, prelipo lice, savršeno tijelo,ten aka mulatkinja, a oči..... oči su nešto posebno, o tome bi mogao pisat danima....

Da samo se našli na 34 metra dubine u ronilačkim odjelima maska pred masku i da sam ugleda te oči... zaprosia bi je pred svim morskim nemanima....

Ma strašno, užas.. galofak....podupirujući frendicu, da joj ublažim ljubomoru.

Ispalija sam iljadu slika na piru foto aparatom, ima i mladenaca na jednoj slici u pozadini male.Škljoca sam fotićem za malom dok baterija nije rekla adio živote.

Onda sam istrošia i nokinu bateriju na mobitelu, što nije mala stvar.
Mislim da sam ju počea i risat na stoljnaku u nedostatku platna za crtanje al me ekipa već počela blido gleda pa sam razlia ka slučajno malo rižota po tom crtežu oblina i nizina... ajme.

Tad sam skuzia, ( a bome i Vi...) sviđa mi se za popizdit.



Nastavi će se......



p.s. jbg moran opeglat košulju


A.







Oznake: mala.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.