08

ponedjeljak

kolovoz

2011

Dalmatinska sauna



Auuu sto je vruće... odvratno..mora da ce neka nevera...jedva cekan! pa da opizdi bura i rastira ovu vrućinu a i furešte u kontinentalne djelove...

Uvik kad je ovako vruće kad ti se koža lipi,majca oko vrata ti je mokra a klime nema ni za lik...uvik se sitin filma "Buža" Vidovića i Guberinu kako se taru s krpom od vrucine...legendarnoi film...jedan u tri od najboljih domacih.(meni).
Ža mi je sta nam medicina nije toliko napredovala pa da nam Guberinu kloniraju dok je vrime...jer polako ono ca je vridilo pocelo je odlaziti...

Sto kaze Milo Hrnic, Što je lipo kratko traje...

A jbg.. to je život,nekad sladak nekad gorak al pretezno ljutkastog okusa ;)

Srica imali smo produzen vikend pa smo malo odmorili tilo,dusa je i dalje umorna.A sljedeci vikend opet nam je produzen.... spas za nas koji smo jos pod drzavnom sluzbom...al zal mi je onih turistickih djelatnika...ti su nagrabusili... al znam i tu djelatnost.


Procita sam sjenu vjetra, al knjiznica nije radila pa sam otisap do tisak medie i pocastio se sa dvije knjige.
Uzeo sam Pandora u Kongu i Quattrocento

Prvu knjigu sam vec jednom bio zapoceo citati al zbog opsega posla nisam imao vremena pa sam je vratio...sad bar ne moram jer je trajno u mom vlasnistvu.
Druga knjiga je roman s radnjom u Firenci (aaaaaa Firenca) i radi se nekim zavjerama iz doba L.D.Vincija.. klasika ... al sve u svemu mljac!!!
Odo si skuhat pol litre turkace procitat koje poglavlje pa na posa..danas nista od kupanja...premalo je vremena.Ubija me druga smjena.


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.