23

subota

srpanj

2011

Dove oggi bambino


.....Trnovit je put do zvijezda.....

Neznam,kako kod vas, al jebo te u mene trn ima trostruku bodlju.

Želim iskoristit ovaj dan,iako sliči na zimsko doba ...želim da ga iskoristim kako spada.
Kad bolje razmislim koji k*** sam onda sad na blogu a negdi vani???
Al dobro,blog me veseli i oduzme mi 20 minuta.... a vremena imam..ajde.
Tri kave koje sam do sad popio od jutros nabile su kofein u krv....nabrijan sam.Mada nemam plan kamo izbit visak energije....

Što bi ste vi u ovoj situaciji?
1.Otišli vježbati,trčati,aerobik itd....
2.Potražili partnera i ubili ga sexom da nezna danima koji k*** vam je bio.
3.Otić spremat po kući,kuhati,prati....
4. U kupovinu.
5. Odvesti se do pregrađa gdje prodaju drva za cijepanje,i otet barbi onu sjekiru i mukte mu nacipat 3 kubika drva
6.Ništa od navedenog/što?

Ja....
1.Noga natečena otpada
2.Partnerice nema na vidiku
3.Ne pada mi napamet
4.Čini mi se kao dobra mogućnost jer je plaća stigla.. :D
5. Skrivaju sjekire čim me vide...nisam više poželjan tamo.
6. Da znam, nebi pita....


Za početak idem do sestre na ručak, idem vidit malu nečakinju....ona jos me jedina uz malo njih drži kao svijetla točka u ovom... životu...ako se to životom može zvat. ( aj nije sve tako crno kako zvuči ).
Od kupanja danas ništa,da je stupanj dolje moglo bi se prije na klizanje.
Malo do centra potrosit koju kunu,da se razveselim ...pa pričekat večer...drustvo opet nesto sprema...al nisam ja te njihove volje...
Al tko zna sto nam posljepone nosi jelte...moramo mislit pozitivno i iskoristit ovaj slobodan dan.

Carpe diem braćo i sestre.

Bare i plaćenici






A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.