20

srijeda

srpanj

2011

Dan 18-ti...



Probudia sam se uz zvuk vjetra..... gadna nevera je bila nocas.Pada mi nesto na pamet,palim svijetlo i da,nema struje....TOOOOO!!!! ne trebam žurit na posao,al fak...jakov fak.. isto treba otic i stavit obavjest na vrata.... fak!!!
Vani prohladno od nocasnje nevere...divota,odem na posao izvisim obavjest javim sefu i odem na kavu...inace nemoguca misija...neznam kad sam zadnji put preko radnog dana pio kavu u 8.30.
Vrazja letrika je dosla oko 10 h i morao sam obaviti cili posao s zakasnjenjem..al dobro...vridilo je kave.
Sa posla sam otisao oko 13.30,rucao i otisao kao i svaki dan na kupanje od 30-45 minuta ovisi koliko mi vrijeme dopusti jer popodne radim drugu smjenu.Na kupanju nikog....pustinja...stranci u poliesteru aka skafanderima...smrzavaju se...a ja lola s rucnikom na skuteru sav uzivljen u kupanje.....
Skinio sam se u kupace uz zvuk sajli na jahtama koje fijuču od vjetra....ili su to bili furesti...pa im je hladno neznam....
Otplivao sam svoju dionicu (kratku al zacrtanu kao cilj svakog dana) i krenio se susit ko bakalar na ljetnoj buri..
Kad eto u taj čas....grupica slovenaca izlazi s brodice i pita me da im se pridruzim ako znam igrat kosarku...
EJJJJJJ???
zamisli ti mudraca...a tko je stavio taj koš?Ja, da susim rubllje na njemu??

Odigrali smo par partija ..solidnih al jedna je bila posebna.....naime udarilo je bilo neko nevrijeme i gadan pljusak al to nas nije dalo smesti......kosarka na kisi....
Otisao sam kuci na tusiranje uz dogovor da poslje 20.00h kad zavrsim smjenu nastavljamo s kosarkom...
Evo me maloprije sam se vratio...od uzbuđenja sam izvodio piz*arije i iskrenuo sam nogu ...sad drzim led...i hladim se pivom....jel to bilo potriba????

Ma valjda ce biti ok..mada dobro boli a i malo je nateklo...

Idem vidit ima li kakve medicine u matere...aj cujemo se

A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.