23

petak

kolovoz

2013

Arnold, ljudi žohari i nešto malo kupusa....



Izbija sam im nekih cca 500 zubiju....

To bi ako su bili ljudska rasa ( a jesu samo su imali neke štitove na leđima i kad bi krenili hodati išli bi na sve četri a dok su se fajtali stajali su na dvi noge i izgledali ka čovik. btw. ka neki žohari u hodu. ) nekih 15 kompleta zubiju, preciznije 15,625 za picajzle.

Kako ,di, što nemam pojma..... doša sam pred neku utvrdu pred vratima umea dvojcu, trojcu...
Da se bolje ufilmate u atmosferu izgledalo je sve ka u filmu Konan a ja sam ih mlatara ko Arnold u filmu Komandos di je mačak ubia 146 vojnika s tim da je roknia 138 u periodu od 4 minute....

Klasični masakr, ko posudica monte pudinga, a sašija bi kantu ko u Jupola...

I tako razbijam ti ja jednog, dva, tri pa dva u paru... triskam ih ko muhe, pa naleti malo gušća situacija pa to rješim cap cap..

Pa iz prostorije u prostoriju pa neki šugavi uski hodnik...pa naleti tu koja i koja cura, sve ja to spašavam, ka ono skužim u tom trenu, ahaa pa ja spašavam ljepotice koje su zatočili ovi ljudi-žohari.... al kako napredujem očito moram spasiti i glavnu, ta je očito negdi na kraju...ka i u svakom filmu.... mislim se,fakat jebote koliko ih još moramn namlatit?!

Pa naleti neka malo veća masa, al ja ih uredno porazbacam ko đubrivo po njivi...

Čudim se sam sebi je sam faca u p**** maminu :/

Nekako na kraju dođem do neke sobe i tu komad , plavi se rođo cura.... vidim film se bliži kraju došo sam do cilja mala avion boing 747 sa spojlerom!!!

I bižimo ti mi sad ka negdi prema van očito... i odjednom banemo u neku dvoranu- spilju...
Tu neka masa ka neki svećenici, ljudi svaka bagra, al ka nema više ovih žohara i na vrhu stoji lik albino crnac s kratkom frizuricom pljunut Morgan Freeman, ka neki vrhovni svečenik i šta ja znam.. možda im i palačinke peče, al to nisu moja posla...sve se mislim....auu što će šake radit ima ih ko Rusa.

Al nekako se provučemo, bez izbijenog zuba.. i tu ti sve ka završi....

Al aj ajde, znam ja sanjat i gore pizd**** al kad mi je posli ove scene krenilo u snu odjava sna s listom glumaca...

WTF!!!!!!

I normalno....

Zvoni meni mobitel, zove mater, ajde diži se treba ić kupit u poljoprivrednu apoteku 8 sadnica glavica kupusa...

Ajme, ajme... ako nisan tad stresa mobitel o zid, ima bi šut ko Perkovićka, sva tri zlata bi joj pokupija....

Pa jeb*** ti švabo majku

Pobija san po carstva ljudi žohara, oslobodia san 20-30 rasnih ljepotica,spasia sam komad s kakvim neću nikad biti u životu!

Dakle faca sam, spasia sam malu, od tih ljigavaca i ovo je jedina šansa da zbarim malu i ko manit zabuljim se na kraju sna u odjavu da vidim kako se zove ta glavna mačka kad me probudi taj telefon....


P.s. jel proba tko sex s glavicom kupusa?


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.